SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 06-08-2020 22:54:19 ]SOONY
Nee, komt omdat de gameplay zich in de schaduw bevindt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, door die YouTube compressie ziet elke game er zo'n beetje verschrikkelijk uit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, komt omdat de gameplay zich in de schaduw bevindt.
Nou ja die indies zien er normaal al verschrikkelijk uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, door die YouTube compressie ziet elke game er zo'n beetje verschrikkelijk uit.
Daar zit je dan met je OLED-tv. COMPRESSED!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:
Nja, ik zie bij snelle beweging overal compressie blokjes op mijn scherm, ook bij Godfall nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja die indies zien er normaal al verschrikkelijk uit.
PS5 heeft geen games. Launch period wordt dramatisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:40 schreef DKUp het volgende:
De tijd die Godfall telkens krijgt, ongelofelijk.
Dit ziet eruit als een flop als het geen PS Plus game wordt.
Idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:44 schreef Pheno het volgende:
Hitman in VR was het best. Daarna. Tja.
Steve Jobs is al jaaaren doodquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet eens een ONE MORE THING?!!!
QFTquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:44 schreef E-Dubble het volgende:
Verwachtte niks maar ben toch teleurgesteld
Trailers van VR zien er altijd beter uitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Idd.
Ik denk nog steeds het PS5 was overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |