Best eens lekker hoor!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:25 schreef Prisha het volgende:
Shit dat is het nadeel als je lang slaapt. Die dag is ineens snel voorbij zo
wat was Skyr ook al weerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:30 schreef chufi het volgende:
Ik ga ff een fruit smoothie maken op een basis van Skyr en sinaasappelsap
Oh shit boodschappen. Dat moet ook nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef Axa het volgende:
[..]
Best eens lekker hoor!
Hier de boodschappen weer binnen![]()
In de gewone super geen lekkere biertjes meer te krijgen alleen meuk en donker enzo, gelukkig had AH nog wel enkele betere.
Gedoe aan de deur bij super over de regels ivm corona, schreeuwende en druk gebarende conjo in hoog oplopende discussie met de beveiliger aan de deur![]()
Dat was mijn avontuur weer voor vandaag
Een niet-Belg met nogal een temper, die het niet eens was met het deurbeleidquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh shit boodschappen. Dat moet ook nog.
Schreeuwende mensen??? Wat dan??? jeetje wat maken jullie allemaal mee, hier in het durp is het toch echt wel gemoedelijk
stomme niet-Belgen ookquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:44 schreef Axa het volgende:
[..]
Een niet-Belg met nogal een temper, die het niet eens was met het deurbeleid
Gatver!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
stomme niet-Belgen ook![]()
ik ga zo naar buiten. Hangmat lonkt. Eerst een heg snoeien en de kliko van wat maden ontdoen
Net zo snel hoor, is wetenschappelijk vastgesteldquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:25 schreef Prisha het volgende:
Shit dat is het nadeel als je lang slaapt. Die dag is ineens snel voorbij zo
Sorry, geloof dat je sinds #metoo vrouwen niet meer mag schoppenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:06 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nog steeds binnen in mijn stoel. Echt. Ik heb een schop nodig. Iemand, schop me!
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:06 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nog steeds binnen in mijn stoel. Echt. Ik heb een schop nodig. Iemand, schop me!
Jij met regelmaat iddquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:23 schreef chufi het volgende:
Iedereen ziet wel eens een post over het hoofd , ....
Uhh ik zie allemaal reacties op je berichten? Niet op alles, maar dat is vrij normaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:14 schreef Axa het volgende:
Genegeerd worden![]()
Nog nooit eerder meegemaakt, maar de boodschap is duidelijk.
Veel plezier hier verder
Is ook de leeftijdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit in tig topics te posten .. dan mis je wel eens iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |