Kijkt nog iemand danquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang denken ze deze poppenkast nog vol te gaan houden?
Weinig kansquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als er geen vaccin komt een jaar of 20.
Lol, natuurlijk heb ik dat wel door. Dit is wederom pure gaslighting door het kabinet. Google maar even op gaslighting en containment nu om te lezen wat ik precies bedoel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat dit geënsceneerd is
Lekker relevant voor het land wat er in damsco gebeurt. Boeiendquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:22 schreef Confetti het volgende:
Dit is over 2 dagen weer vergeten. De geest is uit de fles.
Waarom geen avondklok in Amsterdam bijvoorbeeld? Welk onmisbaar economisch belang is er, dat het uitgaansleven niet stopgezet kan worden? Die belangen van cafe's vallen in het niet bij het landsbelang.
Wat is het nut van een avondklok? Overdag is het het drukst. Bij een avondklok blijven mensen bij elkaar slapen/hangen tot de ochtend.quote:
Niet realistisch. Dat is te dodelijk voor de economie.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Ik neig nu meer naar lockdown.
Ja, precies hierom. Het is allemaal veel te vrijblijvend in NL en er is veel te weinig controlequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat was (is?) toch al zo? Alleen geen bar of cafe die zich eraan houdt. In het begin heb ik het 1 keer gehad maar sindsdien nooit meer.
Ik wel met dit weerquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als je gaat testen mag je ook 2 dagen niet werken. Niemand zit daar op te wachten.
Geef het een maand, dan balen we allemaal.quote:
Waarom kan Duitsland het dan wel?quote:
Zover zal het hopelijk niet komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is het nut van een avondklok? Overdag is het het drukst. Bij een avondklok blijven mensen bij elkaar slapen/hangen tot de ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |