Ja, echt bizar dat iemand op dit soort momenten gedreven wordt door emotie.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, want dit is gewoon alles behalve constructief. En dat moet hij weten ook.
Degoutant wijf. Stel je niet zo aan joh, mafketel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
accepteer en toon inhoudbekijk item op Twitter
Laat je lekker drijven door emotie zonder alles op Twitter te gooien. Patlef doet dat net iets te vaak. Onderneem actie, ga hem vervolgen zoals je nu dreigt te doen, allemaal prima, maar gooi niet nog eens extra olie op het vuur.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, echt bizar dat iemand op dit soort momenten gedreven wordt door emotie.
Voor Polen tipte hij Theunsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wout zou niet meesprinten zei de mol. Wat een waardeloos figuur is het ook.
Wie gaan ze überhaupt als winnaar uitroepen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jakobsen zit onder het bloed, maar hij is bij bewustzijn. TdP-decoratie geannuleerd
Serrau of Ackermann misschien, lijkt mij alsnog onzinnig...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Wie gaan ze überhaupt als winnaar uitroepen?
Jakobsen staat voorlopig op 2 op de site.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Serrau of Ackermann misschien, lijkt mij alsnog onzinnig...
IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IKquote:
Dit lijkt goed nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jakobsen zit onder het bloed, maar hij is bij bewustzijn. TdP-decoratie geannuleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |