Aah, thx.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:Ijsdraakje ik heb 13" en kwam van 17"
echt 0 spijt van gehad.
Verander 'm dan.quote:
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aah, thx.
Op zich is het ook redelijke onzin, nu ik erbij nadenk, want ik héb boven gewoon een setup met extra scherm ook. Dan is voor beneden derpen wat compacter waarschijnlijk alleen maar prettiger.
13" is gewoon ideaal om mee op schoot te zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"
Bella?quote:
Kan er WD40 in?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel spijt zou ik gaan krijgen van een 15,6" scherm?
/laptopkronieken
quote:
Het kan ook niet, maar de schade openbaart zich pas later. Ze komt er nog wel achter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Als je dr zo ziet in de OP zou je niet verwachten dat ze hele boomstammen kan laten verdwijnen
Ik wil alleen aan de positieve dingen denken. En als je d'r zo ziet in de OP doet het geen pijn aan de ogenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Als je dr zo ziet in de OP zou je niet verwachten dat ze hele boomstammen kan laten verdwijnen
Precies. Zo is het best een leuk meisje om te zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil alleen aan de positieve dingen denken. En als je d'r zo ziet in de OP doet het geen pijn aan de ogen
Nee, 13" is me echt veel te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"
Wordt het zo'n topic ja?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, 13" is me echt veel te klein.
huehuequote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu we van tevoren weten dat Irmagodin er niet zal zijn
nee dat denk ik dus ook. Of in ieder geval veel minder mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.
Precies. Aangezien de inhoud van de persco meestal toch al helemaal bekend is van te voren heeft het nu geen nut om te kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.
De combinatie met siswet helpt niet echt he.quote:
Ze opperen een avondklokquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Precies. Aangezien de inhoud van de persco meestal toch al helemaal bekend is van te voren heeft het nu geen nut om te kijken
voor Rotterdam? Of ook voor normale mensen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze opperen een avondklok
Nee voor heel NL, zodat je wel die persco MOET gaan kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor Rotterdam? Of ook voor normale mensen?
Binnen zijn =/= tv kijkend.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee voor heel NL, zodat je wel die persco MOET gaan kijken
Mogen burgemeesters straks zelf bepalenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle grappen zijn al gemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.quote:
nicequote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.
Die ligt ongeveer naast een McD.
Ik twijfel
Neem voor mij even McKroket mee dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.
Die ligt ongeveer naast een McD.
Ik twijfel
En hoe gaat die precies bij jou terecht komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem voor mij even McKroket mee dan.
Ik ook, maar die ligt er niet naast.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef DW457 het volgende:
Ik vind de burger king toch fijner dan de mac...
Ja hier heb ik nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hoe gaat die precies bij jou terecht komen?
Of kom je hem op mn werk weer ophalen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alle grappen zijn al gemaakt
Maar ik dacht dat ook hoor. Wil eigenlijk niet anders meer voor een laptop.
BK komt altijd na drie dagen nog uit m'n poriën.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef DW457 het volgende:
Ik vind de burger king toch fijner dan de mac...
Ghehehehe, hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BK komt altijd na drie dagen nog uit m'n poriën.
K heb 14. Zou het als enige scherm te klein vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, de stap 17"-15" durf ik wel te nemen, maar kleiner dan dat ga ik me aan ergeren.
Waaraan?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, de stap 17"-15" durf ik wel te nemen, maar kleiner dan dat ga ik me aan ergeren.
Gebrek aan ruimte.quote:
Sinds ik weet dat ontbijtkoek gestolde glucose fructose-siroop is, eet ik het niet meer zo vaakquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:41 schreef Leonos het volgende:
Snelle Jelle aan het eten, ontbijt vergeten
Zeker eentje van de Viruswaanzin Viruswaarheid Viruswappies.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ik kijk nu een filmpje waar een anti-corona persoon wordt geïnterviewd.. Zegt hij ja er sterven ook heel veel mensen aan kanker en obesitas waarom gaan we daar niet de hele dag cijfers van publiceren? Ja zegt die interviewer maar dat is niet besmettelijk dat weetje he? Zegt die ja nou maar zien eten doet eten.!
!
Da's mijn werklaptop dus ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb 14. Zou het als enige scherm te klein vinden
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ik kijk nu een filmpje waar een anti-corona persoon wordt geïnterviewd.. Zegt hij ja er sterven ook heel veel mensen aan kanker en obesitas waarom gaan we daar niet de hele dag cijfers van publiceren? Ja zegt die interviewer maar dat is niet besmettelijk dat weetje he? Zegt die ja nou maar zien eten doet eten.!
!
Lekker met een dikke laag boter en hagelslagquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ontbijtkoek gestolde glucose fructose-siroop is, eet ik het niet meer zo vaak
Godver.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef Amarantha het volgende:
!
wat boeit datquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ontbijtkoek gestolde glucose fructose-siroop is, eet ik het niet meer zo vaak
Ik at dat altijd met een dikke laag paté.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met een dikke laag boter en hagelslag
Iew wat?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik at dat altijd met een dikke laag paté.
Dat vonden mensen raar blijkbaar.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik at dat altijd met een dikke laag paté.
Dat vonden mensen raar blijkbaar.
Nee hij is gewoon in NL.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze 'm terug naar China gestuurd?
Gaat in ieder geval de goeie kant op.quote:
De kracht van een echo chamber bewijst zich wel zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te dom.
Goed aan gekloot en minder mensen ter plaatse om te repareren want corona? I guess?quote:
Als die corona heeft ligt ie wel een paar weken op de ICquote:
Ik ga dinsdag in de koelkast wonen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn buienradar zegt dinsdag 37 graden.
Of tijdelijk werken in een supermarkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag in de koelkast wonen.
Bij mij zondag maandag en woensdag ook 37quote:
Nah, ik kan m'n huidige werk ook wel doen uit de koelkast. Supermarkt lijkt me nu helemaal kut.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Of tijdelijk werken in een supermarkt.
Dat lijkt erg aanlokkelijk maar meestal lijkt je brein daarna op een dronken vleermuis die per ongeluk een houtversnipperaar ingevlogen is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, koffie alleen is niet genoeg. Ik ga mijn lunchpauze echt besteden aan een power nap
Mogen we op je uitvaart komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik kan m'n huidige werk ook wel doen uit de koelkast. Supermarkt lijkt me nu helemaal kut.
Maar morgen 34, zaterdag en zondag 36, maandag 37 en dinsdag 38. Ik ga dood.
Met een goeie powernap niet hoor. Je moet niet te lang blijven slapen nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt erg aanlokkelijk maar meestal lijkt je brein daarna op een dronken vleermuis die per ongeluk een houtversnipperaar ingevlogen is.
Volgens mij is het een spontane crematie, maar mag hoor. Mits binnen de richtlijnen, ofcurz.quote:
Uitvaart al geregeld ?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik kan m'n huidige werk ook wel doen uit de koelkast. Supermarkt lijkt me nu helemaal kut.
Maar morgen 34, zaterdag en zondag 36, maandag 37 en dinsdag 38. Ik ga dood.
Spontane crematiequote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een spontane crematie, maar mag hoor. Mits binnen de richtlijnen, ofcurz.
Bijna, alleen de koffie en cake moet nog.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
Spontane crematieIs dat net zoiets als zelfontbranding
Koffie en cake ... met dit weer kun je beter bier en barbecue doen hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna, alleen de koffie en cake moet nog.
Wel m'n plek al uitgezocht, er is blijkbaar een natuurbegraafplaats in de buurt, dat lijkt me wel wat.
Ik functioneer letterlijk niet als het te lang boven de 27 graden is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:10 schreef Amarantha het volgende:
Alles boven de 30 graden is echt te warm.
Nah, geen barbecue. Vind ik levend al geen reet aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffie en cake ... met dit weer kun je beter bier en barbecue doen hoor.
Airco ftwquote:
Ja maar het idee is dat jij niet meer leeft he, dan kunnen degenen die nog wel leven er wel van genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, geen barbecue. Vind ik levend al geen reet aan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, geen barbecue. Vind ik levend al geen reet aan.
Weet ik, maar de belangrijkste vindt daar óók geen reet aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het idee is dat jij niet meer leeft he, dan kunnen degenen die nog wel leven er wel van genieten
Liever wel regen met deze hitte. Beetje verkoeling, buiten zitten kan je toch amper.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed komende 2 weken bijna geen regen dus zoals het nu lijkt.
Ik eet minimaal vlees he.quote:
Kaasplankje? Dan kom ik niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, maar de belangrijkste vindt daar óók geen reet aan.
Dan wordt het een kaasplankje ofzo. Maar ja, da's met dit weer ook geen succes.
Ja van mij mag het ook wel maar ja ik kan niet toveren.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever wel regen met deze hitte. Beetje verkoeling, buiten zitten kan je toch amper.
Is toch geen optie met 30+ graden, dan wordt het kaasfondue.quote:
Kon het maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja van mij mag het ook wel maar ja ik kan niet toveren.
Je kunt ook groente en vis bbqenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet minimaal vlees he.
Maar ik ben niet anti ofzo, anderen mogen best de barbecue aansteken. Alleen ik doe hoogstens één keer in het jaar mee.
+1 Mijn lichaam gaat echt in overlevingsmodus. Ben benieuwd hoe dat volgende week met werken gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik functioneer letterlijk niet als het te lang boven de 27 graden is.De vorige hete dag heb ik alleen maar op de bank gelegen tot het ver genoeg afgekoeld was.
Vis is ook een beestje.quote:
Ik zou meer opzien tegen de klap in je gezicht zodra je de trein uitstapt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, kut.. Ik ben volgend weekend in NL. Lekker treinen in de hitte het hele weekend
Ik ben blij dat ik op kantoor zit met airco. Ok, ik kan nu m'n ogen al uitkrabben, maar de temperatuur blijft in ieder geval te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1 Mijn lichaam gaat echt in overlevingsmodus. Ben benieuwd hoe dat volgende week met werken gaat.
Kom je gezellig naar het zonnige zuiden?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, kut.. Ik ben volgend weekend in NL. Lekker treinen in de hitte het hele weekend
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat lijkt het nu alquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt erg aanlokkelijk maar meestal lijkt je brein daarna op een dronken vleermuis die per ongeluk een houtversnipperaar ingevlogen is.
Mja, naar kantoor gaan is nog altijd VERBOTEN bij ons.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou meer opzien tegen de klap in je gezicht zodra je de trein uitstapt.
[..]
Ik ben blij dat ik op kantoor zit met airco. Ok, ik kan nu m'n ogen al uitkrabben, maar de temperatuur blijft in ieder geval te doen.
Sport of wandel je dan helemaal niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik functioneer letterlijk niet als het te lang boven de 27 graden is.De vorige hete dag heb ik alleen maar op de bank gelegen tot het ver genoeg afgekoeld was.
nee :pquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij weer aan de maas?
Dit is elk jaar jongens, je kunt er makkelijk iets aan doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, naar kantoor gaan is nog altijd VERBOTEN bij ons.
Ik heb thuis ook een split unit. Beste aankoop van mijn leven. Met recht.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is elk jaar jongens, je kunt er makkelijk iets aan doen.
Bij ons boven split aircoS
Beneden de warmtepomp op koeling
Stap in een auto met airco en stap dan naar kantoor met airco.
Eenmaal thuis is het savonds heerlijk buiten.
Nee, want ik voel me dan gewoon ziek. En uitdijen valt wel mee hoor, net wat je eet/drinkt. Sowieso zijn een paar dagen verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sport of wandel je dan helemaal niet?![]()
Dan dij je toch compleet uit??
Kweekpaling is ook een ding toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
mag je niet meer eten, is een bedreigde diersoort
Bitterbal heeft maling aan de palingquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
mag je niet meer eten, is een bedreigde diersoort
dat weet ik niet, dacht dat ze niet te kweken warenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kweekpaling is ook een ding toch?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bitterbal heeft maling aan de paling
Ze zijn erg lastig te kweken. iets met moeilijke etersquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat weet ik niet, dacht dat ze niet te kweken waren
Zou kunnen hoor, er staat me ergens iets van bij. Al vind ik op google ook tegenstrijdige verhalen en het interesseert me te weinig om verder op te zoeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat weet ik niet, dacht dat ze niet te kweken waren
Ik zou hooguit zo'n mobiele unit kunnen kopen. De verhuurder zal er niet vrolijk van worden als ik zo'n ding aan de gevel laat hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is elk jaar jongens, je kunt er makkelijk iets aan doen.
Bij ons boven split aircoS
Beneden de warmtepomp op koeling
Stap in een auto met airco en stap dan naar kantoor met airco.
Eenmaal thuis is het savonds heerlijk buiten.
Ik tel de dagen af naar septemberquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed komende 2 weken bijna geen regen dus zoals het nu lijkt.
Echt het stelt ook niks voor, een handige Harry haalt er vanmiddag nog een bij Bauhaus en monteert deze in 4 uurtjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een split unit. Beste aankoop van mijn leven. Met recht.
Ik heb een kast boven op mijn dak staan. Monteren was in een dag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt het stelt ook niks voor, een handige Harry haalt er vanmiddag nog een bij Bauhaus en monteert deze in 4 uurtjes.
Ik lees het inderdaad, maar ik lees ook dat het blijkbaar wel meevalt met de aantallen. Ben nu ergens wel benieuwd hoe het werkelijk zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:49 schreef Karzai het volgende:
Die zwemmen duizenden kilometers om zich voor te planten in de sargosso zee en dat doen ze maar een keer in hun leven
Beetje als Fokkersquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:49 schreef Karzai het volgende:
Die zwemmen duizenden kilometers om zich voor te planten in de sargosso zee en dat doen ze maar een keer in hun leven
Ook, even bij m'n oma op bezoekquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom je gezellig naar het zonnige zuiden?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef Karzai het volgende:
hee kijk es, bijna klaar!
[ afbeelding ]
moet ik mij nu schuldig voelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:49 schreef Karzai het volgende:
Looking gud!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Tis niet verboden, dus hoeft nietquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik mij nu schuldig voelen?
Als ik deze mag geloven, valt dat wel mee:quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik mij nu schuldig voelen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk je post liken Karzai maar dat kan niet for some reason known unto God.Dus nou heb ik de posts er omheen maar geliked
Ik heb 'm geliked voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk je post liken Karzai maar dat kan niet for some reason known unto God.Dus nou heb ik de posts er omheen maar geliked
Gelukkigquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik deze mag geloven, valt dat wel mee:
https://www.businessinsid(...)gsdienst-van-waarde/
ja geen idee, soms gebeurt er gewoon niks. Als ik de pagina dan F5 lukt het vaak wel.quote:
Wat zei hij toen je dit zei tegen hem?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, hele discussies met een collega over een klein mierenneukdingetje. GA GODVERDOMME WAT NUTTIGS DOEN MET JOUW EN MIJN TIJD!
Ik kan jouw post niet liken én niet quoten.quote:Ik wou eigenlijk je post liken Karzai maar dat kan niet for some reason known unto God. Dus nou heb ik de posts er omheen maar geliked
Dat heb ik niet letterlijk gezegd. Maar ik denk dat hij het wel begreep uit mijn gebrek aan enthousiasme voor zijn mierenneukdingetje.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zei hij toen je dit zei tegen hem?
Vind ik stomquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:06 schreef Zilverberk het volgende:
@:Dr_Flash,
[..]
Ik kan jouw post niet liken én niet quoten.
en dan sebattical?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tel de dagen af naar september
liken werkt niet bij auto refreshquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom kon ik dan wel die andere posts liken danquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
liken werkt niet bij auto refresh
Dan komt de volgende hittegolf.quote:
omdat die al ingeladen waren?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom kon ik dan wel die andere posts liken dan
Bij handmatige refresh kan ik liken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat die al ingeladen waren?
als ik topic open laat staan en hij ververst de nieuwe posts. dan kan ik de nieuwe posts niet liken.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:25 schreef Zilverberk het volgende:
Wat een geklaag over de hitte zeg. Zit het gewoon uit.
Ik heb een tyfushekel aan kou, daar hoor je mij ook niet de hele tijd over. En kou begint bij mij bij 15 graden celcius.
Kouquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:25 schreef Zilverberk het volgende:
Wat een geklaag over de hitte zeg. Zit het gewoon uit.
Ik heb een tyfushekel aan kou, daar hoor je mij ook niet de hele tijd over. En kou begint bij mij bij 15 graden celcius.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en dan wel sneeuw temperaturen ipv van die kut regen.
ja, nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat die al ingeladen waren?
als ik topic open laat staan en hij ververst de nieuwe posts. dan kan ik de nieuwe posts niet liken.
ja ik ga toch niet alles terug lezenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, nee.
Je leest niet. Ik heb die posts eromheen geliked. Die ervoor EN die erna.
Chwocomel in de winterquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi icecream?
haags_calippo'tje
Fuuuuuquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Probeer ik net even te powernappen, belt mijn vader
Ik moet wachten, hier is geen vriezer.quote:
waar is hierquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet wachten, hier is geen vriezer.
meer bewegenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Al is de weegschaal weer boos op me. Snap niet waarom, want ik eet echt voorbeeldig. Misschien hou ik meer vocht vast met warm weer of zo.
Op m'n werk.quote:
Dat laatste kan hoor, het valt nu nog mee bij me, maar met een beetje pech moeten m'n slippers weer losser over een paar dagen wegens vochtpootjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Al is de weegschaal weer boos op me. Snap niet waarom, want ik eet echt voorbeeldig. Misschien hou ik meer vocht vast met warm weer of zo.
Vindt tenminste iemand het.quote:
Nah, zo lang hoef ik niet meer en de vriezer thuis ligt vol.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahff naar tankstation dan? los ijsje halen
Telefoon stond niet op stil.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Probeer ik net even te powernappen, belt mijn vader
Dat laatste had ik vorig jaar. 2,5 week vakantie in frankrijk, 4 kilo erbij. Was er binnen een week weer af in de Hollandse zeikregen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
4 ton en je slaapt alsnog in de keuken?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)9862-handelsplein-7/
Mja, wel een overkill aan baksteen binnen. Oogt een beetje donker daardoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)9862-handelsplein-7/
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
4 ton en je slaapt alsnog in de keuken?
Dat is hip. Loft-idee jeweetz.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
4 ton en je slaapt alsnog in de keuken?
ja voor die prijs had er wel een muurtje bij gemogen hequote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hip. Loft-idee jeweetz.
Maak je een keer iets met bacon, kun je gelijk de lakens verschonenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hip. Loft-idee jeweetz.
Ja, die zie je ook nog eens niet op die muren.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor die prijs had er wel een muurtje bij gemogen he
stel je voor dat je hier op muggenjacht moet
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak je een keer iets met bacon, kun je gelijk de lakens verschonen
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak je een keer iets met bacon, kun je gelijk de lakens verschonen
Wel leuk, maar wat hebben ze in de badkamer tegen de muur zitten? Zijn dat tegels?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Als je het over een terras hebt![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)ulpstraat-61/#foto-1
Heb ik vaak ook wel met echt warm weer, waarschijnlijk omdat je weet dat je meer moet drinken met dit weer maar dan teveel gaat drinken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
fototegels?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk, maar wat hebben ze in de badkamer tegen de muur zitten? Zijn dat tegels?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vaak ook wel met echt warm weer, waarschijnlijk omdat je weet dat je meer moet drinken met dit weer maar dan teveel gaat drinken.
Of het is iets anders, dat weet ik niet, ik roep ook maar wat.
Ja wat joh.quote:
Alles is duurder aan het worden merk ik de laatste dagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk trek in calippo's, keek ik in de supermarkt, is het gewoon 3,59 voor een doosje van 5 ... het zijn fucking waterijsjes
Ik drink heel veel water met dit weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vaak ook wel met echt warm weer, waarschijnlijk omdat je weet dat je meer moet drinken met dit weer maar dan teveel gaat drinken.
Of het is iets anders, dat weet ik niet, ik roep ook maar wat.
dromedaris bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink heel veel water met dit weer.Echt, alsof ik een kameel ben die bij de oasa zijn bult voltankt.
Bizarquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk trek in calippo's, keek ik in de supermarkt, is het gewoon 3,59 voor een doosje van 5 ... het zijn fucking waterijsjes
ja das geen kameelquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo’n lama met een bult
Ja maar dit vond ik wel erg gortig, wij zijn waterijsjes, gewoon water met wat suiker en kleur- en smaakstoffenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles is duurder aan het worden merk ik de laatste dagen.
Niks mis met huismerk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef Karzai het volgende:
ja anders huismerk kopen heb je er 10 voor 2,50
Tja naam he..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dit vond ik wel erg gortig, wij zijn waterijsjes, gewoon water met wat suiker en kleur- en smaakstoffen
Het kan nog erger zie ik, dit zijn er maar 4 en nog duurder ook (3,95)quote:
Stomme Olaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan nog erger zie ik, dit zijn er maar 4 en nog duurder ook (3,95)![]()
https://www.ah.nl/product(...)lipton-green-ice-tea
In het Engels zijn het allemaal camelsquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een kameel heeft er 2 een dromedaris 1
Ja maar wij praten hier nederlandsquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Engels zijn het allemaal camels
Weet ik toch. Maar het zijn allemaal bultenbeesten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een kameel heeft er 2 een dromedaris 1
had ik bijna gekochtquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan nog erger zie ik, dit zijn er maar 4 en nog duurder ook (3,95)![]()
https://www.ah.nl/product(...)lipton-green-ice-tea
Je ne comprends pas.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wij praten hier nederlands
net als muggenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar het zijn allemaal bultenbeesten.
Had er een tijdje terug eentje gekocht op het strand, vond ik het al vrij prijzig, was iets van 1,70 ofzo voor een waterijsje. Maar was in verhouding dus gewoon een schappelijk prijsje in vergelijk met supermarktprijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |