abonnement Unibet Coolblue
pi_194651625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:31 schreef Delenlill het volgende:

[..]

Als ze er geen borg voor zouden vragen/boete voor geven zouden ze een groot gedeelte van de druppels nooit meer terug zien. Of zouden mensen om de haverklap om een nieuwe vragen als ze hun druppel vergeten.
Kwestie van registeren. De eigen druppel blokkeren zolang er een tijdelijke druppel verstrekt is. En de tijdelijke beperkte functionaliteit geven (wel toegang, niet printen, bijvoorbeeld).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194651708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:59 schreef baskick het volgende:

[..]

Kwestie van registeren. De eigen druppel blokkeren zolang er een tijdelijke druppel verstrekt is. En de tijdelijke beperkte functionaliteit geven (wel toegang, niet printen, bijvoorbeeld).
Dat is een optie. Maar bij een bepaalde groep mensen zal dat heel veel extra werk opleveren. Natuurlijk zal het bij het grootste gedeelte niks uitmaken.
pi_194656997
Misschien kun je ook even kijken in je contract. En kijken wat daarin staat.
pi_194657053
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:51 schreef tstile het volgende:

[..]

Tja ik had zelf die kleding weken nadat ik er was gestopt nog thuis liggen. Aangezien ze mij niet netjes hadden behandeld had ik geen interesse om zelf contact met hun op te nemen. Toen lag er ineens een rekening van 535,- euro. Een belletje was ze teveel moeite. Een specificatie waar die 535,- euro voor was had ik ook niet. Bij uitreiken hadden ze dus ook niet aangegeven dat dit pakket 535,- euro waard zou zijn. Dan had ik ze ook hard uitgelachen.

Dan ben je mijns inziens gewoon een k*tbedrijf. eind van het liedje ik hoefde de 535,- niet te betalen. Sterker nog, die muts had een verkeerde correctie gemaakt en daardoor hebben ze zelfs 535,- naar mij overgemaakt. Dat heb ik op eigen initiatief naar hun teruggeboekt. Een bedankje van hun zijde dat ik zo netjes was kon er niet vanaf.

Maar ik hoorde in de wandelgangen van iemand die overal om een polo aan het bedelen was want ze gingen 40,- van 'm inhouden. 40,- voor een AH polo is gewoon onredelijk en zeker als die bedragen niet vantevoren zijn afgesproken.

Dan kan je wel gelijk hebben maar niet iedereen staat sterk genoeg in z'n schoenen om op te komen voor z'n rechten. Dat is het probleem. Bedrijven maken misbruik van hun sterke positie tegenover zwakke werknemers. Ik vind dit misselijkmakend gedrag.

Gelukkig werk ik nu in vaste dienst bij een bedrijf die wel vertrouwen stellen in mensen. De 'druppel' voor de toegang staat hier op een bedrag van 10,-. Dat brengen ze alleen achteraf, bij verlies, in rekening.
Je hebt het nu wel over de AH. Zowel in de winkels als bij bezorging zijn het niet de meest loyaal ingestelde mensen die er werken (en terecht, want andersom is het ook zo. Iedereen kan er werken dus je bent vervangbaar en na zoveel kun je ophoepelen en paar jaar later weer terugkomen. Moet je niet willen want is een fucking bijbaan).

De werkkleding daar is een gigantische kostenpost (in bulk wellicht goedkoper in aanschaf maar alsnog gaat het om tonnen al dan niet miljoenen per jaar), dus snap wel dat ze daar enigszins moeilijk over doen. Zeker met de lakse instelling van ah werknemers en de blijkbaar ongeïnteresseerde kantoorkut die dat af heeft moeten handelen. Geld is geld. :+ Onnodig een paar ton verlies maken op werkkleding is ook voor een groot bedrijf zonde.

Jij vindt het een kutbedrijf maar AH vindt jullie ook kutwerknemers. En ff eerlijk de polo’s lange mouwen, korte mouwen, dikke trui en goeie warme winterjas wees blij dat ze geen skeere kleding geven 🤣

[ Bericht 2% gewijzigd door Azula op 21-08-2020 01:41:25 ]
pi_194675297
Navraag doen bij je werkgever en vraag ook eventueel of dit maandelijks is.

Maar het lijkt mij aannemelijker dat dit borg is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Redactie Frontpage zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:26:29 #56
38148 crew  Innisdemon
pi_194676156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:14 schreef HSG het volgende:
Navraag doen bij je werkgever en vraag ook eventueel of dit maandelijks is.

Maar het lijkt mij aannemelijker dat dit borg is.
Je hebt de overige reacties niet geleden begrijp ik
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_194682734
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:26 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Je hebt de overige reacties niet geleden begrijp ik
Nee dus mag jij een mooie samenvatting maken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Redactie Frontpage zondag 23 augustus 2020 @ 00:45:23 #58
38148 crew  Innisdemon
pi_194683493
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:33 schreef HSG het volgende:

[..]

Nee dus mag jij een mooie samenvatting maken.
Goed:

Samengevat, HSG is spuit 11
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_194684572
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Goed:

Samengevat, HSG is spuit 11
Jij hebt het ook niet gelezen dus.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')