Aah, thx.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:Ijsdraakje ik heb 13" en kwam van 17"
echt 0 spijt van gehad.
Verander 'm dan.quote:
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aah, thx.
Op zich is het ook redelijke onzin, nu ik erbij nadenk, want ik héb boven gewoon een setup met extra scherm ook. Dan is voor beneden derpen wat compacter waarschijnlijk alleen maar prettiger.
13" is gewoon ideaal om mee op schoot te zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"
Bella?quote:
Kan er WD40 in?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel spijt zou ik gaan krijgen van een 15,6" scherm?
/laptopkronieken
quote:
Het kan ook niet, maar de schade openbaart zich pas later. Ze komt er nog wel achter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Als je dr zo ziet in de OP zou je niet verwachten dat ze hele boomstammen kan laten verdwijnen
Ik wil alleen aan de positieve dingen denken. En als je d'r zo ziet in de OP doet het geen pijn aan de ogenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Als je dr zo ziet in de OP zou je niet verwachten dat ze hele boomstammen kan laten verdwijnen
Precies. Zo is het best een leuk meisje om te zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil alleen aan de positieve dingen denken. En als je d'r zo ziet in de OP doet het geen pijn aan de ogen
Nee, 13" is me echt veel te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
13" pak je makkelijker po schoot dan 17"
Wordt het zo'n topic ja?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, 13" is me echt veel te klein.
huehuequote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu we van tevoren weten dat Irmagodin er niet zal zijn
nee dat denk ik dus ook. Of in ieder geval veel minder mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.
Precies. Aangezien de inhoud van de persco meestal toch al helemaal bekend is van te voren heeft het nu geen nut om te kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand gaat kijken dan natuurlijk.
De combinatie met siswet helpt niet echt he.quote:
Ze opperen een avondklokquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Precies. Aangezien de inhoud van de persco meestal toch al helemaal bekend is van te voren heeft het nu geen nut om te kijken
voor Rotterdam? Of ook voor normale mensen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze opperen een avondklok
Nee voor heel NL, zodat je wel die persco MOET gaan kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor Rotterdam? Of ook voor normale mensen?
Binnen zijn =/= tv kijkend.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee voor heel NL, zodat je wel die persco MOET gaan kijken
Mogen burgemeesters straks zelf bepalenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle grappen zijn al gemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.quote:
nicequote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.
Die ligt ongeveer naast een McD.
Ik twijfel
Neem voor mij even McKroket mee dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet rond lunchtijd iets afhalen bij een leverancier.
Die ligt ongeveer naast een McD.
Ik twijfel
En hoe gaat die precies bij jou terecht komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem voor mij even McKroket mee dan.
Ik ook, maar die ligt er niet naast.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef DW457 het volgende:
Ik vind de burger king toch fijner dan de mac...
Ja hier heb ik nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hoe gaat die precies bij jou terecht komen?
Of kom je hem op mn werk weer ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |