abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:49:51 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194413063


Het eerste monument van dit jaar is dan toch een feit deze zaterdag 8 augustus, nadat deze koers geannuleerd was in maart. Vorig jaar won Julian Alaphilippe deze race voor Oliver Naesen en Michał Kwiatkowski. Wat kan Mathieu w/ in MSR. Is Wout nog in een topvorm vanuit de Strade? Kan Gilbert hier zijn laatste monument bijschrijven?


Nieuwe route:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De odds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Procyclingstats

Sporza

Het weer:


quote:
Het aantal renners per ploeg dat aan de start mag staan, wordt verkleind. Wellicht gaat het om een reductie van 7 naar 6 manschappen per ploeg.Op die manier krijgt de organisator de gelegenheid om nog twee extra ProTeams uit te nodigen zonder de totale omvang van het peloton aan te dikken


Eurosport zendt MSR uit vanaf 15:50.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:51:24 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194413081
Goed bezig Momo. Zin in deze koers.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:21:25 #3
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194413355
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194417722
Weinig langs de kust dit jaar helaas.
Net efkes anges
pi_194418259
Gilbert gaat winnen ik voel het. Maar heb liever een Wout Van Aert
pi_194418309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:42 schreef Belg het volgende:
Gilbert gaat winnen ik voel het. Maar heb liever een Wout Van Aert
Ik zou het andersom zeggen.
pi_194418391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik zou het andersom zeggen.
Ik gun het Gilbert ook hoor. Ik toon gewoon veel sympathie voor WVA
pi_194418416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef Belg het volgende:

[..]

Ik gun het Gilbert ook hoor. Ik toon gewoon veel sympathie voor WVA
Ik zou het gaaf vinden als Gilbert de vijf compleet maakt, maar in deze vorm geeft ik Van Aert de beste kans. Die oogt sowieso al supersterk en vandaag was toch ook best wel weer een indrukwekkende sprint. Die sprint zal na een zware koers van 300 kilometer niet minder zijn.
pi_194418719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik zou het gaaf vinden als Gilbert de vijf compleet maakt, maar in deze vorm geeft ik Van Aert de beste kans. Die oogt sowieso al supersterk en vandaag was toch ook best wel weer een indrukwekkende sprint. Die sprint zal na een zware koers van 300 kilometer niet minder zijn.
Inderdaad. Vandaag wint hij niet doordat hij niet goed geplaatst was. De trein van Demare doet hem de das om. Dat is in sanremo veel minder een issue.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:29:59 #10
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194447817
quote:
*****Wout van Aert
****Mathieu van der Poel, Peter Sagan
***Matteo Trentin, Julian Alaphilippe, Caleb Ewan, Sam Bennett, Michael Matthews
**Alexander Kristoff, Greg van Avermaet, Michal Kwiatkowski, Fernando Gaviria, Arnaud Demare, Giacomo Nizzolo, Oliver Naesen, Ivan Garcia Cortina, Sonny Colbrelli, Alberto Bettiol, Alex Aranburu, Philippe Gilbert, Alexey Lutsenko, Simon Clarke, Tiesj Benoot, Søren Kragh, Kasper Asgreen
**Niccolo Bonifazio, Elia Viviani, Nacer Bouhanni, Tadej Pogacar, Zdenek Stybar, Dylan Teuns, Davide Cimolai, Michael Woods, Davide Formolo, Vincenzo Nibali, Magnus Cort, Andrea Vendrame, Andrea Pasqualon, Ben Swift, Alex Edmondson, Kristian Sbaragli, Simone Consonni, Christophe Laporte, Matej Mohoric, Bob Jungels, Gianni Moscon, Stefan Küng, Michael Valgren, Danny van Poppel
Emil plaatst nog vraagtekens aangaande de winnaar.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:30:45 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194447828
twitter


quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Emil plaatst nog vraagtekens aangaande de winnaar.
Domme Dannie genoemd _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:27:05 #12
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_194448493
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 18:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
[..]

Domme Dannie genoemd _O_
Ik heb net een van mijn nieren verkocht en de hele opbrengst op Danny gezet.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:18:12 #13
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194450856
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Emil plaatst nog vraagtekens aangaande de winnaar.
Veel kandidaten met twee **. :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_194452534
Zin in.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:29:49 #16
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194454236
quote:
Come stai?
“Va bene, va bene.”

Zou het kunnen dat ik jou ben tegengekomen op de taal-app Duolingo en je Italiaans leert?
“Ik vind dat echt wijs. Ik heb ook even Spaans en Duits geprobeerd, maar Italiaans gaat vlotter. Ik kan nu toch al meer zeggen dan enkel scheldwoorden Vaffanculo en cazzo.”

Ik luister.
“L’acqua e nel bicchiere. Mijn Italiaanse ploegmaat Vendrame begreep het, een goed begin.”

Ik neem aan dat je ook weet wat ‘caduta’ betekent?
“Val?”

Si.
“Iedereen wist dat zoiets vroeg of laat zou gebeuren. De regel van rechtdoor sprinten bestaat al eeuwen, maar wordt constant overtreden.”

Blijkbaar is die regel vatbaar voor interpretatie.
“Hoezo? Het is simpel. Hij die de sprint lanceert, tekent de lijn uit. Is dat in het midden van de weg, dan moet hij daar blijven. Tenzij hij wordt voorbijgestoken, dan heeft hij het recht om in het zog van die renner te kruipen. Dan wordt er een nieuwe lijn gemaakt. Wijk je van je lijn af, dan moeten de renners achter jou remmen of ze knallen tegen elkaar en vallen op de grond.”

Jij was al eens slachtoffer van Groenewegen toen die van zijn lijn afweek.
“Lang geleden, ja. Dat blijft mij en hem maar achtervolgen. Onterecht. Sindsdien heeft hij in de sprint niks scandaleus meer uitgestoken, of ik heb het tenminste niet gezien. Tot deze week. Hij wijkt van zijn lijn af, maar ik ben er zeker van dat hij Jakobsen niet wou doen vallen. Hij voelde dat Jakobsen sneller was en wou afdwingen dat hij zou remmen. Maar Jakobsen en Groenewegen zijn twee dezelfde types. Mannen die niet remmen. Waarschijnlijk had hij zijn remgrepen niet eens vast.”

Sprint jij met de handen op de remgrepen?
“Altijd, twee vingers aan elke rem.”

Al vaak geremd?
“Bijna altijd, maar ik ben dan ook nog nooit gevallen. Ik heb ze voor mij al vaak zien vallen, maar ik ben altijd kunnen ontkomen.”

Wijkt Oliver Naesen in de sprint nooit van zijn lijn af?
“Nooit. Iedereen die een beetje klasse heeft, sprint gewoon fucking rechtdoor. Moet ook wel gezegd: ik heb nog niet vaak op kop gezeten in een massasprint. Ik volg meestal de wielen voor mij en probeer dan zo dicht mogelijk te eindigen. Belangrijke nuance.”

Maar als je in een sprint met twee niet professioneel de deur dichtdoet, noemen ze je een domme coureur.
“Dan is dat maar zo. De tijd van professioneel de deur dichtdoen, is voorbij. Als je geklopt wordt door een betere coureur, moet je dat aanvaarden. Ik snap de reactie van Groenewegen niet. Hij is drie jaar jonger dan ik en heeft al tien keer meer zeges op zak. Hij hoeft geen deuren dicht te doen om sprints te winnen. Hij is niet alleen. Negen van de tien sprinters doen dat en het wordt gedoogd. Mocht ik jurylid zijn…”

Nu gaan we het krijgen.
“Elke keer als iemand van zijn lijn afwijkt of zijn handen niet op het stuur kan houden: gedeclasseerd of uit koers gezet. Consequent straffen is de enige manier die helpt. Het gedoogbeleid werkt niet.”

Of beginnen met schorsingen, zoals een paar collega’s suggereren.
“Dat kan eventueel toegepast worden wanneer iemand telkens weer in de fout gaat. Dan mag die eens een half jaar in de hoek gaan staan. Laten we beginnen met consequente declasseringen. Mijn ploegmaat Clement Venturini werd vorig jaar gedeclasseerd in de eerste twee ritten van de Vierdaagse van Duinkerke. Geen grote overtredingen, maar voldoende om hem te straffen. Niet naar de zin van Clement, die zich onterecht behandeld voelde. Een paar ploegmaten en ik hebben hem toen gezegd: Clement, heb jij die sprints al eens herbekeken? Heb je gezien wat jij daar allemaal uitsteekt? Schrijf nu niet dat het dankzij mijn preek is, maar die jongen gaat dat niet meer doen. En áls hij het nog doet, mogen ze hem gerust even schorsen.”

Over de herstart van het seizoen zei je vooraf: het wordt als een bende wilde beesten die ze loslaten. Je krijgt gelijk...
“Absoluut.”

En dan moet de Tour nog beginnen.
“Dan gaat het al wat gekalmeerd zijn. Tegen dan zijn er al een paar renners met een beetje vel en veel illusies armer.”

Hoe is het met jouw illusies gesteld door die opgave na 80 kilometer in de Strade Bianche?
“Mochten het er nog 80 zijn. Het was al na 60 kilometer. Nóg dramatischer.”

Hoe kwam dat?
“Te warm. Na één uur koers haalde ik mijn hoogste gemiddelde hartslag, terwijl we maar 250 watt trapten. Mijn lichaam was volledig in crisi. Blijkbaar gaat 40 graden mijn petje te boven. Na een lekke band en een kapotte schoen had ik de fut niet meer om weer naar het peloton te rijden. Toen ik een camionette van Lotto-Soudal zag, ben erin gestapt en naar Siena gereden. Met schaamrood op de wangen, maar ik kon die dag niet diep gaan. Alsof je met je auto constant op 8.000 toeren rijdt.”

Dan begeeft de embrayage het.
“Dan begint die inderdaad te stinken en even later sta je in panne. En zeggen dat ik normaal gezien nooit opgeef. Vóór de Strade Bianche vier DNF’s (Did Not Finish, nvdr.). Drie keer toen ik echt ziek was en één keer bij Sport Vlaanderen, toen ik in Murcia van Walter Planckaert bij de bevoorrading moest afstappen omdat ik de dag nadien in Almeria een belangrijke taak had en fris moest zijn. Daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van. Met de Strade Bianche zal dat niet anders zijn. Opgeven na zestig kilometer... een regelrechte schande. Ik moet zaterdag in Sanremo al winnen om dat fiasco te vergeten. Een podium zal zelfs niet voldoende zijn.”

Hoe bekijk je die tweede plek van vorig jaar?
“Het is niet dat ik kan jongleren met podiumplekken in monumenten, maar van al mijn ereplaatsen was dat de mooiste. Aan Alaphilippe was die dag niks te doen. In de sprint reed ik mijn beste minuutwaarde ooit: 723 watt. En dat na driehonderd kilometer koers.”

Hoe kan dat?
“Adrenaline, vorm van de dag, over-mijn-lijk-gevoel... Ik heb nadien op training nog vaak geprobeerd beter te doen, maar dat is nooit gelukt. Ik kan mezelf in die sprint dus niks verwijten, maar je klopt dan Sagan, Kwiatkowski én Van Aert en je hebt nóg niet gewonnen.”

Julian Alaphilippe zegt dat hij minder in vorm is. Dit is jouw kans.
“Alaf heeft inderdaad niet dat blinkende aura over zich zoals vorig jaar. De rest is wel in orde. Van Aert is beestig goed. Hij steekt erbovenuit. Van der Poel heb ik tijdens Milaan-Turijn zien spelen en is ook zeer goed. Sagan en Kwiatko staan er. Net als Nibali. Die zette zich woensdag op een heuveltje vijf minuten op kop van het peloton en het was pompen geblazen.”

En Naesen?
“De week van Sanremo vorig jaar was mijn beste ooit. Ik klom nooit beter. Op Strava pakte ik toen ook de KOM (King of the Mountain, nvdr.) van de Poggio. Kwiatkowski reed zogezegd nog een seconde sneller, maar ik startte achter hem en kwam voor hem boven. Dus wie is dan de snelste? Deze week ben ik de Poggio op training nog eens naar boven gereden. In het begin rustig en naar het einde voluit en ik was slechts een half minuutje trager dan vorig jaar. Ik zie het zitten.”

Greg Van Avermaet staat tiende in die lijst. Twaalf seconden trager dan jij.
“Geloof mij: dat heeft hij al veel mogen horen.”

Wat wij veel horen, is dat hij volgend jaar mogelijk ploegmaat wordt van jou.
(gespeeld) “Is dat zo?”

Ook Bob Jungels komt zo goed als zeker. Is er nog plaats in het budget van AG2R-Citroën?
“Dankzij Citroën gaat het budget fors omhoog. Om de kern te versterken, maar ook voor een nieuwe bus, camion en om de service-course te verbouwen. Ze zijn ambitieus.”

Wat zien twee Franse bedrijven in een ploeg met twee Vlaamse kopmannen?
“AG2R is louter Frans. Ik kan daar bijvoorbeeld geen verzekering bij afsluiten. Maar Citroën mikt ook op de buitenlandse markt.

Jij tekende al bij in mei. Wist je toen al dat ze een extra kopman wilden aantrekken voor de klassiekers?
“Ze vertelden mij toen al dat ze een zeer goeie helper of een zeer goeie assistent-kopman wilden aantrekken.”

Dat is dan Jungels. Of noem jij de olympische kampioen een heel goeie helper?
“Ik noem hem meestal Greg.”

Mag ik vragen om twee seconden je mondmasker af te doen?
“Ja, waarom?”

Ik wil jouw reactie zien als ik je vraag of Greg Van Avermaet volgend jaar jouw ploegmaat wordt.
“Haha. Maar ik lach toch altijd?”

Klopt. Wanneer ga je zaterdagavond lachen?
“Als ik op het podium sta. Ik beken: ik oefen Italiaans om zaterdag met enkele woorden brabbel-Italiaans op de vragen van de RAI te kunnen antwoorden. Dat zou toch chique zijn?”
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194454472
twitter


Italianen snappen tenminste de prioriteiten voor een race.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:40:41 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194455415
Zo te zien pas 1600 op eurosport
pi_194455513
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:40 schreef Momo het volgende:
Zo te zien pas 1600 op eurosport
Je weet hoe laat ze de finish verwachten?
https://www.milanosanremo(...)RM_2020_CR1_zoom.jpg
https://www.milanosanremo(...)RM_2020_CR2_zoom.jpg
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:51:48 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194455664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Alsnog laat.
Er is meer aanbod vandaag. :)
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:28:06 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194455975
Het seizoen is nu pas echt weer begonnen.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:53:22 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194456273
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is LBL doorgaans net zo saai als MSR?
Zojuist kwam ik bij toeval deze post tegen. Je hebt het nodige uit te leggen. @Slobeend
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:57:17 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194456325
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zojuist kwam ik bij toeval deze post tegen. Je hebt het nodige uit te leggen. @:Slobeend
Waarom zit je in een LBL-topic uit 2018?

Maar ik denk dat mijn redenatie destijds was dat MSR pas op het eind echt interessant is, net als LBL.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:03:27 #25
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194456381
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom zit je in een LBL-topic uit 2018?

Maar ik denk dat mijn redenatie destijds was dat MSR pas op het eind echt interessant is, net als LBL.
De zoektocht naar het Luik-Bastenaken-Luik en weer terug fragment, maar ik bleek helemaal niet in die reeks gepost te hebben. 9.gif

Dat gezegd hebbende, ben ik het enorm oneens met deze stelling. Sanremo vind ik een van de mooiste klassiekers. Ik denk dat ik hem op 4 zou zetten, na Roubaix, de Ronde en de Strade, in die volgorde. Het is waarschijnlijk de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Er leiden namelijk meer wegen naar (de Via) Roma (lol). Vanaf begin tot eind vind ik het interessant. Sanremo is als een puzzel leggen, als het lezen van een goed boek. Je gaat 's middags zitten en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren, tot je na de Tre Capi op de Cipressa en de Poggio het uiterste puntje van je stoel hebt bereikt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194456429
Mattia Bais, Manuele Boaro, Alessandro Tonelli, Damiano Cima, Hector Carretero, Fabio Mazzucco en Marco Frapporti mogen 250 km aan kop gaan rijden.
pi_194456435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mattia Bais, Manuele Boaro, Alessandro Tonelli, Damiano Cima, Hector Carretero, Fabio Mazzucco en Marco Frapporti mogen 250 km aan kop gaan rijden.
Winnaar is bekend. Niemand die Damiano nog terugpakt
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:16:44 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194456528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De zoektocht naar het Luik-Bastenaken-Luik en weer terug fragment, maar ik bleek helemaal niet in die reeks gepost te hebben. [ afbeelding ]

Dat gezegd hebbende, ben ik het enorm oneens met deze stelling. Sanremo vind ik een van de mooiste klassiekers. Ik denk dat ik hem op 4 zou zetten, na Roubaix, de Ronde en de Strade, in die volgorde. Het is waarschijnlijk de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Er leiden namelijk meer wegen naar (de Via) Roma (lol). Vanaf begin tot eind vind ik het interessant. Sanremo is als een puzzel leggen, als het lezen van een goed boek. Je gaat 's middags zitten en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren, tot je na de Tre Capi op de Cipressa en de Poggio het uiterste puntje van je stoel hebt bereikt.
Ben jij het Thijs?

Vanaf de Cipressa wordt het pas echt interessant naar mijn mening, terwijl in die andere drie koersen die je noemt je al op het puntje van je stoel zit zodra er beelden zijn bij wijze van spreken. Vandaag ook nog zonder de Tre Capi.
pi_194456702
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De zoektocht naar het Luik-Bastenaken-Luik en weer terug fragment, maar ik bleek helemaal niet in die reeks gepost te hebben. [ afbeelding ]

Dat gezegd hebbende, ben ik het enorm oneens met deze stelling. Sanremo vind ik een van de mooiste klassiekers. Ik denk dat ik hem op 4 zou zetten, na Roubaix, de Ronde en de Strade, in die volgorde. Het is waarschijnlijk de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Er leiden namelijk meer wegen naar (de Via) Roma (lol). Vanaf begin tot eind vind ik het interessant. Sanremo is als een puzzel leggen, als het lezen van een goed boek. Je gaat 's middags zitten en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren, tot je na de Tre Capi op de Cipressa en de Poggio het uiterste puntje van je stoel hebt bereikt.
Koffieplanter krijgt bonuspunten hier
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:46:05 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194456760
Ik wil niks afdoen aan de status van MSR trouwens.
pi_194457251
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niks afdoen aan de status van MSR trouwens.
En de status van het gekunstelde seizoen 2020? Dit zijn omstandigheden om de Jaizkibel te beklimmen, niet de Cipressa.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:33:58 #32
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194457299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

En de status van het gekunstelde seizoen 2020? Dit zijn omstandigheden om de Jaizkibel te beklimmen, niet de Cipressa.
Je zou eerder San Sebastian vibes krijgen inderdaad.
pi_194457319
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je zou eerder San Sebastian vibes krijgen inderdaad.
Misschien kan Mart nog even ingevlogen worden voor commentaar.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:41:48 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194457353
Denk dat ze ook wel langzamer rijden in 30 graden dan 15 graden.
pi_194457369
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Misschien kan Mart nog even ingevlogen worden voor commentaar.
Alleen als hij een liedje gaat zingen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194458665
Zijn ze al gefinished?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194458897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:29 schreef Steven184 het volgende:
Zijn ze al gefinished?
Nee, pas tegen half 7 :Z
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:07:13 #38
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194459345
De lente is nu officieel begonnen
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:10:15 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194459353
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:09 schreef Evertjan het volgende:
De lente is nu officieel begonnen
Meteen 35 graden in Nederland, die klimaatverandering ook...
pi_194459358
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De zoektocht naar het Luik-Bastenaken-Luik en weer terug fragment, maar ik bleek helemaal niet in die reeks gepost te hebben. [ afbeelding ]

Dat gezegd hebbende, ben ik het enorm oneens met deze stelling. Sanremo vind ik een van de mooiste klassiekers. Ik denk dat ik hem op 4 zou zetten, na Roubaix, de Ronde en de Strade, in die volgorde. Het is waarschijnlijk de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Er leiden namelijk meer wegen naar (de Via) Roma (lol). Vanaf begin tot eind vind ik het interessant. Sanremo is als een puzzel leggen, als het lezen van een goed boek. Je gaat 's middags zitten en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren, tot je na de Tre Capi op de Cipressa en de Poggio het uiterste puntje van je stoel hebt bereikt.
is dit Wilfried de Jong?
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:10:37 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194459365
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen en Karsten zijn er.
Nu ook tijdens het reclameblok op de stream zonder breaks :D
Demain, on roule
pi_194459373
Ik mis nu al de beelden langs de kust :'(
Net efkes anges
pi_194459382
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Nu ook tijdens het reclameblok op de stream zonder breaks :D
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed daar _O-
pi_194459419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:13 schreef alpeko het volgende:
Is dit nog elders te volgen of alleen op Eurosport?
VTM als je in Belgie woont
pi_194459421
Op de vlaamse zender VTM is er zo´n irritante commentator samen met Johan Museeuw . De hel gewoon
pi_194459429
Karsten heeft 'even naar de deelnemerslijst gekeken'. Fijn dat hij zijn werk serieus neemt :)
Demain, on roule
pi_194459445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:14 schreef Mykonos het volgende:
Karsten heeft 'even naar de deelnemerslijst gekeken'. Fijn dat hij zijn werk serieus neemt :)
Karsten K. zit er alleen voor de centen
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:16:53 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194459459
Knap om vier man van Bahrein eruit te lichten maar dan niet Colbrelli.
pi_194459471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:15 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Karsten K. zit er alleen voor de centen
Wel prima co-commentator, in ieder geval de beste bij ES. Maar dat zegt misschien meer over ES.
pi_194459482
Waarom hebben ze eigenlijk San Sebastiaan al zo vroeg geannuleerd?
pi_194459488
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Knap om vier man van Bahrein eruit te lichten maar dan niet Colbrelli.
Was het vorige week ook warm in Occitanie? Normaal smelt Sonny.
pi_194459509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wel prima co-commentator, in ieder geval de beste bij ES. Maar dat zegt misschien meer over ES.
Hij heeft er zeker verstand van, maar ik heb sterk de indruk dat hij dit baantje niet uit pure liefde voor de sport doet maar vooral voor de centjes.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:20:38 #56
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194459515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

Was het vorige week ook warm in Occitanie? Normaal smelt Sonny.
Dat weet Karsten niet neem ik aan :P.
pi_194459521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk San Sebastiaan al zo vroeg geannuleerd?
Al die Spaanse koersen hadden blijkbaar geen zin in een nieuwe datum op de kalender
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:21:43 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194459529
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:15 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Karsten K. zit er alleen voor de centen
En de mooie anekdotes over levensgevaarlijke honden tijdens trainingen en bieren met Valverde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:21:46 #59
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194459530
Alweer reclame :{
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:22:36 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194459536
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:20 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Hij heeft er zeker verstand van, maar ik heb sterk de indruk dat hij dit baantje niet uit pure liefde voor de sport doet maar vooral voor de centjes.
Ik heb juist het idee dat hij het vooral doet om lekker te genieten van de mooie beelden en een beetje over het leven te lullen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194459539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:21 schreef alpeko het volgende:
Ik kijk net maar dit is al reclameblok nummer 3
Karsten K. moet ergens van betaald worden.
pi_194459540
Jammer, ze hebben het door op de stream :P
Demain, on roule
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:22:43 #64
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194459541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:21 schreef alpeko het volgende:
Ik kijk net maar dit is al reclameblok nummer 3
ze zitten inderdaad op het 1 reclameblok/10 minuten schema.
pi_194459545
Op de Player is er een stream zonder reclameblokken jongens...
Demain, on roule
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:23:17 #66
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194459547
Karsten gaat geen gekke dingen zeggen, t commentaar op de Player loopt gewoon door (geen reclames *O*)
pi_194459549
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:20 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Hij heeft er zeker verstand van, maar ik heb sterk de indruk dat hij dit baantje niet uit pure liefde voor de sport doet maar vooral voor de centjes.
Karsten is geen doorsnee persoon, die gaat hier echt niet met frisse tegenzin zitten.
pi_194459552
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

ze zitten inderdaad op het 1 reclameblok/10 minuten schema.
Dan kan de finale volledig live he!
pi_194459553
ik heb al 4 perenijsjes op
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:25:56 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194459582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:23 schreef Mykonos het volgende:
Op de Player is er een stream zonder reclameblokken jongens...
Hoe vind je nou zelf op die website de variant zonder reclame blokken waar de taal ook kan veranderen?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:26:32 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194459584
Shots fired door Karsten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:26:51 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194459586
Oh wacht al gevonden
pi_194459617
Chute
pi_194459625
Ai Trentin :{
pi_194459627
Gaat niet meteen weer weg, dat lijkt me klaar
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:30:58 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194459631
Sleutelbeen voor Trentin?
pi_194459635
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:30 schreef Momo het volgende:
Sleutelbeen voor Trentin?
Lijkt me niet.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:31:32 #78
451829 crew  H.Vviv
pi_194459636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Gaat niet meteen weer weg, dat lijkt me klaar
Inderdaad streep erdoorheen
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:31:47 #79
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194459641
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat @:Koffieplanter al zit.
Uiteraard, met ambient sound.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194459695
Op dit soort momenten mis je @Rellende_Rotscholier
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:40:23 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194459726
Sjempoeh
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194459768
Tijd voor die tweede golf, er zijn nog legio kutbedrijven die advertenties kunnen betalen.
pi_194459850
Rond welke KM gaat het een beetje los/gaat het spannend worden? Dank!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194459851
twitter


Honger.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:52:02 #85
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194459885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]

Honger.
Viesdik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194459973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
Rond welke KM gaat het een beetje los/gaat het spannend worden? Dank!
De Cipressa begint op 27 km van de streep, de Poggio op 9 km van de streep.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:58:13 #87
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194459989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
Rond welke KM gaat het een beetje los/gaat het spannend worden? Dank!
Nergens.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194460038
Meesterdaler Nibali
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:03:19 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:01 schreef showtimer het volgende:
Meesterdaler Nibali
Grootste wielerhoax van de laatste 10 jaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194460082
Eurosport-voeding, het moet niet gekker worden.
pi_194460123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

De Cipressa begint op 27 km van de streep, de Poggio op 9 km van de streep.
Thx dale! Wie heb jij?

Ik Alberto bettiol 50/1
David formolo 81/1
Kwiatowski 26/1
Van avermaet 51/1
Simon Clarke 100/1
Tiesj Benoot 100/1
Kragh Andersen 125/1

Dus hopelijk geen sprint
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:05:58 #92
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194460132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eurosport-voeding, het moet niet gekker worden.
Is dat niet gewoon een zak chips voor op de bank?
pi_194460190
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef RipCity het volgende:

[..]

Thx dale! Wie heb jij?

Ik Alberto bettiol 50/1
David formolo 81/1
Kwiatowski 26/1
Van avermaet 51/1
Simon Clarke 100/1
Tiesj Benoot 100/1
Kragh Andersen 125/1

Dus hopelijk geen sprint
Geen weddenschap, Bettiol is wel een mooie, die zal er wel bijzitten in de finale.
pi_194460215
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef noodgang het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een zak chips voor op de bank?
Biertje erbij.
pi_194460432
Bettiol gaf aan te gaan wachten op de sprint in ieder geval
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:22:26 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194460438
Hopelijk is Matje beter in vorm dan zijn acteerwerk :P
pi_194460469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:22 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is Matje beter in vorm dan zijn acteerwerk :P
Tenenkrommend idd
pi_194460515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Bettiol gaf aan te gaan wachten op de sprint in ieder geval
Of dat nou zo verstandig is?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:29:53 #99
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194460557
Viviani zou al gelost zijn.

Put these foolish ambitions to rest.
pi_194460559
Altijd mooi dat Karsten na elke vraag/opmerking “Jeroen” zegt, terwijl er niemand anders is aan wie hij het kan vragen..
pi_194460572
Bedankt Karsten
pi_194460636
Goed moment om in te schakelen
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:37:11 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460659
Alaflip heeft een probleempje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:37:35 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194460663
Rip Flip
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194460713
Nervositeit is echt bizar groot.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:41:02 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194460720
Toch een heel andere vibe dit parkoers in de zomer
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:41:17 #107
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460726
INB4 een chute
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:43:26 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194460765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:41 schreef Szura het volgende:
INB4 een chute
Dit, zo dicht op elkaar
pi_194460797
Domme Danny op de grond.
pi_194460799
Ach, Dommy.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:45:10 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460805
Domme Dannie ach nee
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:45:12 #112
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194460806
Ai :{
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:45:14 #113
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:45:16 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194460808
Ach Danny toch.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:45:16 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194460809
Domme Danny.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194460817
Wat een moment voor reclame.
sig verwijderd door FA
pi_194460830
Ik heb de hele middag nog geen reclame gezien :P
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:46:53 #118
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_194460842
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Ik heb net een van mijn nieren verkocht en de hele opbrengst op Danny gezet.
Gelukkig heb ik nog een nier
pi_194460853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een moment voor reclame.
Gaan ze echt de cipressa missen _O-
pi_194460861
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Gaan ze echt de cipressa missen _O-
Hij duurt wel even, maar het begin zeker ja.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:48:12 #121
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194460870
Demarrage van Poppel?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194460871
Attack Vliegen.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:48:34 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460881
Loïc gaat vliegen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:49:17 #124
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_194460899
honderden kilometers koers en bij Eurosport slagen ze erin om 't begin van de Cipressa te missen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_194460905
precies op tijd terug
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:49:43 #126
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194460909
Pogchamp!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194460921
Ciclone en Pogacar, interessant.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:18 #128
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_194460922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
honderden kilometers koers en bij Eurosport slagen ze erin om 't begin van de Cipressa te missen ...
Al die producten uit de reclame levenslang boycotten
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:40 #129
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194460928
Ik heb nu een raar soort terugblik moment met die 2013 editie met sneeuw
pi_194460930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp!
Je zou toch verwachten dat hij wacht op de Poggio.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:44 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460932
Klep :W
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194460933
Caleb, pijnlijk.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:46 #133
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194460935
Caleb :W
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:56 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194460940
Ik had klep toch niet moeten selecteren dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:50:57 #135
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:02 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194460945
Klep eraf @Mani89 juicht
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:14 #137
14505 OProg
A Life in Music
pi_194460949
Prettig om Ewan te zien lossen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_194460952
Viviani gaat er ook al bijna af.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:17 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194460953
Ach nee, de oneindig overschatte Ewan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194460954
Onze campingganger kan opgelucht adem halen.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:23 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194460957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:50 schreef kibo het volgende:

[..]

Al die producten uit de reclame levenslang boycotten
Lastig, ik kijk nu via KPN.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:41 #142
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_194460963
Er typte hier iemand dat aan stijl te zien meurisse op de grond lag. Nadat het van Poppel bleek werd post snel verwijderd :') weet helaas niet wie het was. Maar voortaan dus geen commentaar meer op de presentatie als ze het mis hebben ;-)
Net efkes anges
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:51:41 #143
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194460964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef TheArt het volgende:
Viviani gaat er ook al bijna af.
Die was net al gelost.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:52:20 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194460976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had klep toch niet moeten selecteren dus.
Had je woensdag al kunnen weten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194460984
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er typte hier iemand dat aan stijl te zien meurisse op de grond lag. Nadat het van Poppel bleek werd post snel verwijderd :') weet helaas niet wie het was. Maar voortaan dus geen commentaar meer op de presentatie als ze het mis hebben ;-)
Belediging voor Xandro
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:52:45 #146
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194460987
Toch opvallend van Ewan, die komt normaal als een bezetene uit de winterstop Down Under, wanneer de temperaturen vaak ook nog hoger liggen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:53:21 #147
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194461001
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er typte hier iemand dat aan stijl te zien meurisse op de grond lag. Nadat het van Poppel bleek werd post snel verwijderd :') weet helaas niet wie het was. Maar voortaan dus geen commentaar meer op de presentatie als ze het mis hebben ;-)
Wat een prutser. Ik heb een naam in gedachten.
pi_194461003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch opvallend van Ewan, die komt normaal als een bezetene uit de winterstop Down Under, wanneer de temperaturen vaak ook nog hoger liggen.
Precies. En ze hebben ook nog de hele dag voor hem gereden ook, dus het is niet alsof dit te verwachten was voor ze.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:53:31 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461004
Rittenkaper Roosen heeft het zwaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461019
Ach, Nando.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:54:23 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461021
Gaviria adios
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461023
Gaviria eraf
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461024
Doei Nando.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:54:30 #154
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461025
Bettini gaat grandioos gelijk krijgen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194461027
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er typte hier iemand dat aan stijl te zien meurisse op de grond lag. Nadat het van Poppel bleek werd post snel verwijderd :') weet helaas niet wie het was. Maar voortaan dus geen commentaar meer op de presentatie als ze het mis hebben ;-)
Die snapt er helemaal niks van inderdaad!
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:54:42 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461033
Ai Gaviria mijn geld
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:54:42 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194461034
Ach nee, Gaviria. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194461035
Ach nee, Fernando
pi_194461040
Kroon: Dat is echt de warmte

LtD en TD: Warmte speelt hier geen rol
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:55:08 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461043
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Bettini gaat grandioos gelijk krijgen.
Wat zei die?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Bettini gaat grandioos gelijk krijgen.
Wat zei Bettini?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:55:29 #162
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461048
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat zei die?
Dat de sprinters vandaag nul komma nul nul nul nul nul nul nul nul kans maken.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:55:29 #163
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461049
En hij heeft nog wel een palmboom in zijn nek getatoeëerd, kun je niet tegen de hitte!
pi_194461051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat zei die?
Sprinters kansloos vandaag
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:55:45 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461056
Gaviria is sowieso niks op het moment
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat de sprinters vandaag nul komma nul nul nul nul nul nul nul nul kans maken.
Want hitte?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:56:17 #167
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461070
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Want hitte?
Want gebrek aan ploegmaats, want parcours.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194461078
Pff die val toen van dat Gerolsteiner Italiaantje
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:56:53 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461081
Demare bijvoorbeeld zit er nog wel dus
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:57:36 #170
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461092
Daar vloog er bijna een Bora over de railing.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:57:40 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:56 schreef Momo het volgende:
Demare bijvoorbeeld zit er nog wel dus
Die gaat winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:56 schreef Momo het volgende:
Demare bijvoorbeeld zit er nog wel dus
Allrounder, net als Nizzolo
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461103
twitter
pi_194461142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:56 schreef Momo het volgende:
Demare bijvoorbeeld zit er nog wel dus
We zijn er nog niet he ;)
pi_194461148
De Molettabocht.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:00:54 #176
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_194461172
Begin tijdperk Oss
leuk
pi_194461177
Winnaar is vertrokken
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461189
Luts _O_
pi_194461201
De Luts begint eraan.
pi_194461205
Loets altijd goed in Italie
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461214
Ik kijk ook mee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194461216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:02 schreef Steven184 het volgende:
Loets altijd goed in Italie
Dat wist ie vorige week dan goed weg te steken.
pi_194461232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat wist ie vorige week dan goed weg te steken.
Je moet het niet altijd laten zien he
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:03:22 #184
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461233
Luts weer een goede brief gekregen van Vino
pi_194461260
Jungels en Asgreen. Je zou voor minder
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461271
Ben Swift doet ook mee
pi_194461272
Thieu heeft alleen Sbaragli nog.
pi_194461275
Mathieu nog 1 mannetje?
pi_194461276
Van Aert helemaal alleen nog.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:05:26 #190
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_194461278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:04 schreef Steven184 het volgende:
Jungels en Asgreen. Je zou voor minder
Die moesten op kop rijden bij dat Lidl filiaal, mission accomplished
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:05:33 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:05 schreef TheArt het volgende:
Thieu heeft alleen Sbaragli nog.
Waar is Modolololo ?
pi_194461281
Stel je voor dat die hansworst van een Sagan wint.
pi_194461283
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Waar is Modolololo ?
Niet gestart.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:06:29 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Niet gestart.
De altijd nuttige Modolo
pi_194461300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
Van Aert helemaal alleen nog.
Jansen zit er nog in zijn Noorse trui.
pi_194461310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:05 schreef showtimer het volgende:
Ben Swift doet ook mee
Hoe zou met het onze kleerkast zijn :) ?
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:07:19 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461320
Ik eet zometeen soep en pannekoeken.

Lekker met 37 graden genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hoe zou met het onze kleerkast zijn :) ?
Als je hem niet verwacht is het prijs.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:08:06 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194461332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet zometeen soep en pannekoeken.

Lekker met 37 graden genot
Wij zo lasagne. Lekker Italiaans.
pi_194461334
WvA achterin
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:08 schreef Steven184 het volgende:
WvA achterin
Einde tijdperk
pi_194461341
Swift ging ooit MSR winnen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461348
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:08 schreef Steven184 het volgende:
WvA achterin
Wachten om op het laatste moment op te schuiven lijkt me.
pi_194461363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wachten om op het laatste moment op te schuiven lijkt me.
Inderdaad, zeker met enkel Jansen nog mee
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461386
Ik zie Eljero
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:09:50 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194461389
Goednieuwsshow. @Koffieplanter.
twitter
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194461390
Viviani zit er wel gewoon nog.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:10:06 #208
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461395
Sam Bennett is ook wel interessant als optie
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:10:09 #209
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194461396
Is Oss wat dikkig?
pi_194461401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:07 schreef showtimer het volgende:

[..]

Als je hem niet verwacht is het prijs.
Ik kan hem niet vinden niet. Zit hij er wel?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:10:36 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461406
Van Aert kwam op links naar voren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:10:44 #212
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194461409
WvA schuift wel op
We have always been at war with Eastasia.
pi_194461411
Wat een sprint naar de voet
pi_194461413
Knap werk van Sbaragli.
pi_194461418
Daar gaan we eraan beginnen!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:11:16 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461420
Tjeugod zit ook goed
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461422
zo dat is goed opgeschoven van WVA
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:11:32 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461427
Nou kom eens met actie.
pi_194461435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik kan hem niet vinden niet. Zit hij er wel?
Het lijkt er niet op.
pi_194461442
waar is Bettiol?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:12:03 #221
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_194461443
Moscon :')
leuk
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:12:15 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461447
De racist
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:12:26 #223
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461450
Moscon zal vast goed rijden in de hitte als heethoofd.
pi_194461454
Nasser zit er
pi_194461457
De Mohoor oogt ook nog vrij goed.
pi_194461460
MVP bij WVA in het wiel
pi_194461467
Ze doen het rustig aan
pi_194461469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:12 schreef TheArt het volgende:
De Mohoor oogt ook nog vrij goed.
Zeker
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461471
De Luts :( .
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:13:23 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461472
Luts afgeschminkt en naar huis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:13:31 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194461475
De Luts :W
We have always been at war with Eastasia.
pi_194461479
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze doen het rustig aan
Dachten we van Neilands ook.
pi_194461482
Doei Sam.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:14:04 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194461486
Sjors Bennett eraf.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:14:15 #235
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194461489
Ha ha ha ha Sem.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194461491
Sam mist de Patbonus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194461495
Sam is genekt
pi_194461497
Nog ff lekler oversteken
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461508
Mathieu weggezakt?
pi_194461514
Amy
pi_194461515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu weggezakt?
Zit 2 posities na WvA.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:15:26 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461516
Demare gevaarlijke klant zo
pi_194461517
Amai
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:15:30 #244
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_194461521
De werken van Bennett
leuk
pi_194461522
Aime!!!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461526
Nou, gaat een van de grote namen nog iets doen?
Citius, Altius, Fortius.
pi_194461529
Aimé de Gendt _O-
pi_194461530
Als De Gendt voorop zit dan weet je hoelaat het is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:15:49 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461532
De gendt, haha
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:15:52 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461534
Wanty op de brommer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461535
Aimé _O_
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:15:55 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194461536
Amy de Gendt, netjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194461542
Sagan ook nergens te zien?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:07 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194461543
Circus Wanty. _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194461545
Flip en WvA, de tering _O-
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:15 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461548
Alaflip _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:19 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461554
Bam
pi_194461556
Wout breekt, holy fuck.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:31 #259
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194461558
Flip _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:38 #260
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194461561
Poaahhh
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:38 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194461563
Boh.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:46 #263
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461564
Marion gaat de beurt van haar leven krijgen vanavond.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194461565
Flip _O_ .
pi_194461566
zo wat een powermove zeg
pi_194461568
Flip gaat het doen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194461571
Boh
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:16:55 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194461572
Wow Flipper gaat hard
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:17:00 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461574
Flip breekt van aert toch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461578
WVA breekt wel of niet het zal er om spannen
pi_194461579
Koersje zo
pi_194461583
Komaan Wout
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:17:23 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461586
Matje toch niet echt top
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:17:25 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461589
Flip in een afdaling is bruut, dat wordt nog lastig voor Wout
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194461590
Wie gaat er daarachter rijden?
pi_194461598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
Matje toch niet echt top
Maar ook zeker niet slecht
pi_194461602
Flipgod
pi_194461603
Alaflip heeft het lopen downplayen afgelopen week :D
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:18:03 #279
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461605
Lollerflip
pi_194461606
Flip kan niet meer dalen
pi_194461607
2% in het rood geweest, natuurlijk jong0ns.
pi_194461610
Kom op Wout
pi_194461616
dit is voor Wout
pi_194461620
Flip daalt als een patatje.
pi_194461626
is dat van baarle voor in de groep?
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:18:42 #286
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194461627
hoe ver zit de groep?
pi_194461628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
dit is voor Wout
Een moment van aarzeling en de groep komt terug.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194461629
Alaflip heeft wel eens beter gedaald
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:18:57 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461634
Nou Nibali meesterdaler laat het eens zien
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:18:58 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461635
Flip was toch een meesterdaler?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461636
Zou mooi zijn mocht de altijd sympathieke Van Aert dit winnen.
pi_194461638
Fuck wat is dit spannend
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:19:08 #293
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194461639
Dat is amper 5 seconde
  Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:19:09 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194461640
Demare wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194461641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
dit is voor Wout
Flip is niet te peilen in zo'n sprintje..
pi_194461646
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:18 schreef Aguero het volgende:

[..]

Een moment van aarzeling en de groep komt terug.
ik zie nog wel een AGR scenario gebeuren in de laatste km
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:19:28 #297
14505 OProg
A Life in Music
pi_194461647
Dat tweede groepje is ook deftig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_194461648
Ze komen nog wel terug.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:19:32 #299
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194461652
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:18 schreef Szura het volgende:
Nou Nibali meesterdaler laat het eens zien
Dat is Frommelo.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194461658
De Mohoor _O_
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:20:05 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194461661
Dicht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')