Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Zou ik mijn tv op een of andere manier weer op zwartwit kunnen zetten???quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef Martinello het volgende:
Vrij aanwezig typje, die dochter van Andries.
ja hoor, zit wel ergens in je menuquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zou ik mijn tv op een of andere manier weer op zwartwit kunnen zetten???
Ducttape doet wonderen.quote:
ja ik hoorde tquote:
Ja, dit is een programma voor 18+ , Dat ontdekte ik nadat mijn dochter mijn iPad kindveilig had gemaakt, en ik het op uitzending gemist wilde zien.quote:
dat paste nietquote:
Wauw! Grappig weetjequote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dit is een programma voor 18+ , Dat ontdekte ik nadat mijn dochter mijn iPad kindveilig had gemaakt, en ik het op uitzending gemist wilde zien.
Glazuur is al van mijn tanden ondertussenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik trek dat bekakte toontje niet zo goed.
goede optiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kan kloppen...ik luister meer dan dat ik kijk
Dat was echt treurigquote:
ow ja die kon ook nogquote:
quote:
had ook gekundquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep
Leuke galerij!
Ik dacht Kurt Cobain, ipv Dolly Parton
Naailes gehad hierquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik zou al die rokken niet eens geweten hebben
ik ook niet. Zeker die A-lijnrok niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik zou al die rokken niet eens geweten hebben
Ik zocht die ook in de grungehoek ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep
Leuke galerij!
Ik dacht Kurt Cobain, ipv Dolly Parton
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:12 schreef Cee het volgende:
Melania
Anti pesten campagne
Getrouwd met een psychopaat
Slovenië
Dan gaat ze “tijdelijk” verhuizen naar een ander oord om te “focussen” op de “opvoeding” van haar zoon en op haar “carrière”.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zou ze van hem scheiden zodra hij president af is?
kan ze nietquote:
hij stond er niet tussen vandaagquote:
Niet perse naar, maar voor de rest wel eens. Bloedirritant en ben blij dat het maar bij een aflevering is gebleven.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:59 schreef Alfje het volgende:
Mijn hemel wat een naar mens. Die wil net iets te graag aardig en leuk gevonden worden.
Die hele vrouw komt over als één grote act. Erg adhd en met een bloedirritante opgezette stem.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:59 schreef Alfje het volgende:
Mijn hemel wat een naar mens. Die wil net iets te graag aardig en leuk gevonden worden.
Eens, alsof 'popprofessor' een algemeen erkend begrip is in Nederland als het om Leo Blokhuis gaat. Het gaat wel iets verder dan muziekkenner, maar die hadden ze van mij ook wel goed mogen rekenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind trouwens dat 'muziekkenner' best goed gerekend had mogen worden. (al zou ik 'popjournalist' als ideaal antwoord zien) Maar goed, mocht verder niet baten want huub wist Ricky Koole uiteindelijk
Welke conclusie moeten we nu trekken:quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze jongen heeft een FOK!-account.
B. Is hier een beetje de running gagquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Welke conclusie moeten we nu trekken:
a Op onze woorden passen want hij leest mee
b Dat weet jij zeker omdat wij hier allemaal een vorm van autisme hebben
c Een andere conclusie of helemaal geen.
Of hij doet alsofquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Huub schaamt zich dat hij dit weet
Ben blij dat ik het niet wist , dus ik kan het me voorstellen..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Huub schaamt zich dat hij dit weet
Is dat net zoiets als een talentvolle rechtsback bij Ajax?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is een talentvolle cabaretier.
Toch een leuk verhaaltjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een babyleeuwtje, dat klinkt al heel wat minder stoer dan een LEEUW.
Dat wel, maar ik had me iets meer FreekVonkerigs voorgesteld toen Philip het verhaal inleidde.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had me iets meer FreekVonkerigs voorgesteld toen Philip het verhaal inleidde.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn autisme valt niet een beetje op ook
Nee, wat slecht dat gestotterquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:06 schreef svann het volgende:
Was niet echt moeilijk, al die rampapparatuur.
Die zullen ook wel hun specialiteit hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
nou, als je een pyromaanverleden hebt dan had deze ronde toch echt een makkie voor je moeten zijn.
Nee, dat was een unicum.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:08 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand die er 1 van weet. Komt ook zelden voor volgens mij.
Of überhaupt de staat van radio.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat niemand Sander Hoogendoorn kent voor de staat van 3fm
En leen huijzer heeft hier niets mee te maken
waarom niet? je mag ook hele foute dingen zeggen in deze rondequote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:14 schreef Monolith het volgende:
Kennelijk mag je hier onbeperkt gokken op jaartallen.
In de Vlaamse versie krijg je twee pogingen voor jaartallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet? je mag ook hele foute dingen zeggen in deze ronde
je seconden lopen gewoon af
in de eerste ronde mag het niet
ja maar dit is geen vlaamse versie waar ze de jury als clowns laten optredenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de Vlaamse versie krijg je twee pogingen voor jaartallen.
Nee, daar ligt het niveau van de quiz ook wel wat hoger.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dit is geen vlaamse versie waar ze de jury als clowns laten optreden
ze zitten al meer dan genoegquote:
Ik verstond ook niet wat die seniele Fifi zeiquote:
Oké. Vage shit.quote:
Voor ouderen... toen ik ermee begon was ik 19.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:18 schreef Kanaroe het volgende:
Bridge Spell
Philippe praat vaak zo onduidelijk
oud is niet alleen leeftijdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Voor ouderen... toen ik ermee begon was is 19.
Gaat niet om bridge, maar om hoe Philippe zaken uitspreekt. Ik ken het spel welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Voor ouderen... toen ik ermee begon was ik 19.
Die was gisteren gezien ja. Top 5 is Astrid Jürgen Francis Huub Gijsquote:
Nee ik juich voor Huubquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was gisteren gezien ja. Top 5 is Astrid Jürgen Francis Huub Gijs
Wij juichen voor Astrid en Gijs
Huub vind ik een flukequote:
Nog liever een tweede golfquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zet al m’n geld op Francis als winnaar.
Bedankt!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:22 schreef Martinello het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Slimste_Mens#2019/2020
scroll helemaal naar beneden voor de ranglijst van deze serie
Ja, dat vond ik ook apartquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:44 schreef Martinello het volgende:
Zou dat staan bij de finale iets met zijn autisme te maken hebben gehad? Vreemd dat er niets over gezegd werd.
Ik ken alleen die Fabian, van gisteren, de rest heb ik nog nooit gezien.quote:
De 1 is rapper, de ander is acteur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ken alleen die Fabian, van gisteren, de rest heb ik nog nooit gezien.
Waarvan zouden wij ze moeten kennen?
Alles voor de ‘drip’.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat gouden kettinkje om de nek van Dave kan nooit lekker zitten, het smoort hem zowat.
Misschien een middel om zich niet nog voller te vreten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat gouden kettinkje om de nek van Dave kan nooit lekker zitten, het smoort hem zowat.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien een middel om zich niet nog voller te vreten.
't Is hem aan te zien. mij trekt het niet, ik ben vegetariër. Hoe Philip bij iets waar ketjap/sojasaus aan te pas is gekomen aan wijn kan denken, ontgaat bij, bij sojasaus hoort bier.quote:
Philippe dacht vast aan coq au vin ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
't Is hem aan te zien. mij trekt het niet, ik ben vegetariër. Hoe Philip bij iets waar ketjap/sojasaus aan te pas is gekomen aan wijn kan denken, ontgaat bij, bij sojasaus hoort bier.
Philip drinkt nog wijn bij een boterham met hagelslag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
't Is hem aan te zien. mij trekt het niet, ik ben vegetariër. Hoe Philip bij iets waar ketjap/sojasaus aan te pas is gekomen aan wijn kan denken, ontgaat bij, bij sojasaus hoort bier.
Nee, maar wel tussen door zoals vorige ronde duurde te lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je hoeft na het laatste goede antwoord toch niet te passen?
Haha, ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Philip drinkt nog wijn bij een boterham met hagelslag.
das toch wel een gemiste kans hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |