Ach het is vast minder erg dan dequote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeps
Wacht maar tot-ie gaat verkleuren.
Ik heb bloedblaren weten op te lopen door m'n teen te stoten. Ik ben het nog niet gewend om op slippers of sandalen te lopen op oneffen terrein. Ik heb ook overal schrammen en wondjes. Lekker met zwembad en schoonmaakmiddelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het is vast minder erg dan deDa's naar. Hoe is dat gebeurd? Heb je er hulp voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw is
Vorig jaar eindelijk van de hielspoor af en no doet het verder naar achteren zeer. We doen al extra strekoefeningen op de sportschool en ik strek en oefen thuis er zoveel mogelijk mee. Maar na een tijd stilzitten kom ik bijna niet vooruit, dan doet et auquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Da's naar. Hoe is dat gebeurd? Heb je er hulp voor?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het is vast minder erg dan deHeb je behandeling daarvoor? Ik kreeg meteen strikte rust 3 weken 2 krukken volledig ontzien, dan 2 weken 2 krukken en voorzichtig meelopen, 2 weken 2 krukken meer meelopen, 2 weken 2 krukken en volledig meelopen, 2 weken 1 kruk (en dat 3 keer gehad)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw isWe have far more in common than that which devides us..
Ik weet pas sinds maandag hoe het heet, maar rust? Ik? Hoe dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je behandeling daarvoor? Ik kreeg meteen strikte rust 3 weken 2 krukken volledig ontzien, dan 2 weken 2 krukken en voorzichtig meelopen, 2 weken 2 krukken meer meelopen, 2 weken 2 krukken en volledig meelopen, 2 weken 1 kruk (en dat 3 keer gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De arts die het constateerde zei direct: als je dit niet doet gaat het chronisch worden en lig je al heel snel Dagen op bed met pijn en als je denkt dat je nu pijn hebt, weet je dan pas wat veel pijn is. En hij is normaal niet echt niet zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds maandag hoe het heet, maar rust? Ik? Hoe dan?
fuckquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De arts die het constateerde zei direct: als je dit niet doet gaat het chronisch worden en lig je al heel snel Dagen op bed met pijn en als je denkt dat je nu pijn hebt, weet je dan pas wat veel pijn is. En hij is normaal niet echt niet zo.
Mocht niet meer fietsen. Werd door auto met chauffeur opgehaald door werk, boodschappen deed ik met mijn ouders, mijn moeder deed mijn huishouden. De tweede keer heb ik niet zo geluisterd en toen duurde het veel langer. Nu weet ik precies, voel het opkomen en hou me een week heel kalm en zet het niet door
Beetje rottig om dit te lezen, maar echt ik ben me toen kapo geschrokken, ik weet echt wel wat pijn is, maar dit was zo’n rare pijn, voelde meteen dat het anders was en ik goed moest luisteren. Oh en alleen je voet in bed hoog leggen (is wel goed) wanneer Je ook ondersteuning voor je knie hebtquote:
Ik was al van plan naar een fysio te gaan ermee, toch maar even niet te lang mee wachten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beetje rottig om dit te lezen, maar echt ik ben me toen kapo geschrokken, ik weet echt wel wat pijn is, maar dit was zo’n rare pijn, voelde meteen dat het anders was en ik goed moest luisteren. Oh en alleen je voet in bed hoog leggen (is wel goed) wanneer Je ook ondersteuning voor je knie hebt
Wel fysio, niet sportenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was al van plan naar een fysio te gaan ermee, toch maar even niet te lang mee wachten.
Nu slapen, ik zou morgen vroeg sporten
Ik las tanktop en snapte echt niks van deze zinquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:48 schreef Candaasje het volgende:
Mijn tankdop zit links, maar het is geen Aziaat?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik las tanktop en snapte echt niks van deze zin![]()
Een wekker? En de persoon is op vakantie en kan het dus niet uitzetten?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier hoor je al denk een kleine week het geluid alsof iemand probeert handsfree te bellen naar iemand die niet opneemt...
Maar zo’n beetje heel de dag door
Incl dus als ik in bed lig.
Begin toch wel nieuwsgierig te worden
Oh dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een wekker? En de persoon is op vakantie en kan het dus niet uitzetten?
Hebben wij eens wekenlang gehadEn dat ding ging dus de hele dag door.
Wat ontzettend leuk gewordenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kon vanochtend echt niet meer wachten met het kastjes afmaken. Dus ik stond hem om half zeven al in de boenwas te zetten.Maar hij is klaar en ik ben er blij mee.
Alleen nog inruimen, maar daar heb ik nu even geen zin in.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kon vanochtend echt niet meer wachten met het kastjes afmaken. Dus ik stond hem om half zeven al in de boenwas te zetten.Maar hij is klaar en ik ben er blij mee.
[ afbeelding ]
Dat is gaaf gewordenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |