Half jaartjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang denken ze deze poppenkast nog vol te gaan houden?
https://www.tubantia.nl/e(...)ps://www.google.com/quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Oh ik keek op het corona dashboard....dat is dan ook lekker accuraat
Ik ben benieuwd hoeveel Jan Janssens met telefoonnummer 0612345678 zich in de horeca bevindenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook problemen maken die er helemaal niet zijn. Alsof dit een extra moeite is.
Los daarvan, dit had sowieso nooit losgelaten mogen worden. De horeca heeft voor zichzelf ruimte willen creëren die er helemaal niet was, en dat bekopen ze nu. Eigen schuld.
Je kunt je natuurlijk ook gewoon aan de regels houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:18 schreef Bocaj het volgende:
KHN: ‘Naming en shaming van horecabedrijven door overheid immoreel’.
[..]
Ja.. Ik kies zelf wel of ik gevaccineerd wil worden. Sowieso een vaccin dat in korte tijd is ontwikkeld vertrouw ik niet.quote:
Hooibaalt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef hooibaal het volgende:
Donderdag aankondiging nieuwe maatregelen dus. Nog net op tijd te noemen.
De schoolvakanties lopen op zijn eind. Zouden Rutte en de Jonge daar al wat over gaan zeggen?
Niet doorhebben dat dit geënsceneerd isquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:20 schreef Gretzl het volgende:
Nee Hugo, het is eerder helemaal niet gelukt om het virus er onder te krijgen. We waren er wel bijna, maar toen werd op 1 juli massaal alles weer losgelaten.
Als je op het gunstige moment nu even had doorgezet....
Als er geen vaccin komt een jaar of 20.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij bent toch niet de eerste die het krijgt. Tegen de tijd dat jij aan de beurt bent zijn er al genoeg proefkonijnen voor je geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:20 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ja.. Ik kies zelf wel of ik gevaccineerd wil worden. Sowieso een vaccin dat in korte tijd is ontwikkeld vertrouw ik niet.
Zoals elke volwassene dusquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:20 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ja.. Ik kies zelf wel of ik gevaccineerd wil worden.
Voorlopig nog niet met het mooie weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef Gretzl het volgende:
Denken jullie dat deze persconferentie en de aangekondige 'maatregelen' ervoor gaan zorgen dat het reproductiegetal weer onder de 1 komt? Ik vrees ervoor, denk dat het serieus te weinig is.
Nee. Ik neig nu meer naar lockdown.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef Gretzl het volgende:
Denken jullie dat deze persconferentie en de aangekondige 'maatregelen' ervoor gaan zorgen dat het reproductiegetal weer onder de 1 komt? Ik vrees ervoor, denk dat het serieus te weinig is.
Kijkt nog iemand danquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weinig kansquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als er geen vaccin komt een jaar of 20.
Lol, natuurlijk heb ik dat wel door. Dit is wederom pure gaslighting door het kabinet. Google maar even op gaslighting en containment nu om te lezen wat ik precies bedoel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat dit geënsceneerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |