Dit jaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:31 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Idd alsof ze nu met trillende beentjes braaf het advies opvolgen.
Dus het is geen nieuws want zo was het al tochquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Werkgever als de code is veranderd tijdens de vakantie. Werknemer als die zelf het risico neemt om naar code oranje/rood gebieden te reizen. Is de huidige verwachting van arbeidsrechterlijke deskundigen. Het is echter nog niet uitgekristalliseerd. De rechterlijke macht moet zich er nog over buigen.
Geen probleem, ik vermoed dat 80% toch nep is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef gers het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de kroegen die adressen AVG proof gaan registreren
Bent u thuis?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Spannend hoor, die telefoontjes van het RIVM![]()
Manmanman wat een naïviteit.
Uhm ja, dat snap ik ook wel. Politieke belangen. Ik geloof alleen niet in 'de grote boze overheid' die bezig is een totalitaire staat te creërenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denken dat er geen ander belang speelt in het politieke krachtenveld speelt dan "het belang van de burger" is naïef ja.
Typisch dat we ons vooral druk maken over 'wie betaalt mijn salaris' in plaats van om 'wat heb je daar in godsnaam te zoeken tijdens een pandemie'.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Werkgever als de code is veranderd tijdens de vakantie. Werknemer als die zelf het risico neemt om naar code oranje/rood gebieden te reizen. Is de huidige verwachting van arbeidsrechterlijke deskundigen. Het is echter nog niet uitgekristalliseerd. De rechterlijke macht moet zich er nog over buigen.
En zo krijgen we Corona dus niet samen onder controle.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vermoed dat 80% toch nep is.
Ze hebben recht op vakantie oké!! Stel je voor om tijdens een pandemie een jaar niet op reis te kunnen. Dat is echt een veel te grote opgave.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Typisch dat we ons vooral druk maken over 'wie betaalt mijn salaris' in plaats van om 'wat heb je daar in godsnaam te zoeken tijdens een pandemie'.
Weggegooid geld!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Die betaalde influencers hebben ook niks geholpen.
Tja, dat vraagt het vanzelf om he.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:32 schreef Confetti het volgende:
De man heeft totaal geen geloof in de kracht van de Staat. Hij denkt dat een maatschappij het zelf kan uitzoeken.
Dit is eigenlijk de participatiemaatschappij. Dit gaat hard uit de hand lopen.
Hoi ik ben Donald Duck ik woon in Kwakstraat 13 in Duckstadquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef gers het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de kroegen die adressen AVG proof gaan registreren
Dat is een ander uiterste. Maar dit staatsingrijpen op een mild virus is anders ongekend. Welke beperkingen vinden we acceptabel? Mensen de woningen uitslepen voor het landsbelang?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef wpor het volgende:
[..]
Uhm ja, dat snap ik ook wel. Politieke belangen. Ik geloof alleen niet in 'de grote boze overheid' die bezig is een totalitaire staat te creëren
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Resistor het volgende:
Ophouden met kijken naar besmettingen, maar beginnen met kijken naar ziekenhuisopnames. Veel beter.
Kijk de reactie boven je. Het is maar net hoe je het ziet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is een ander uiterste. Maar dit staatsingrijpen op een mild virus is anders ongekend. Welke beperkingen vinden we acceptabel? Mensen de woningen uitspelen voor het landsbelang?
Antoine van Leeuwenhoeklaan 9 de Bilt ga ik voorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En daardoor gaan we richting een tweede lockdown. Goed BCO is ter voorkoming van het uit de hand laten lopen van de verspreiding. Als dat wordt gedwarsboomd en niet effectief blijkt is dat het enige alternatief.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Straffen werkt vaak niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Soft land dit. Als de stront echt aan de knikker is, kunnen ze niet zoveel doen.
"Volwassen land"
Net zo soft als die straffen hier door die D66 rechters met het softe wetboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |