quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een mui terecht komt
Veel plezier
Charrel is geen neger, een Pool of minderjarig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een mui terecht komt
Veel plezier
Ja, nu, qua absolute cijfers valt het mee. Verdubbeling per 7 dagen ofzo nu, kan het snel gaan.quote:
Doden is minder, en ziekenhuisopnames valt ook reuze mee. IC's zijn vrijwel leeg. Voorlopig is er weinig aan de hand, donderdag zullen ze wel zeggen dat ze strenger gaan handhaven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, nu, qua absolute cijfers valt het mee. Verdubbeling per 7 dagen ofzo nu, kan het snel gaan.
Als je dezelfde humor als Scrummie hebt moet je jezelf toch flink achter de oren gaan krabben maat.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gaan dan ook vaak naar de dierenarts ipv normale ziekenhuizen.
hij aapt mijn naquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dezelfde humor als Scrummie hebt moet je jezelf toch flink achter de oren gaan krabben maat.
Het gaat ook niet om nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doden is minder, en ziekenhuisopnames valt ook reuze mee. IC's zijn vrijwel leeg.
@Elanquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER![]()
quote:
Ze hebben het nu gewoon prima in de hand ondanks het aantal besmettingenquote:
Daar heb ik een BANquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jongens, als het allemaal te moeilijk is voor jullie verwijs ik jullie door naar COR hoor.
Nu wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben het nu gewoon prima in de hand ondanks het aantal besmettingen
Jammer dat paniekzaaiers er zo anders over denken.
benieuwd of die mondkapjesplicht in bepaalde straten/buurten te handhaven is, gaat wel omzet kosten in Kalverstraat bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doden is minder, en ziekenhuisopnames valt ook reuze mee. IC's zijn vrijwel leeg. Voorlopig is er weinig aan de hand, donderdag zullen ze wel zeggen dat ze strenger gaan handhaven.
DE IC'S OVERSPOELEN STRAKS WEER KIJK NAAR DE TREND JULLIE SNAP HET NIET. Die willen alles al weer dicht hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
jullie snapquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DE IC'S OVERSPOELEN STRAKS WEER KIJK NAAR DE TREND JULLIE SNAP HET NIET. Die willen alles al weer dicht hebben.
Mag wettelijk gezien volgens sommigen blijkbaar niet eens, gelukkig komt het hier (nog) niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
benieuwd of die mondkapjesplicht in bepaalde straten/buurten te handhaven is, gaat wel omzet kosten in Kalverstraat bijvoorbeeld
ze hebben het niet in de hand maar het valt allemaal reuze mee ondanks datquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie krijgt dan je bureaustoel?quote:
@onlogischquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DE IC'S OVERSPOELEN STRAKS WEER KIJK NAAR DE TREND JULLIE SNAP HET NIET. Die willen alles al weer dicht hebben.
Ze kunnen het zeker wel beter traceren en isoleren op dit moment, groot verschil met eerder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben het niet in de hand maar het valt allemaal reuze mee ondanks dat
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen het zeker wel beter traceren en isoleren op dit moment, groot verschil met eerder.
gele apenland he maat wel een verschil hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Alles staat of valt gewoon met de hoeveelheid aan testen, zoals al bleek vanuit Singapore of hoe heet dat apenland.
zeker, situatie is wel andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen het zeker wel beter traceren en isoleren op dit moment, groot verschil met eerder.
USAquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Alles staat of valt gewoon met de hoeveelheid aan testen, zoals al bleek vanuit Singapore of hoe heet dat apenland.
Ik ben meer nieuwsgierig of ze het in de verzorgingstehuizen weer zo uit de klauwen laten lopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker nu weer de horeca dichtgooien, dan weet je zeker dat die branche failliet gaat.
Zou wel sneu zijn als die mensen weer maanden geen of amper bezoek kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben meer nieuwsgierig of ze het in de verzorgingstehuizen weer zo uit de klauwen laten lopen.
daar is nu niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben meer nieuwsgierig of ze het in de verzorgingstehuizen weer zo uit de klauwen laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |