quote:
Ow, niet met leuke pakjes?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is niet zo best. Die hele branche stort in elkaar zo
Nee ander soort schip, met allemaal mensjesquote:
Ow, dan neem ik mijn vrolijkheid terugquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ander soort schip, met allemaal mensjes
Kijk dat kan natuurlijk ook ..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik wil varen leen ik wel een zeilschip van iemand
Dat lenen van jou klinkt een beetje onheilspellendquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik wil varen leen ik wel een zeilschip van iemand
Nee dat kan ik wel regelenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lenen van jou klinkt een beetje onheilspellend
quote:
quote:
kijk eens aan dat is dan wel topquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja als een familie lid zeilboten maakt
Die kan echt wel iets voor mij regelen als ik dat vraagquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
kijk eens aan dat is dan wel top
zeewaardige zeilboten ?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja als een familie lid zeilboten maakt
nog een keer over doen Saarquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Flater van jewelste: mijn haar gewassen met douchegel ipv conditioner![]()
Had zoiets van fuck dat schuimtvzo hard.
Jeetje!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Effe neutraliseren met vloeibaar frituurvet, 5 minuten in laten trekken en alles komt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sjoooeeef. Dat zei ik net "frituurvet en ff opnieuw" Stond in de viva. Of de Rosie..quote:
Oklahoma - LA Lakers ? ik kijk ff geen sport Sly , maar geniet er vanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sjoooeeef. Dat zei ik net "frituurvet en ff opnieuw" Stond in de viva. Of de Rosie..
Nba in da bubble. Mooie potten. nu live en die pot erna sla ik ff over.
quote:
Ja, klopt. Deze pot staat er niet echt veel op het spel. Normaal 30 ploegen, nu post-corona 22, waarvan er 16 doorgaan naar playoffs. 8 in western - en 8 in eastern conference. Lakers en OKC (westen) zijn al door. Maar OKC zal nu wel meer baat hebben bij winst om niet later de Lakers weer te treffen, dus te eindigen boven de mavericks blabla.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oklahoma - LA Lakers ? ik kijk ff geen sport Sly , maar geniet er van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |