Ja. Wat is het nut dan nog.quote:
Die signaalwaardes die gebruikt worden om besluiten te nemen houden rekening met dat als die waardes gepasseerd worden dat er dan genoeg tijd is om het tij te keren met strengere maatregelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als alle ic,s aan het vollopen zijn dan lopen we weer achter de feiten aan daar ben ik bang voor.
Schijnmaatregelen keer op keer. Achter een aanvaller aan sjokken terwijl hij op het doel af gaat om te zeggen dat je meeverdedigde.quote:
Monty Python had er geen betere sketch van kunnen maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Schijnmaatregelen keer op keer. Achter een aanvaller aan sjokken terwijl hij op het doel af gaat om te zeggen dat je meeverdedigde.
Ook hier weer de vraag: wat willen mensen dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als alle ic,s aan het vollopen zijn dan lopen we weer achter de feiten aan daar ben ik bang voor.
In Nederland hebben we nooit "vergaande" maatregelen gehad.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er zijn heel duidelijke indicatoren gemaakt waarvan ze zeggen: als we dit overschrijden, dan moeten we ons echt zorgen gaan maken en weer vergaande maatregelen nemen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In Nederland hebben we nooit "vergaande" maatregelen gehad.
Wat wil je dan voor maatregelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Schijnmaatregelen keer op keer. Achter een aanvaller aan sjokken terwijl hij op het doel af gaat om te zeggen dat je meeverdedigde.
Zul je zien dat de rest van Nederland straks gewoon mee 'gestraft' wordt voor de puinhopen in Amsterdam en Rotterdam.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Ook grappig dat er geen extra regionale maatregelen zijn genomen.
Dat zou erg triest zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:59 schreef Jane het volgende:
Voor de horeca-ondernemer is er (nog steeds) geen enkele motivatie om gegevens van klanten te registreren. Integendeel. Het kan er alleen maar toe leiden dat er geconstateerd wordt dat er bij jou meerdere besmettingen hebben plaatsgevonden en dan moet je tent dus dicht (zeggen ze).
Ik denk dat Pietje Puk vaak uit eten gaat de komende tijd.
Als je het over "vergaande" maatregelen hebt dan heb je het over soldaten in elke straat die iedereen onder schot houden als ze meer dan 10 minuten op straat zijn.quote:
Samen met Berend Botje.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:59 schreef Jane het volgende:
Voor de horeca-ondernemer is er (nog steeds) geen enkele motivatie om gegevens van klanten te registreren. Integendeel. Het kan er alleen maar toe leiden dat er geconstateerd wordt dat er bij jou meerdere besmettingen hebben plaatsgevonden en dan moet je tent dus dicht (zeggen ze).
Ik denk dat Pietje Puk vaak uit eten gaat de komende tijd.
Dat is nogal subjectief. Ik vind complete sluiting van horeca, evenementen, niet meer knuffelen met je familie en geliefden, vrij vergaand.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In Nederland hebben we nooit "vergaande" maatregelen gehad.
De hele wereld (behalve usa) zijn mondkapjes verplicht omdat die 1.5 meter juist moeilijk te handhaven is, verplichten dus in openbare ruimtes.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor maatregelen?
Die gaat alleen varen, niet eten.quote:
En als we ons allemaal aan de simpele regels houden hoeft dat ook niet meer.. maar blijkbaar beseffen veel mensen dat nietquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is nogal subjectief. Ik vind complete sluiting van horeca, evenementen, niet meer knuffelen met je familie en geliefden, vrij vergaand.
Als we ons aan simpele regels houden dan hoeft de 1,5 meter niet meer en mogen we weer knuffelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En als we ons allemaal aan de simpele regels houden hoeft dat ook niet meer.. maar blijkbaar beseffen veel mensen dat niet
Oh je wil schijnveiligheid.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De hele wereld (behalve usa) zijn mondkapjes verplicht omdat die 1.5 meter juist moeilijk te handhaven is, verplichten dus in openbare ruimtes.
het dragen van een mondkapje verplicht in alle openbare afgesloten gebouwen en -ruimtes,quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh je wil schijnveiligheid.
Bovendien is die verplichting minimaal
Ben nu in Frankrijk en kan gewoon zonder masker over straat
Complete sluiting van de horeca hoeft niet als je je aan de simpele regels houdtquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als we ons aan simpele regels houden dan hoeft de 1,5 meter niet meer en mogen we weer knuffelen?
Hoor ik graag van jou welke regel dat is.
Maar wel de mogelijkheid tot. Begrijp ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Ook grappig dat er geen extra regionale maatregelen zijn genomen.
Dat is niet wat ik vroeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Complete sluiting van de horeca hoeft niet als je je aan de simpele regels houdt
Dat was in geen enkel Europees land joh.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je het over "vergaande" maatregelen hebt dan heb je het over soldaten in elke straat die iedereen onder schot houden als ze meer dan 10 minuten op straat zijn.
Wat in Nederland geweest is is geen lockdown, hooguit wat winkeltjes dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |