Vanavond gezellig met Nine en de hond op de boot.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou hem als ploeg ook zo snel mogelijk naar huis sturen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goed moment om gebruik te maken van mijn abonnement...
Niet meer? Nouja, in ieder geval is ie afgekoeld dan, dat is ook prima.quote:
De lage vochtigheid maakt wel het goed te doen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Viel me nog alles mee. Voorlopig geen typischegrafhitte.
Gelachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
De nieuwste Marcel is uit.
Alleen vertaalt José hier alleen de tweet van Greenways.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:11 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen heeft José het zwaar, want José denkt continu aan Jakobsen en José kan de woorden niet vinden om te beschrijven hoe zwaar José het heeft.
Dan gaat dit niet op.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen vertaalt José hier alleen de tweet van Greenways.
Vraag me niet waarom, maar oké.
Wielrennen is een sport voor domrechts.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:58 schreef showtimer het volgende:
Sander en Welmoed is wel categorie lucht/zand.
Als Sander Schimmelpennink presentator mag acteren ben ik eigenlijk al geneigd om niet te kijken. Daar kan ik zo verschrikkelijk slecht tegen, ik ben echt allergisch voor die man.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:58 schreef showtimer het volgende:
Dit gaat heel vervelend worden met twee non-valeurs die presenteren en Thijs die z'n twitter-riedeltje af gaat steken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:58 schreef showtimer het volgende:
Dit is niet verboden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet naar de persconferentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |