Lig op strandstoel, jij bent aan de bier?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in Kijkduin?
Ja, ik ben altijd maar voor 5 minuten boos.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:43 schreef ChillBoy het volgende:
Ik vind het een beetje zwak van je Amee, zelf loop je ook regelmatig te kloten maar als een ander een geintje maakt kan je er niet tegen sorry hoor.
Wat maak jij je zo druk johquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat soort geintjes in dit topic verdraag ik beter dan in een zo serieuze topic waar er veel wordt geroddeld.
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:44 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Lig op strandstoel, jij bent aan de bier?
Kan toch ook niet ruiken dat het een serieuze topic was.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd maar voor 5 minuten boos.
Ik maak mij niet zo druk, ik zeg altijd maar zo hoe meer men over mij praat hoe interessanter ik blijk te zijn.quote:
Hoe ben je eigenlijk hier beland?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:47 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ik maak mij niet zo druk, ik zeg altijd maar zo hoe meer men over mij praat hoe interessanter ik blijk te zijn.
Kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:46 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Wordt er door de vrouwen weer niet goed voor je gezorgd
Ik zocht iets op google en kwam op Fok terecht en ging toen verder kijken, niets meer niets minder. Jijquote:
Same!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:54 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ik zocht iets op google en kwam op Fok terecht en ging toen verder kijken, niets meer niets minder. Jij
Ik kan ook goed ballen hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Whaaahaha! Doet me denken aan die donkere voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |