abonnement Unibet Coolblue
pi_194425014
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

moet je daar nu "thuiswerken" ?
wat een straf zeg! lijkt me heerlijk!
Ja, ik moet gewoon werken. De duutser zou hier eerst alleen heengaan met de kinderen, en dan pas de 18e terugkomen. Dat leek me wel heel erg lang alleen, zeker zonder naar kantoor te gaan. Vandaar dat ik maar gewoon meegekomen ben. Voordeel is ook dat ik de voorspelde 37 graden in Brussel mis, hier blijft het gewoon rond de 30...
pi_194425116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:30 schreef derLudolf het volgende:
Oh wat zonde ;(
Ik snap nooit zo goed wat er zonde aan is. Bij een vorig kastje zei de vader van een vriendin dat ook. Maar die kocht vervolgens zelf een hele nieuwe strakke meubelset van de Leen Bakker ofzo. Dus blijkbaar zat hij zelf ook niet te wachten op oude meubels.

Je kunt het wel lelijk vinden hoor, dat is prima. Maar ik hoef het niet in de oude stijl in mijn huis en zo wel. Dus zo heeft dat oude kastje van de kringloop tenminste nog een tweede leven. Daar is toch niets zonde aan.
pi_194425192
Gisteren zijn onze nieuwe tuinstoelen binnengekomen. Van die papasan stoelen. En ze zitten echt geweldig. O+ Ik hou van die plekjes waar je helemaal in weg kunt kruipen. O+
pi_194425202
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed wat er zonde aan is. Bij een vorig kastje zei de vader van een vriendin dat ook. Maar die kocht vervolgens zelf een hele nieuwe strakke meubelset van de Leen Bakker ofzo. Dus blijkbaar zat hij zelf ook niet te wachten op oude meubels.

Je kunt het wel lelijk vinden hoor, dat is prima. Maar ik hoef het niet in de oude stijl in mijn huis en zo wel. Dus zo heeft dat oude kastje van de kringloop tenminste nog een tweede leven. Daar is toch niets zonde aan.
Hier staat ook zo'n kastje, maar dan van mijn grootouders. Als ik het bij de kringloop had gekocht zou ik er ook wel wat mee gedaan hebben, maar nu doe ik het niet. Heel krom, want als ik jouw kastje zie vind ik het heel leuk, maar ik zou het bij die van mij niet kunnen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 10:54:33 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194425281
Bij studenten zou je toch geen gemaar verwachten rondom Corona?
https://www.rtvnoord.nl/n(...)k-op-losse-schroeven


'Het is logisch dat er scherpe maatregelen gelden. Maar studenten moeten kennis kunnen maken met elkaar en de opleiding'


Echt waar, ik moest van m'n ouders naar die introductiedagen destijds in Wageningen, maar wat een tijdverspilling was dat zeg. _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194425295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier staat ook zo'n kastje, maar dan van mijn grootouders. Als ik het bij de kringloop had gekocht zou ik er ook wel wat mee gedaan hebben, maar nu doe ik het niet. Heel krom, want als ik jouw kastje zie vind ik het heel leuk, maar ik zou het bij die van mij niet kunnen.
Oh dat snap ik wel hoor! :Y Maar dan is het de sentimentele waarde natuurlijk. Dan zou ik het ook nooit doen.
pi_194425325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Thanks! En neehoor, dat vind ik juist wel weer een leuk contrast. Waarom niet een sierlijk kastje gebruiken voor m'n saaie ordners. :D Bovenop komen al m'n stekjes en plantjes die wat extra aandacht nodig hebben. En voor de rest gooi ik alles vol met alle andere studeerkamerzooi.
Jouw kastje.😎

Wij doen alsof dat wij een leuk vakantiehuisje hebben gevonden. w/
Mn.X is nu croissantjes halen en beleg voor pannenkoeken vanavond.
Het is heerlijk koel aan de voorkant/westkant van het huis.
Inspectie van de hortensiae, hibiscii en dahliae was positief: hebben zich goed hersteld.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 10:57:38 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194425330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed wat er zonde aan is. Bij een vorig kastje zei de vader van een vriendin dat ook. Maar die kocht vervolgens zelf een hele nieuwe strakke meubelset van de Leen Bakker ofzo. Dus blijkbaar zat hij zelf ook niet te wachten op oude meubels.

Je kunt het wel lelijk vinden hoor, dat is prima. Maar ik hoef het niet in de oude stijl in mijn huis en zo wel. Dus zo heeft dat oude kastje van de kringloop tenminste nog een tweede leven. Daar is toch niets zonde aan.
Ik vind het zonde dat dat mooie eikenhout is verdwenen onder een laag verf. Herstellen wordt lastig.

Dat vind ik zonde.

Net als dat ik het zonde vind dat mensen zoiets weg doen en er spaanplaat rommel voor weer kopen. Kringlopen hier willen soms zelfs geen eiken hebben, maar wel grenen of spaanplaat :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194425342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh dat snap ik wel hoor! :Y Maar dan is het de sentimentele waarde natuurlijk. Dan zou ik het ook nooit doen.
Heb nu al een paar keer naar jouw kastje gekeken en daarna naar mijn kastje ...welke kleur zou leuk zijn _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194425347
Bij ons waren de introductiedagen verplicht, anders denk ik dat er niemand was geweest. Ik hoorde echt alleen maar mensen klagen. Terwijl de activiteiten niet vervelend zijn, maar het is allemaal zo geforceerd. En als de lessen vervolgens toch online zijn, krijg je toch niet echt binding met je klas. Kun je beter op een later moment een keer iets leuks gaan doen, of met kleinere groepjes wat regelen.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 10:59:26 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194425356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb nu al een paar keer naar jouw kastje gekeken en daarna naar mijn kastje ...welke kleur zou leuk zijn _O-
Kijk ook even naar je polsen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194425376
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jouw kastje.😎

Wij doen alsof dat wij een leuk vakantiehuisje hebben gevonden. w/
Mn.X is nu croissantjes halen en beleg voor pannenkoeken vanavond.
Het is heerlijk koel aan de voorkant/westkant van het huis.
Inspectie van de hortensiae, hibiscii en dahliae was positief: hebben zich goed hersteld.
Aww, dat is wel echt tof! Wij gaan morgen thuis pizza bakken en daarna een ijsje halen. Ook een mini vakantiegevoel in eigen huis. Echt zin in. :D
pi_194425398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kijk ook even naar je polsen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het heus niet hoor :P Ik denk dat zowel mijn grootouders als mijn moeder iedere nacht uit wraak komen spoken. Ik heb ooit eens (zat nog op de lagere school) een klein ladekastje geschilderd voor mijn barbiepoppen. Was een sieradenkastje van oma geweest. Hoe lang ik dat wel niet heb moeten horen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:03:38 #214
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_194425436
HALLO!

Ik zal hier vaste gast worden vanaf vandaag.

Groetjes
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_194425487
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:03 schreef Rozevla het volgende:
HALLO!

Ik zal hier vaste gast worden vanaf vandaag.

Groetjes
hmm rozevla..
klinkt lekker.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:10:04 #216
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_194425547
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm rozevla..
klinkt lekker.
Klopt, is ook fantastisch.

Ik beschik ook over een klein beetje witte vla voor de liefhebbert |:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_194425604
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind het zonde dat dat mooie eikenhout is verdwenen onder een laag verf. Herstellen wordt lastig.

Dat vind ik zonde.

Net als dat ik het zonde vind dat mensen zoiets weg doen en er spaanplaat rommel voor weer kopen. Kringlopen hier willen soms zelfs geen eiken hebben, maar wel grenen of spaanplaat :{
Dat van die kringlopen vind ik wel vreemd. Dat grenen spul is toch ook al onwijs ouderwets, en dat is vaak allemaal zo lomp. Zou daar echt meer vraag naar zijn? Misschien is het over een poosje wel weer onwijs hip, net als alle jaren 60 meubels nu. Vind ik nu nog lastig voor te stellen. :D

Denk trouwens niet dat veel mensen dit soort meubels wegdoen, denk eerder dat ze gewoon overleden zijn en hun huis leeggehaald is. :') Dat is dan ook de gedachte die ik erbij blijft houden als ik er helemaal niets mee zou doen.
pi_194425619
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:10 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Klopt, is ook fantastisch.

Ik beschik ook over een klein beetje witte vla voor de liefhebbert |:)
hmm minder behoefte aan :)
pi_194425656
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:03 schreef Rozevla het volgende:
HALLO!

Ik zal hier vaste gast worden vanaf vandaag.

Groetjes
Hoi en welkom hier :)
pi_194425724
ondertussen gezellig in de wacht na een goed gesprek met iemand die prima engels spreekt maar alsnog nauwelijks te verstaan is...

fijn altijd.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:21:54 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194425730
Bellen. Brrr. :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:22:23 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194425741
ik heb nog een tafeltje hier wat ik wil schuren en op knappen.. ik zal em eens in het interieur topic gooien, want hij is dus al geverfd en dat moet dus beter :o

zometeen naar de bouwmarkt om kleuren staaltjes te halen voor.... de bruiloft _O- dan weten we tenminste welke kleur we willen .. nou ik ben benieuwd

hier lekker de ramen tegen elkaar oen. tegen de tijd dat het achter zon wordt is het voor schaduw.. dus zo blijft er lekker een beetje een briesje door het huis gaan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194425743
@Myraela ik vind 'm superleuk!

Ik had in '99 toen ik een huisje na scheiding opnieuw in moest richten met bijna alles van de kringloop/gekregen en daar zat zo'n theekastje bij, ik denk uit dezelfde tijd als jouw kastje?
Bruin.. met van die glazen schuifdeurtjes en omdat er al in dat huisje een zwart/wit geblokte vloer lag (die mocht er niet uit maar er kon wel iets overheen) en ik nog een zwart tafeltje kreeg, in het zwart/wit verder ben gegaan met spulletjes uitzoeken.
Hele huis had een bevriende schilder min of meer zonder overleg geel geschilderd (maar prima, scheelde enorm veel tijd en geld en ik was allang blij dat het bewoonbaar werd) dus het was een bijzonder huisje uiteindelijk.

Achterkant huis met zwartwit blok op de vloer en kassie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorkant voor de sfeerrrrr :D (oude bank van iemand gekregen met kleed erover heen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 06-08-2020 11:29:24 ]
pi_194425885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
ondertussen gezellig in de wacht na een goed gesprek met iemand die prima engels spreekt maar alsnog nauwelijks te verstaan is...

fijn altijd.
Heel irritant. Kom het bijna dagelijks tegen.
Gisteren iemand die een uitgebreide voicemail had; Iraans én Engels. Dus ik in het Engels gevraagd of ze de poli terug kon bellen: Dat deed ze in accentloos Nederlands :D
pi_194425903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het echt leuk geworden myreala! Had ik niet gedacht! Wat ik me ook nog goed zou kunnen voorstellen is een andere kleur, oker geel of teal ofzo. Maar dit is ook erg mooi!

:W groetjes vanuit Zuid-Duitsland. Werkplek in de tekenschool van schoonmoeders, nog nooit in zo'n gekleurd lokaal gezeten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie werkplek! Hopelijk is het rustig genoeg met de hele fam erbij.
Veel plezier ook.
pi_194425988
Ik vind hem leuk Myraela! :Y

Wij hebben hier echt een zooitje van allerlei houttypen en kleuren door elkaar. :')
Grotendeels tweedehands. Op de boekenkast na, daar ben ik nog steeds verliefd op O+

Eigenlijk moet ik nog steeds de eettafel schuren (zitten vlekken in, hopelijk niet te diep ingetrokken...), en wat ik met het dressoir en de salontafel wil, weet ik niet zo goed. Het is eiken, maar er zit een beetje een whitewash overheen en ik vind dat echt gruwelijk lelijk. (maar vergeeld eiken vind ik ook niet mooi)

Nu zouden we op zich best eens kunnen kijken voor een andere salontafel, want zo'n rechthoekig lomp ding is toch ook wel een beetje ouderwets. Maar de konijnen vinden hem erg fijn om in hun mand onder te liggen, dus met van die lossere elementen zoals je nu veel ziet, maak ik hier thuis weer geen vrienden.

En ach...ergens hoop ik dat we de komende jaren nog gaan verhuizen, dus dan heb je vast ook weer andere meubels nodig wegens meer ruimte, andere bank, etc. :P

Mijn opa en oma hadden trouwens mahonie-houten meubels. Geen krasje op, perfect onderhouden; alsof ze zo uit de winkel kwamen. We raakten het aan de straatstenen niet kwijt. Moesten ook geloof ik bijbetalen voor de kringloop om het op te laten halen. Dat was wel zonde.
pi_194426000
Dat kon vast korter :')
pi_194426064
Hier juist een (van de kringloop) eettafel uitgezocht om het boereneffect en er is echt op 'geleefd' qua vlekken en knoesten en en en.
Ik vind dat wel mooi :Y
pi_194426096
In de opslag staat (nog) een prachtige reusachtige kuifkast jaren twintig van de sch.ouwechies. Géen spijker of schroef gebruikt.
Echt niks aandoen. Té groot voor ons huis. De gekrulde kuif past niet eens onder de balken.
Gaat jongste zwager eens informeren voor een prijsindicatie 🤪 en komt in een hal vol met honderden van die kasten.😎
Alleen dit is wel de mooiste.
Zoiets en dan dubbele deur en 2 laden. https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr

Achter is het in de zon 45o, in huis 23 en in de schaduw 19o
Drie x raden waar ik ben.
pi_194426097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:46 schreef Blues het volgende:
Hier juist een (van de kringloop) eettafel uitgezocht om het boereneffect en er is echt op 'geleefd' qua vlekken en knoesten en en en.
Ik vind dat wel mooi :Y
Oh ja een beetje 'leven' in een tafel vind ik ook echt geen punt, vaak ook erg mooi :Y (vind ik ook van houten vloeren en zo). Maar er zitten redelijk veel lompe waterkringen in en een rechthoekige zwarte vlek van een pen die gelekt heeft zonder dat ik het doorhad. Niet echt subtiel.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:48:28 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194426103
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Dat kon vast korter :')
The story of your life. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:49:32 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194426128
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Dat kon vast korter :')
Nope :N _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194426140
quote:
81s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:48 schreef golfer het volgende:

[..]

The story of your life. ;)
Jep:

pi_194426165
Oh ja, hier staat een oude grenen buffetkast met enorm veel ruimte en schilderen is geveto’d door mn.X.

Kleurrijke omgeving om te werken JT. B-)
Fijn dat het kan: koel-er en in de buurt van je gezin.
pi_194426200
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jep:

[ afbeelding ]
Herkenbaar😂 en dan worden gecorrigeerd / afgebroken door iemand, die vervolgens vergelijkbaar een verhaal doet.
pi_194426206
Ik heb een derdehands massief teakhouten tafel. Dat is leuk hout, beetje een roodachtige kleur. Verder veel massief grenen want goedkoop. IKEA heeft een lijn met onbewerkt grenen, ik heb het zelf geschuurd en in de parketlak gezet :7 ik vind dat vergeelde eigenlijk wel mooi, geeft wat warms en lichts aan de kamer.

Toen m'n opa overleed, deed m'n oma alle meubels in de stijl van hoe Myra's kastje eerst was de deur uit, en nu heeft ze alles Scandinavische stijl. Heel mooi, strak en slank en goede kwaliteit hout. O+
Dus dat kan het ook nog zijn, een oma die de boel omgooit nu opa zich er niet meer tegenaan kan bemoeien :P
pi_194426245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Herkenbaar😂 en dan worden gecorrigeerd / afgebroken door iemand, die vervolgens vergelijkbaar een verhaal doet.
Dát is irritant ja. :X

Ik ken ook wat mensen die aan de context beginnen en nooit meer bij het verhaal uitkomen. Dat je achteraf zit van, had dit ergens heen gemoeten? Waar ging dit nou om? _O-
Mijn A heeft daar soms nogal een handje van. :')
pi_194426276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een derdehands massief teakhouten tafel. Dat is leuk hout, beetje een roodachtige kleur. Verder veel massief grenen want goedkoop. IKEA heeft een lijn met onbewerkt grenen, ik heb het zelf geschuurd en in de parketlak gezet :7 ik vind dat vergeelde eigenlijk wel mooi, geeft wat warms en lichts aan de kamer.

Toen m'n opa overleed, deed m'n oma alle meubels in de stijl van hoe Myra's kastje eerst was de deur uit, en nu heeft ze alles Scandinavische stijl. Heel mooi, strak en slank en goede kwaliteit hout. O+
Dus dat kan het ook nog zijn, een oma die de boel omgooit nu opa zich er niet meer tegenaan kan bemoeien :P
Onze boekenkast (en eettafel + stoelen) zijn teak. Dat vind ik inderdaad een mooie, warme kleur hout O+
Vergeeld eiken vind ik dat toch vaak minder, hoewel we ons bureau niet gelakt hebben, dus er komt dan niet zo'n glimmende laag over. (Dat hadden schoonouders, dat vond ik zo oubollig...)
pi_194426303
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dát is irritant ja. :X

Ik ken ook wat mensen die aan de context beginnen en nooit meer bij het verhaal uitkomen. Dat je achteraf zit van, had dit ergens heen gemoeten? Waar ging dit nou om? _O-
Mijn A heeft daar soms nogal een handje van. :')
Ik heb daar heel regelmatig een handje van, soms kom ik er op tijd achter :')
pi_194426309
hmm schrik me rot

1 van onze muizen.. kickt op adrenaline volgens mij
(en ik heb steeds een halve hartverzakking.. )

hij springt dan tegen het dak van de kooi... wacht tot daar met een grote klap 1 van de katers opspringt...
(en mocht dat niet meteen lukken.. dan hopst ie wat rond aan datzelfde dak.. tot ie wel de aandacht heeft)
katers springen rustig van een meter of 2-3 vol bovenop de kooi
en dus niet subtiel want jump to kill.
(hartverzakking voor mij dus)
en dan gaat die muis als een dolle rondjes rennen over het dak.. en die katers er natuurlijk achter aan springen _O- O+

gelukkig kunnen ze niet door de tralies met hun nageltjes bij de zachte muizebuikjes.. want dat doen ze vast ook als ik er niet ben.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:59:28 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194426345
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:50 schreef Candaasje het volgende:

Jep:

[ afbeelding ]
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194426368
En wat is het deze week, iedereen gaat stuk ;(
Hier bij de camping heeft zonet iemand gereanimeerd moeten worden. We hadden de AED net drie dagen hangen. :o Nu is de traumaheli net met veel moeite geland (het is allesbehalve vlak of open hier :X ). Brrr. ;(
Een van de andere vrijwilligers is met de vrouw van de zieke naar het ziekenhuis mee. Dat is een ruim halfuur over een slingerweg nog.
Ik hoop echt zo dat het goed komt. Maar ik heb de indruk dat het niet mee zit. (Buiten de camping gevonden, lag er al een tijdje.) :{
pi_194426385
Jakkes Tele!
pi_194426392
Ik moest lachen, terwijl ik haar niet altijd even leuk vind.

twitter
pi_194426402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:00 schreef Tele6 het volgende:
En wat is het deze week, iedereen gaat stuk ;(
Hier bij de camping heeft zonet iemand gereanimeerd moeten worden. We hadden de AED net drie dagen hangen. :o Nu is de traumaheli net met veel moeite geland (het is allesbehalve vlak of open hier :X ). Brrr. ;(
Een van de andere vrijwilligers is met de vrouw van de zieke naar het ziekenhuis mee. Dat is een ruim halfuur over een slingerweg nog.
Ik hoop echt zo dat het goed komt. Maar ik heb de indruk dat het niet mee zit. (Buiten de camping gevonden, lag er al een tijdje.) :{
hmm wat mij afgelopen paar jaar "op de camping" nogal opviel.. is mensen totaal geen rekening houden dat je met een hittegolf beter niet heel de dag met alleen maar bier en koffie vol op de zon gaat zitten...

(plus dat er volgens mij sowieso in verhouding meer mensen stuk gaan als het ineens flink warm word)
pi_194426414
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Onze boekenkast (en eettafel + stoelen) zijn teak. Dat vind ik inderdaad een mooie, warme kleur hout O+
Vergeeld eiken vind ik dat toch vaak minder, hoewel we ons bureau niet gelakt hebben, dus er komt dan niet zo'n glimmende laag over. (Dat hadden schoonouders, dat vond ik zo oubollig...)
Ik geloof dat m'n parketlak zijdeglans was en niet hoogglans, of zoiets. Dat glimmende vergeelde is niet mooi inderdaad. Grenen is gelukkig ook wat bleker dan eiken, dat vind ik wat mooier. :)
pi_194426473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm wat mij afgelopen paar jaar "op de camping" nogal opviel.. is mensen totaal geen rekening houden dat je met een hittegolf beter niet heel de dag met alleen maar bier en koffie vol op de zon gaat zitten...

(plus dat er volgens mij sowieso in verhouding meer mensen stuk gaan als het ineens flink warm word)
Nou ja, deze meneer was heel fit, rende en fietste hier een hoop door de heuvels. En netjes nog voor het heetste punt van de dag onderweg. En jonger dan m'n pa, schat ik. Je weet niet wat het was.

De camping hier heeft goed veel schaduw hoor, en de zwembaden en buitendouches blijven redelijk koel. (De zwembaden staan afgesteld op 26 graden.) En de bar is na de lunch pas open.
pi_194426513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, deze meneer was heel fit, rende en fietste hier een hoop door de heuvels. En netjes nog voor het heetste punt van de dag onderweg. En jonger dan m'n pa, schat ik. Je weet niet wat het was.

De camping hier heeft goed veel schaduw hoor, en de zwembaden en buitendouches blijven redelijk koel. (De zwembaden staan afgesteld op 26 graden.) En de bar is na de lunch pas open.
Nope.. weet je nooit.
En willekeurig wat... ik vind dat altijd maar naar als zoiets gebeurd.
pi_194426555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. weet je nooit.
En willekeurig wat... ik vind dat altijd maar naar als zoiets gebeurd.
Ik vind het ook heel naar inderdaad. Wat @sigme al zei, zoiets is waar je verjaardagen om viert.
pi_194426582
Je kunt inderdaad zomaar een hartstilstand krijgen, overkomt vaker mannen geloof ik. Heel akelig en onverwachts. Maar goed dat de AED er net hing!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')