Als je geen maatregelen meer hebt, is er ook geen exit-strategie nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar Pakistan heeft toch ook nog geen exit-strategie in kunnen zetten toch? Ze hebben nog geen social distancing los kunnen laten? Want dat is voor mij het punt waarop ik het als een succes beschouw.
Het enige land waarvan ik weet dat het 'schoon' is en is gebleven is Nieuw-Zeeland, maar dan ook door een heel strikt grensbeleid.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:45 schreef Confetti het volgende:
Zak chips staat klaar. Het is al weer even geleden.
quote:
Rutte: "Ik ben van mening veranderd inzake Corona!"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook klaar.
Het begint zoooooooooo!!!!! Allemaal.
Taiwan: 3 dodenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar Pakistan heeft toch ook nog geen exit-strategie in kunnen zetten toch? Ze hebben nog geen social distancing los kunnen laten? Want dat is voor mij het punt waarop ik het als een succes beschouw.
Het enige land waarvan ik weet dat het 'schoon' is en is gebleven is Nieuw-Zeeland, maar dan ook door een heel strikt grensbeleid.
Nee, wel ijs! Vliegt de winkel uit!quote:
Hamsteren!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, wel ijs! Vliegt de winkel uit!
Oeiiii.... nieuwe een hockeystick , misschien is Covid gelijk te koppelen aan CO2quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Taiwan: 3 doden
[ afbeelding ]
Vietnam: 0 doden
[ afbeelding ]
Vietnam moet wel weer aan de bak nu, want het lijkt er op dat toeristen voor een eerste serieuze infectiehaard hebben gezorgd.
@AchJa, dan gebeurt er weer eens wat in ons aangeharkte Holland!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:58 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
Mensen in die chats meteen weer om lockdown roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |