Laat je ook inmiddels de 5G masten met rust?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik begin de ernst inmiddels in te zien.
Euh nee hoor, er volgt hooguit 1 reactie en daarna moet de horeca alweer snel dicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh?Volgens mij vindt bijna iedereen het belachelijk dat ze daar zo laks zijn?
Wat ik zeg, ik snap die parken heel goed dat ze zo dicht mogelijk op de lijn gaan zitten van wat kan en niet. Maar om er nu onder het mom van een 'proef' een achtbaan volledig vol te mikken, zonder dat je naderhand nog kan nagaan als er daardoor besmettingen plaats vinden is jezelf er heel makkelijk vanaf maken. Noem het dan geen proef.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nee, goh!
God, iedereen boos op Toverland. Ha-ha![]()
Doodse stilte als het gaat om fokkerijen of slachterijen maar nu vindt men iets, hoor.
Sukkels
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stukje creatief boekhouden. Ik kan het ze ergens niet kwalijk nemen, maar het helpt allemaal niet mee natuurlijk.
Eens hoor, ik snap ze ook. Net als de horeca. Er moet toch geld verdiend worden, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geef Efteling eens ongelijk dat ze zo veel mogelijk mensen het park in willen hebben wat volgens de marge is toegestaan. Efteling heeft het verder prima voor elkaar naar wat ik er van begrijp, het probleem ligt bij de bezoeker die overal schijt aan heeft.
Het is inderdaad een wisselwerking tussen gasten en park.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geef Efteling eens ongelijk dat ze zo veel mogelijk mensen het park in willen hebben wat volgens de marge is toegestaan. Efteling heeft het verder prima voor elkaar naar wat ik er van begrijp, het probleem ligt bij de bezoeker die overal schijt aan heeft.
Ik zou het fijn vinden als het voor de meeste mensen duidelijk zou zijn dat je dit soort dingen uberhaupt niet moet organiseren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar als je daar nu naar toegaat ben je ook wel wat uitgedaagd.
Leuk dat de bezoekers lak aan alles hebben, maar uiteindelijk zal de eftelong er toch voor moeten zorgen dat het een beetje corona-proof verloopt. En als je dat niet lukt met deze bezoekersaantallen heb je gewoon te veel mensen in je tent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja. Iig niet onder 70+ers, waaronder de meeste dodelijke slachtoffers vielen. Of die moeten met z'n allen hevig carnaval hebben gevierd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat de eerste golf ook vooral onder jongvolwassenen plaatsvond.
Ook genoeg gelezen over nertsenfokkerijen en arbeidsomstandigheden in slachthuizen hoor en vooral over (illegale) feestjes en andere situaties waar gewoon teveel mensen op 1 plek te dicht bij elkaar komen. Bijzonder weinig over volledige sluiting van de horeca. Beetje selectieve verontwaardigingquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh nee hoor, er volgt hooguit 1 reactie en daarna moet de horeca alweer snel dicht.
Als je dat gemist hebt, dan ben je wat mij betreft ook wat uitgedaagd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als het voor de meeste mensen duidelijk zou zijn dat je dit soort dingen uberhaupt niet moet organiseren.
Wat valt er verder over te zeggen? Het lijkt me duidelijk dat het totaal mis is in die sectoren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh nee hoor, er volgt hooguit 1 reactie en daarna moet de horeca alweer snel dicht.
En die hebben ze ook genomen tot zo ver ze dat kunnen. Tegen de Efteling zeggen dat ze hun poorten maar moeten sluiten omdat toevallig iedereen tegelijk in de Baron wil is kolder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:50 schreef trustychords het volgende:
[..]
Leuk dat de bezoekers lak aan alles hebben, maar uiteindelijk zal de eftelong er toch voor moeten zorgen dat het een beetje corona-proof verloopt. En als je dat niet lukt met deze bezoekersaantallen heb je gewoon te veel mensen in je tent.
Snap verder volledig dat ze hun omzet willen draaien, maar ook zij hebben een verantwoordelijkheid hierin.
Ik moet zeggen dat er ook behoorlijk wat zelfbeheersing voor nodig is. Mijn schoonouders hebben al vele maanden niet meer met hun kleinkinderen geknuffeld en wij treffen elkaar nog steeds wekelijks en nog steeds in de buitenlucht en op 1,5 meter afstand zonder te zoenen of te knuffelen. Ik vind het best ruk. Het duurt gewoon al zo lang en menselijk contact is zo essentieel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet je, als die 40-categorie weg zou blijven van hun ouders/grootouders was het allemaal nog niet zo'n ramp. Maar ik gok dat ze die net zo hard bezoeken/knuffelen als elkaar en dan is het wachten op een stijging inderdaad
Het was de afgelopen tijd rustig, maar nu ontstaat bij een hoop mensen het idee dat het allemaal voorbij is en ze wel weer wat kunnen organiseren, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, dan ben je wat mij betreft ook wat uitgedaagd.
Eens, maar het zou wel weer bezopen zijn als De Efteling dan maar zegt "die wachtrij is te lang dus dan mik ik alle karretjes maar vol zonder de 1,5 meter en mondkapjesplicht". En dat is precies wat Toverland nu fout doet in mijn ogen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En die hebben ze ook genomen tot zo ver ze dat kunnen. Tegen de Efteling zeggen dat ze hun poorten maar moeten sluiten omdat toevallig iedereen tegelijk in de Baron wil is kolder.
'Waarde van 17 juli. Verkregen op 4 augustus. Wordt wekelijks bijgewerkt.'quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:50 schreef Ven1972 het volgende:
Reproductiegetal is licht gedaald van 1,4 naar 1,2 volgens het RIVM
maar een klein deel van de positieve tests is te herleiden naar een buitenlandbezoek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Zucht, waar we dus allemaal bang voor waren. Waarom is in godsnaam dat toerisme opgestart in Europa, had het verdomme 1 zomer in eigen land gehouden. Desnoods met subsidies van de EU, geld moet er toch wel gedrukt gaan worden.
we MOETEN op vakantie.....is een levensbehoefte, en daarna ook niet in quarantine natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Zucht, waar we dus allemaal bang voor waren. Waarom is in godsnaam dat toerisme opgestart in Europa, had het verdomme 1 zomer in eigen land gehouden. Desnoods met subsidies van de EU, geld moet er toch wel gedrukt gaan worden.
Vreemde kennissen heb je danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was de afgelopen tijd rustig, maar nu ontstaat bij een hoop mensen het idee dat het allemaal voorbij is en ze wel weer wat kunnen organiseren, heb ik het idee.
Tja..quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Waaruit blijkt dat dit komt door toerisme? Met cijfertjes graag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:52 schreef Simmertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |