abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194427826
Hurtigruten cruiseschip update.

Norwegian reports said that over 400 passengers who had sailed aboard one of the MS Roald Amundsen’s two previous week-long itineraries, traveling from Tromso to Svalbard, may have been impacted, as well as 160 crew members, who mostly come from the Philippines. Passengers of those two cruises have since been contacted and advised to self-isolate.

Reportedly, Hurtigruten made the mistake of COVID-19-testing its Filipino employees before they departed the Philippines but failing to do so again upon their arrival in Norway.

“We’re beginning to get control over the outbreak, in terms of knowing how many people on board have been tested and not tested,” Tromsø Mayor Gunnar Wilhelmsen said at a midday press conference. “We’ve had a new positive test since yesterday, of a passenger who’s in Tromsø.”

A total of 47 passengers who don’t live in Tromsø have been put in quarantine in the northern city. More than 400 people who were on one of the Roald Amundsen‘s two week-long Tromsø-Svalbard cruises in late July are affected by the Corona outbreak, along with around 160 crew members, many from the Philippines. Four of them have been admitted to the university hospital in Tromsø for treatment.

https://www.newsinenglish(...)-expedition-cruises/
pi_194427830
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef maily het volgende:

[..]

Zeker! Kleurstof, suiker ...
HARD GAAN!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194427846
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Het gaat om cafés waar men zich niet aan de regels houdt. Ik verwacht dat burgemeesters de mogelijkheden krijgen om meer en vaker lokaal in te grijpen.

Uiteindelijk gaat het toch ook om het indammen van die kleine haarden. Daar moet je dan wel het instrumentarium voor hebben. Op lokaal niveau.

Dat verwacht ik vanavond. Zoiets.
Ja, zie bijvoorbeeld die slappe hap van een waarnemend burgemeester in Utrecht. Cafe dat al meermaals gewaarschuwd is m.b.t. overtreden regels. Nu een flinke uitbraak daar. En dan krijg ze nu een dwangsom als ze zich niet aan de regels houden. :') Gewoon sluiten die toko, zijn genoeg gewaarschuwd. Safi.
pi_194427849
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Niet bepaald waterdicht en volop kansen voor die minderheid die via een kortere weg hun hogere doel willen bereiken.
Ik heb er zelf ook wel mijn voordeel uit kunnen halen. Hoe en wat daar laat ik mij niet over uit. Big examencommissie is watching you.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194427850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Alcohol is de oorzaak van het hele virus _O_.
En tevens oplossing. Bloedverdunner en virusdodend volgens goed Wit-Russisch gebruik alsmede uitlaatklep en realiteitsontvluchter.
pi_194427857
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Alcohol is het probleem ja.. Wat een vooroordeel weer. Ik denk dat mensen die een bekertje ranja op hebben zich net zo kunnen misdragen.
Nee.
pi_194427882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zie wel wat in een (tijdelijke) gehele drooglegging, waarbij hard gehandhaafd wordt.
Sterke drank is er al eeuwen lang en daar is een reden voor.
Het bied mensen een verzetje of iets om naar uit te kijken of weet ik het wat.
Je kunt alcohol verbieden maar er zal een zwarte markt ontstaan die de boekhoudregels voor velen voorziet.
pi_194427888
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zie wel wat in een (tijdelijke) gehele drooglegging, waarbij hard gehandhaafd wordt.
Hoe zou dat toch komen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194427891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

En tevens oplossing. Bloedverdunner en virusdodend volgens goed Wit-Russisch gebruik alsmede uitlaatklep en realiteitsontvluchter.
Precies! Als mijn testuitslag negatief is direct met een fles wodka naar strand.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194427897
Pleur op hoor met je avondklok.
Zonder wrijving geen glans
pi_194427901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194427908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afgekeken van onze zuiderburen, totale nonsens vind ik dat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194427914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen...
Omdat het tot veel problemen leidt, zou jij als Brabander toch moeten weten.
Of moet ik even iets over de Brabants volksaard citeren?
pi_194427917
quote:
81s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat is in het verleden ook een hele goede oplossing gebleken. :')
Moonshiners kan binnenkort ook in Nederland opgenomen worden dus.
pi_194427927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan alcohol. Maar nog meer aan lieden die al dan niet op basis van een religie zaken voor anderen menen te moeten verbieden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194427945
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Moonshiners kan binnenkort ook in Nederland opgenomen worden dus.
Ik haal mijn gleufhoed alvast uit de mottenballen en ik ga mijn Tommygun poetsen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194427947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Verder is de Brabantse volksaard schitterend, net als Brabant zelf... Maar dat weet iedereen, aangezien dat empirisch harde feiten zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194427958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Afgekeken van onze zuiderburen, totale nonsens vind ik dat.
Een nieuwe hype. Klinkt lekker spannend en veilig. Van alle maatregelen zou dit nog de meest onzinnige zijn. Oh nee wacht, de drooglegging komt hierna nog.
pi_194427981
En daarna natuurlijk een hek. Waar we de Belgen voor laten betalen!

In kratjes Westvleteren. :+
pi_194428015
gaat Rutte voor zijn baan of gooit hij heel NL in lockdown?
pi_194428020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:56 schreef Stoney3K het volgende:
En daarna natuurlijk een hek. Waar we de Belgen voor laten betalen!

In kratjes Westvleteren. :+
Jupiler ook goed?
pi_194428024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:59 schreef THEFXR het volgende:
gaat Rutte voor zijn baan of gooit hij heel NL in lockdown?
Ik vermoed dat 2e ja.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 6 augustus 2020 @ 13:59:53 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194428028
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Een nieuwe hype. Klinkt lekker spannend en veilig. Van alle maatregelen zou dit nog de meest onzinnige zijn. Oh nee wacht, de drooglegging komt hierna nog.
België is wel het laatste land waar we een voorbeeld aan moeten nemen, niet alleen qua coronabeleid trouwens. Wat een puinhoop daar.
pi_194428029
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Jupiler ook goed?
Nee.

Hertog Jan is beter pils.
pi_194428064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

België is wel het laatste land waar we een voorbeeld aan moeten nemen, niet alleen qua coronabeleid trouwens. Wat een puinhoop daar.
Maar die mondkapjes moeten hier ook echt ingevoerd worden hoor, die werken blijkbaar echt super goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')