HARD GAAN!quote:
Ja, zie bijvoorbeeld die slappe hap van een waarnemend burgemeester in Utrecht. Cafe dat al meermaals gewaarschuwd is m.b.t. overtreden regels. Nu een flinke uitbraak daar. En dan krijg ze nu een dwangsom als ze zich niet aan de regels houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om cafés waar men zich niet aan de regels houdt. Ik verwacht dat burgemeesters de mogelijkheden krijgen om meer en vaker lokaal in te grijpen.
Uiteindelijk gaat het toch ook om het indammen van die kleine haarden. Daar moet je dan wel het instrumentarium voor hebben. Op lokaal niveau.
Dat verwacht ik vanavond. Zoiets.
Ik heb er zelf ook wel mijn voordeel uit kunnen halen. Hoe en wat daar laat ik mij niet over uit. Big examencommissie is watching you.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet bepaald waterdicht en volop kansen voor die minderheid die via een kortere weg hun hogere doel willen bereiken.
En tevens oplossing. Bloedverdunner en virusdodend volgens goed Wit-Russisch gebruik alsmede uitlaatklep en realiteitsontvluchter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Alcohol is de oorzaak van het hele virus.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Alcohol is het probleem ja.. Wat een vooroordeel weer. Ik denk dat mensen die een bekertje ranja op hebben zich net zo kunnen misdragen.
Sterke drank is er al eeuwen lang en daar is een reden voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in een (tijdelijke) gehele drooglegging, waarbij hard gehandhaafd wordt.
Hoe zou dat toch komen...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in een (tijdelijke) gehele drooglegging, waarbij hard gehandhaafd wordt.
Precies! Als mijn testuitslag negatief is direct met een fles wodka naar strand.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
En tevens oplossing. Bloedverdunner en virusdodend volgens goed Wit-Russisch gebruik alsmede uitlaatklep en realiteitsontvluchter.
Amenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur op hoor met je avondklok.
Afgekeken van onze zuiderburen, totale nonsens vind ik dat.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur op hoor met je avondklok.
Omdat het tot veel problemen leidt, zou jij als Brabander toch moeten weten.quote:
Moonshiners kan binnenkort ook in Nederland opgenomen worden dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is in het verleden ook een hele goede oplossing gebleken.
Ik heb een schijthekel aan alcohol. Maar nog meer aan lieden die al dan niet op basis van een religie zaken voor anderen menen te moeten verbieden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Omdat het tot veel problemen leidt, zou jij als Brabander toch moeten weten.
Of moet ik even iets over de Brabants volksaard citeren?
Ik haal mijn gleufhoed alvast uit de mottenballen en ik ga mijn Tommygun poetsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Moonshiners kan binnenkort ook in Nederland opgenomen worden dus.
Verder is de Brabantse volksaard schitterend, net als Brabant zelf... Maar dat weet iedereen, aangezien dat empirisch harde feiten zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Omdat het tot veel problemen leidt, zou jij als Brabander toch moeten weten.
Of moet ik even iets over de Brabants volksaard citeren?
Een nieuwe hype. Klinkt lekker spannend en veilig. Van alle maatregelen zou dit nog de meest onzinnige zijn. Oh nee wacht, de drooglegging komt hierna nog.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Afgekeken van onze zuiderburen, totale nonsens vind ik dat.
Jupiler ook goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:56 schreef Stoney3K het volgende:
En daarna natuurlijk een hek. Waar we de Belgen voor laten betalen!
In kratjes Westvleteren.
Ik vermoed dat 2e ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:59 schreef THEFXR het volgende:
gaat Rutte voor zijn baan of gooit hij heel NL in lockdown?
België is wel het laatste land waar we een voorbeeld aan moeten nemen, niet alleen qua coronabeleid trouwens. Wat een puinhoop daar.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een nieuwe hype. Klinkt lekker spannend en veilig. Van alle maatregelen zou dit nog de meest onzinnige zijn. Oh nee wacht, de drooglegging komt hierna nog.
Nee.quote:
Maar die mondkapjes moeten hier ook echt ingevoerd worden hoor, die werken blijkbaar echt super goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
België is wel het laatste land waar we een voorbeeld aan moeten nemen, niet alleen qua coronabeleid trouwens. Wat een puinhoop daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |