Voor 185 euro kan ik hele leuke andere “echte” schoenen kopen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:50 schreef Leandra het volgende:
Nou zijn de prijzen van het echte spul ook wel bizar, maar afhankelijk van het gebruikte materiaal en bijvoorbeeld of het handgemaakt is kan dat nog wel.
Maar fake spul, waarvan je niet eens weet of het wel echt leer is, voor ¤ 185?!
De prijzen van het fake spul zijn al zo bizar dat je het voor origineel spul zou kunnen aanzien.
Ik bedoelde jou ook niet hoor, ChipsZak, en had misschien een andere quote moeten pakken. Ik vulde eigenlijk aan wat jij ook al zei 😉quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch precies in mijn comment waarop je reageert?
Ok! Maar je hebt gelijk hoor. Ik denk ook dat ze niet (alles) ook echt heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:45 schreef PerpetualGrace het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet hoor, ChipsZak, en had misschien een andere quote moeten pakken. Ik vulde eigenlijk aan wat jij ook al zei 😉
Haha, dit is wel tof. Een fake Instagram account aanmaken, wat volgers trekken en dan Barbie benaderen door goedkope Zeeman slippers aan te prijzenquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou bijna een merk verzinnen en ze haar gratis toesturen, kans is groot dat ze het showt op insta, compleet met verwijzing naar je site.
Ben benieuwd hoeveel lelijke schoenen je daarmee zou kunnen verkopen, een beetje het Roy Donders effect.
Sorry, die bruine lelijke dingen zijn volgens mij neppers van Gucci. Die andere laarzen (zwarte met CD erop) zijn neppers van Christian Dior.quote:
Dat is toch Lisa van EOTB?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:12 schreef amaranta het volgende:
[ tiktok ]Deze kwam voorbij op m’n TikTok Fyp . Is dit die Lisa die iets met die Jeffrey Lake had?
Ja, en ze ging toch met de ex van Barbie? Jeffrey Lake?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit topic scrollt bij mij steeds automatisch naar boven op iPhone, :’). Ik kan nu niet eens zien wat ik typ. Ben ik de enige?
Lol, ok. Ik heb het namelijk echt enkel en alleen bij dit topic. Dus vandaar dat ik dacht dat 't misschien aan het topic lag en niet aan mijn zooi,quote:
Ik heb het overigens wel op de Instagram van Barbie, dat ik niet kan swipen hij haar posts... Heb ik alleen bij haar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lol, ok. Ik heb het namelijk echt enkel en alleen bij dit topic. Dus vandaar dat ik dacht dat 't misschien aan het topic lag en niet aan mijn zooi,.
Het komt denk ik door die foto van TikTok die Amaranta heeft geplaatst, sindsdien heb ik dat ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit topic scrollt bij mij steeds automatisch naar boven op iPhone,. Ik kan nu niet eens zien wat ik typ
. Ben ik de enige?
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:39 schreef PerpetualGrace het volgende:
[..]
Het komt denk ik door die foto van TikTok die Amaranta heeft geplaatst, sindsdien heb ik dat ook.
Dat idee heb ik ook! Want die ziet er mobiel super lang hit. Misschien moet die even gewijzigd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:39 schreef PerpetualGrace het volgende:
[..]
Het komt denk ik door die foto van TikTok die Amaranta heeft geplaatst, sindsdien heb ik dat ook.
Moet je even een tr plaatsen, want ik denk niet dat amaranta dat nog kan wijzigenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook! Want die ziet er mobiel super lang hit. Misschien moet die even gewijzigd?
Dat kan ze inderdaad niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Moet je even een tr plaatsen, want ik denk niet dat amaranta dat nog kan wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |