abonnement Unibet Coolblue
pi_194411750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef Qarrad het volgende:
ik ook. In de zin dat die cohesie er wel is in kleinere groepen binnen de samenleving zoals generatie, buurt of afkomst maar de gemiddelde jonge Hindoestaan in Rotterdam zal het rotten hoe het gaat met de oudere Molukkers in Assen en andersom.
Ja, dat je in een meer heterogeen samengesteld samenleving mee sociale cohesie hebt lijkt me evident, maar nu loopt het wel de spuigaten uit. Al lijkt de scheiding hier niet echt langs etnische lijnen te lopen, maar meer via leeftijdsgrenzen.
pi_194411766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef Hamzoef het volgende:
Al lijkt de scheiding hier niet echt langs etnische lijnen te lopen, maar meer via leeftijdsgrenzen.
Dat loopt het al decennia, zo niet eeuwen, lang.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:10:05 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194411768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Want vroeger was de samenleving zo eensgezind enzo. Totaal geen zuilen.
Ja want dat zei ik, dat het vroeger perfect was. Vroeger wisten mensen in ieder geval beter dat je soms ff moest doen wat er gezegd wordt en dat je je eigen beleving en wensen dan ff moet loslaten.
pi_194411779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. In de zin dat die cohesie er wel is in kleinere groepen binnen de samenleving zoals generatie, buurt of afkomst maar de gemiddelde jonge Hindoestaan in Rotterdam zal het rotten hoe het gaat met de oudere Molukkers in Assen en andersom.
Social media generatie. Die leven voor instant gratification. Kijken niet verder dan hun like lang is.
pi_194411780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:10 schreef Qarrad het volgende:
Vroeger wisten mensen in ieder geval beter dat je soms ff moest doen wat er gezegd wordt en dat je je eigen beleving en wensen dan ff moet loslaten.
Ok boomer.

En hoe heeft die mentaliteit uitgepakt? Uitgeholde pensioenstelsels, klimaatproblematiek etc. Allemaal omdat ze zo goed in het algemene belang konden denken ja.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194411792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Social media generatie. Die leven voor instant gratification. Kijken niet verder dan hun like lang is.
Als er één generatie bezig is met het leven op de lange termijn zijn het de huidige jongeren wel. De 'na ons de zondvloed'-generatie is toch echt de bejaardengeneratie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194411795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, dat je in een meer heterogeen samengesteld samenleving mee sociale cohesie hebt lijkt me evident, maar nu loopt het wel de spuigaten uit. Al lijkt de scheiding hier niet echt langs etnische lijnen te lopen, maar meer via leeftijdsgrenzen.
Minder sociale cohesie bij heterogene samenleving toch?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:12:44 #158
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194411806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, dat je in een meer heterogeen samengesteld samenleving mee sociale cohesie hebt lijkt me evident, maar nu loopt het wel de spuigaten uit. Al lijkt de scheiding hier niet echt langs etnische lijnen te lopen, maar meer via leeftijdsgrenzen.
Klopt. Op zich was er al een hoop onvrede over de relatieve verdeling van de taart tussen bijvoorbeeld de babyboomers en de generatie eronder, dit vergroot de contrasten

Kanttekening: de jongeren springen er nu uit met hun feestjes en omerta-gezeik maar de afgelopen periode zag ik vooral stronteigenwijze bejaarden die maar wat deden buiten.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:13:25 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194411810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja want dat zei ik, dat het vroeger perfect was. Vroeger wisten mensen in ieder geval beter dat je soms ff moest doen wat er gezegd wordt en dat je je eigen beleving en wensen dan ff moet loslaten.
en dan heb je het over 40-45?
pi_194411812
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als er één generatie bezig is met het leven op de lange termijn zijn het de huidige jongeren wel. De 'na ons de zondvloed'-generatie is toch echt de bejaardengeneratie.
Daarom geven ze ook hun geld uit alsof het water is, willen ze het liefst slapend rijk worden en denken ze nooit aan sparen of een appeltje voor de dorst.. totaal vercrackte generatie de jongeren tussen de 12 en 20 momenteel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194411824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Daarom geven ze ook hun geld uit alsof het water is en denken ze nooit aan sparen en een appeltje voor de dorst.. totaal vercrackte generatie de jongeren tussen de 12 en 20 momenteel.
Heb je nog wat goedkope platitudes? ElsPVV wil haar quote terug.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:14:42 #162
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194411833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ok boomer.

En hoe heeft die mentaliteit uitgepakt? Uitgeholde pensioenstelsels, klimaatproblematiek etc. Allemaal omdat ze zo goed in het algemene belang konden denken ja.
Hilarisch... Zelf verzonnen?
Oh inmiddels nog een stukje eronder geninja'd.

Ik heb nergens iets gezegd over dat de jongeren het niet moeilijk hebben door een oneerlijk systeem.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:15:20 #163
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194411843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 03:21 schreef trein2000 het volgende:

Allereerst zie ik dat niet zo, volgens mij kiest ook Nederland voor het zo laag mogelijk houden van het aantal infecties.
Maar de crux zit hem dan in het woordje mogelijk. Dat kun je verschillend invullen. Dat is een afweging die je maakt. Als je Chinese stijl alles dicht last, om maar even het meest extreme scenario aan te halen, dan zal je aantal infecties inderdaad wel dalen ja. Maar of dat nu het beste is, ik betwijfel het.
Inderdaad, bij 'zo laag mogelijk' zullen landen verschillende interpretaties houden. Maar ik mag toch echt niet hopen dat het kabinet het huidige aantal van 16.419 besmettelijke mensen (schatting) nog steeds laag genoeg vindt. Hoe kun je er met dit soort aantallen en het huidige reproductiegetal nu voor zorgen dat clusters zich niet verder uitbreiden? Want je hebt toch gewoon te maken met een virus dat zich qua verspreiding exponentieel gedraagt. Die 16k zouden bij een succesvol indambeleid allemaal zo vroeg mogelijk in quarantaine moeten, tot ze niet meer besmettelijk zijn. Ik vrees dat er nu in NL veel te veel mensen rondlopen die überhaupt niet eens weten dat ze nu corona onder de leden hebben en het aan anderen kunnen doorgeven. In combinatie met het minder naleven van de basisregels is dit een gegarandeerd recept voor extra toenames.

Voor mij persoonlijk is zo laag mogelijk voor ons land een getal van minder dan 20 dagelijks geregistreerde besmettingen. Zuid-Korea zit met bijna 4x zoveel inwoners al vele maanden op maximaal 40, dus dat moet hier in Nederland ook zeker mogelijk zijn. Pas dan kun je imo spreken van succesvol beleid. Dan kunnen de miljoenen landgenoten die zich in risicogroep bevinden ook weer naar buiten zonder dat ze hele grote risico's lopen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194411847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Heb je nog wat goedkope platitudes? ElsPVV wil haar quote terug.
:')_!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:16:33 #165
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194411866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

en dan heb je het over 40-45?
Nee, dat is toen mijn familie afgevoerd werd op twee continenten door Befehl ist Befehl. Dat is iets anders dan zoals nu denken dat jouw mening en beleving boven de voorschriften gaan.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:17:56 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194411879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als er één generatie bezig is met het leven op de lange termijn zijn het de huidige jongeren wel. De 'na ons de zondvloed'-generatie is toch echt de bejaardengeneratie.
zoals iedere generatie jongeren, denken dat de huidige generaties (zowel jong als oud) uniek zijn is wel heel kortzichtig
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:18:12 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194411886
Altijd leuk, een Godwin.
pi_194411889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:')_!
Je kletst gewoon maar wat (net als ElsPVV). De enige zonder spaarproblemen zijn de boomers, want die konden met hun 50e met de VUT.

Alles daaronder kampt met spaarproblemen: https://economie.rabobank(...)en-weinig-spaargeld/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:18:39 #169
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194411892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, dat is toen mijn familie afgevoerd werd op twee continenten door Befehl ist Befehl. Dat is iets anders dan zoals nu denken dat jouw mening en beleving boven de voorschriften gaan.
En wat heeft dat te maken met de coronamaatregelen dan :?
pi_194411894
Voor wie er belang aan hecht.

In Spanje verloopt het grote aantal besmettingen (gisteren +5700 op 1 dag) nog niet met een enorme influx in de ziekenhuizen.

Momenteel in heel Spanje 41 personen met corona op een IC de afgelopen 7 dgn op zo'n 45.000 actieve recente besmettingen opgelopen sinds 10 juli.
pi_194411906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kletst gewoon maar wat (net als ElsPVV). De enige zonder spaarproblemen zijn de boomers, want die konden met hun 50e met de VUT.

Alles daaronder kampt met spaarproblemen: https://economie.rabobank(...)en-weinig-spaargeld/
Dat is precies wat ik zeg. De huidige generatie tieners / jongvolwassenen weten totaal niet meer hoe met geld om te gaan.

Maar goed, dit gaat allemaal vrij offtopic.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194411909
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Za het volgende:
In Spanje verloopt het grote aantal besmettingen (gisteren +5700 op 1 dag) nog niet met een enorme influx in de ziekenhuizen.

Volgens mij kampt heel Europa momenteel met rebellerende jongeren. Niet zo vreemd.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194411918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is precies wat ik zeg. De huidige generatie tieners / jongvolwassenen weten totaal niet meer hoe met geld om te gaan.
Tot 50 is 'jongvolwassen'? Oké. 8)7
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:21:04 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194411933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, dat is toen mijn familie afgevoerd werd op twee continenten door Befehl ist Befehl. Dat is iets anders dan zoals nu denken dat jouw mening en beleving boven de voorschriften gaan.
ik vraag over welke periode het hebt als je over vroeger praat want dat is een rekbaar begrip, mensen die regels niet opvolgen is van alle tijden
pi_194411936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tot 50 is 'jongvolwassen'? Oké. 8)7
Je leest niet goed volgens mij, laat maar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:21:26 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194411938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als er één generatie bezig is met het leven op de lange termijn zijn het de huidige jongeren wel. De 'na ons de zondvloed'-generatie is toch echt de bejaardengeneratie.
Ja boomers sowieso. Dat is veruit de meest egoistische groep.
Maar ik geloof oprecht dat social media de jongere generatie (zeg < 30) meer schade heeft toegebracht dan geholpen.
Een poosje sober stoïcijns leven zou goed zijn voor veel mensen en de aarde op lange termijn.
Maar waar ga je de likes voor de bühne dan vandaan halen?

Zelfwaardering is veel te extrensiek gedreven imo. Vooral de afgelopen 10 jaar evenals de verdere individualisering ironisch genoeg door social media.

Daardoor heeft men ook niet de discipline om lang wat soberder te leven denk ik, noch de bereidheid voor zelfopoffering voor een ander helaas.
Zie je in veel westerse landen terug.
pi_194411939
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Za het volgende:
Voor wie er belang aan hecht.

In Spanje verloopt het grote aantal besmettingen (gisteren +5700 op 1 dag) nog niet met een enorme influx in de ziekenhuizen.

Momenteel in heel Spanje 41 personen met corona op een IC op zo'n 45.000 actieve recente besmettingen sinds 10 juli.
Het wordt toch steeds duidelijker dat voor een heel groot deel het virus geen gevaar vormt. Helaas blijven we krampachtig vasthouden aan generieke en zeer beperkende maatregelen en moet dit nog strenger bij een eerste opleving, want kijk maar naar maart. De dogma's zijn niet veranderd, enkel straks uitgebreid met het wondermiddel 'mondkapje'.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:22:02 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194411947
quote:
81s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

En wat heeft dat te maken met de coronamaatregelen dan :?
Ja hallo, ik reageer op iemand anders die het nodig vond om dat erbij te halen in de hoop me in het gareel te Godwinnen. Vraag het diegene.
pi_194411953
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ] Niet best.
60 niet willekeurig gekozen patiënten zegt natuurlijk niet zoveel.
pi_194411954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je leest niet goed volgens mij, laat maar.
Zelf wat onzinnigs beweren dat nergens op gestaafd is dan op onderbuikgevoel
Ik laat cijfers zien dat het gewoon onzin is, want geldproblematiek speelt in alle leeftijdscohorten
Jij zegt dat ik niet goed lees.

Goede tactiek wel.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194411956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zelf wat onzinnigs beweren dat nergens op gestaafd is dan op onderbuikgevoel
Ik laat cijfers zien dat het gewoon onzin is, want geldproblematiek speelt in alle leeftijdscohorten
Jij zegt dat ik niet goed lees.

Goede tactiek wel.
/care
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194411971
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ] Niet best.
Verschrikkelijke clickbait. Artikel staat vol voorbehouden en deze twitteraar doet voorkomen dat meer dan de helft hersenschade overhoudt.
pi_194411976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Verschrikkelijke clickbait. Artikel staat vol voorbehouden en deze twitteraar doet voorkomen dat meer dan de helft hersenschade eraan overhoudt.
pi_194411978
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ] Niet best.
Covid pakt alles aan. Ja hart, je hersenen. Alu-hoedje op: Enige wat nog niet geroepen is zijn je ballen.
Zitten ook ace2 repceptoren. Misschien volop onvruchtbare mannen op langere termijn?
Is het toch effectief als middel om de groeiende populatie onder controle te houden...
pi_194411984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Rlz12 het volgende:

Het wordt toch steeds duidelijker dat voor een heel groot deel het virus geen gevaar vormt. Helaas blijven we krampachtig vasthouden aan generieke en zeer beperkende maatregelen en moet dit nog strenger bij een eerste opleving, want kijk maar naar maart. De dogma's zijn niet veranderd, enkel straks uitgebreid met het wondermiddel 'mondkapje'.
Ik denk er ook zo over, maar we gaan het zien de komende week of komende 2 weken.

Nu zijn er in Spanje met name veel jongeren besmet, wordt dat weer doorgegeven aan ouderen, en worden zij er weer net zo ziek van als een paar maanden geleden, deze duidelijkheid gaat er gewoon zijn binnen nu en 14 dgn.
pi_194411997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

60 niet willekeurig gekozen patiënten zegt natuurlijk niet zoveel.
Als je maar genoeg test vind je altijd wel wat toch?



Sowieso is de vraag wat een 'niet-significant verschil' betekent met zo'n steekproef.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:26:18 #188
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194412005
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:24 schreef Rlz12 het volgende:

[..]

Goed dat je jezelf quote. Wat is jouw conclusie op basis van het artikel dan?
pi_194412015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

/care
Kom nou maar eens een keer met bewijs i.p.v. al dat slappe 'heb op facebook gestaan'-geneuzel.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:28:23 #190
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194412032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Boetes zijn niet altijd de oplossing. Of het in dit geval veel zal helpen weet ik niet.
Volgens een aantal mensen hier is dat wel DE oplossing.

Mensen houden zich niet meer aan de regels? Dan nog meer regels en repressie, that'll teach em!
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:28:59 #191
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194412044
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vraag over welke periode het hebt als je over vroeger praat want dat is een rekbaar begrip, mensen die regels niet opvolgen is van alle tijden
Tuurlijk, maar laten we voor de lol eens de jaren vijftig tot en met de jaren negentig zeggen. Niet dat er toen massaal geluisterd werd, maar het gebeurde vaker in groepsverband als het fout ging.

Wat je nu ziet met hele hordes aan hoopopgeleide mensen die op persoonlijke titel even een mening bij elkaar facebooken en verwachten dat hun beleving op zijn minst gelijkwaardig wordt bekeken en dat elke Jan Lul denkt dat je in discussie kan over elke millimeter ruimte is echt veel erger nu. Tot en met de jaren negentig werd je weggelachen met je Jezus, vaccinatie-hysterie, platte aarde e.d.
pi_194412074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:28 schreef Qarrad het volgende:

Wat je nu ziet met hele hordes aan hoopopgeleide mensen die op persoonlijke titel even een mening bij elkaar facebooken en verwachten dat hun beleving op zijn minst gelijkwaardig wordt bekeken en dat elke Jan Lul denkt dat je in discussie kan over elke millimeter ruimte is echt veel erger nu. Tot en met de jaren negentig werd je weggelachen met je Jezus, vaccinatie-hysterie, platte aarde e.d.
Ja, of dat soort mensen zijn gewoon veel zichtbaarder voor de rest.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194412080
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Goed dat je jezelf quote. Wat is jouw conclusie op basis van het artikel dan?
Foutje, in plaats van aanpassen de quote button aangeklikt. Excuus.

Heb alleen een vluchtige blik erop geworpen, maar dit zegt al genoeg dat die Tweet veel te stellig iets poneert:
"Study findings revealed possible disruption to micro-structural and functional brain integrity in the recovery stages of COVID-19, suggesting the long-term consequences of SARS-CoV-2."

Possible, suggesting
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:32:03 #194
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194412098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Volgens een aantal mensen hier is dat wel DE oplossing.

Mensen houden zich niet meer aan de regels? Dan nog meer regels en repressie, that'll teach em!
Nou ik pleit eerder voor beter onderwijs met veel aandacht voor kritisch kijken naar bronnen in dit tijdperk waarin elke David Avocado het internet vol kan baggeren met theorieën à la gravity is a toxin. De domheid en het onvermogen tot filteren is stuitend.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:32:39 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194412103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar laten we voor de lol eens de jaren vijftig tot en met de jaren negentig zeggen. Niet dat er toen massaal geluisterd werd, maar het gebeurde vaker in groepsverband als het fout ging.

Wat je nu ziet met hele hordes aan hoopopgeleide mensen die op persoonlijke titel even een mening bij elkaar facebooken en verwachten dat hun beleving op zijn minst gelijkwaardig wordt bekeken en dat elke Jan Lul denkt dat je in discussie kan over elke millimeter ruimte is echt veel erger nu. Tot en met de jaren negentig werd je weggelachen met je Jezus, vaccinatie-hysterie, platte aarde e.d.
sociale media is wel een dingetje natuurlijk, is wat makkelijker om mensen te mobiliseren voor welk achterlijk standpunt dan ook
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:34:35 #196
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194412137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, of dat soort mensen zijn gewoon veel zichtbaarder voor de rest.
Kan ook. We hebben decennia kunnen doen ziet noodverordeningen op deze schaal. Maar zoals ik eerder zei: vroeger werd je keihard weggelachen als je je beriep op een complottheorie. Tegenwoordig vinden ze elkaar online en versterken ze de onzin inclusief het idee dat hun gewauwel serieus genomen moet worden en genoeg reden is om burgerlijke ongehoorzaamheid te vertonen.
pi_194412173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:24 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk er ook zo over, maar we gaan het zien de komende week of komende 2 weken.

Nu zijn er in Spanje met name veel jongeren besmet, wordt dat weer doorgegeven aan ouderen, en worden zij er weer net zo ziek van als een paar maanden geleden, deze duidelijkheid gaat er gewoon zijn binnen nu en 14 dgn.
Inmiddels zijn we al wel verder dan de 14 dagen en toe op heden is er qua ziekenhuisopnames niet zoveel aan de hand.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:38:26 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194412193
twitter

Dat verwacht je toch ook niet.
pi_194412234
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat verwacht je toch ook niet.
Tuurlijk, is geen bios (al denk je bij sommige clubs van wel).
Stadion 1/3e bezetting met afstand ertussen. Laat ze zingen/juichen.
Leidt het tot significant extra besmettingen? Ik betwijfel het.
Gelal in een dichte kroeg leidt tot meer besmettingen.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:43:56 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194412250
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Tuurlijk, is geen bios (al denk je bij sommige clubs van wel).
Stadion 1/3e bezetting met afstand ertussen. Laat ze zingen/juichen.
Leidt het tot significant extra besmettingen? Ik betwijfel het.
Gelal in een dichte kroeg leidt tot meer besmettingen.
Het maakt mij niet uit hoor, ik geef alleen maar even aan dat het niet zingen en niet juichen niet gehandhaafd kan worden in een stadion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')