abonnement Unibet Coolblue
pi_194408642
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Levert dat dan geld op of mag je omdat het bedrijfsafval is niet op de stort van de gemeente kwijt?
Dat levert geld op. Het is in feite oud ijzer. Maar bij een normale metaalhandel krijg je de schroot- of aluminiumprijs. En bij deze hebben ze prijzen per onderdeel. We hebben bijvoorbeeld een kilo of 2 cpu's die 27 euro per kilo opbrengen. Enkele honderden kilo's aan harde schijven a 9 euro per kilo. Maar dit kost ons natuurlijk wel uren en de huur van een bus. We willen er vooral van af. Een paar keer uit eten deze vakantie is mooi meegenomen.
Spoilers!
pi_194408643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Om 6 uur wakker, daarna toch weer in slaap gevallen tot half 8 O+

Twee onrustige nachten gehad, we zijn een beetje van de leg hier, de jonge kleindochter van vrienden is heel ernstig gewond geraakt bij een auto-ongeluk. Gisteren werd duidelijk dat ze het niet gaat redden :'( Haar moeder en stiefvader liggen nog in coma en ze moeten kijken of het verantwoord is om moeder wakker te maken om afscheid te nemen. Wat een tragedie.
dat is echt echt naar :(
pi_194408673
Wat afschuwelijk @Clubsoda, sterkte.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194408881
Jeetje Clubsoda, wat ontzettend heftig zeg. Pff. Sterkte :*
pi_194408978
oh jezus Clubsoda, wat een drama zeg. Pff..
pi_194409148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Om 6 uur wakker, daarna toch weer in slaap gevallen tot half 8 O+

Twee onrustige nachten gehad, we zijn een beetje van de leg hier, de jonge kleindochter van vrienden is heel ernstig gewond geraakt bij een auto-ongeluk. Gisteren werd duidelijk dat ze het niet gaat redden :'( Haar moeder en stiefvader liggen nog in coma en ze moeten kijken of het verantwoord is om moeder wakker te maken om afscheid te nemen. Wat een tragedie.
Oh nee :o Heel veel sterkte, CS -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194409188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:18 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Mijn slaap is ook al 2 weken stuk.. }:| waar ik normaal echt 8 uur per nacht moet slapen doe ik het nu op 4-6 uur per nacht.. dat ik nog functioneer vind ik toch vreemd :o
Kan hoor. Bij mij al jaren dagelijks dus hou je zeker paar weken vol :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Om 6 uur wakker, daarna toch weer in slaap gevallen tot half 8 O+

Twee onrustige nachten gehad, we zijn een beetje van de leg hier, de jonge kleindochter van vrienden is heel ernstig gewond geraakt bij een auto-ongeluk. Gisteren werd duidelijk dat ze het niet gaat redden :'( Haar moeder en stiefvader liggen nog in coma en ze moeten kijken of het verantwoord is om moeder wakker te maken om afscheid te nemen. Wat een tragedie.
oh mijn god, wat afschuwelijk!!
Jezus... :{ ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:03:10 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat levert geld op. Het is in feite oud ijzer. Maar bij een normale metaalhandel krijg je de schroot- of aluminiumprijs. En bij deze hebben ze prijzen per onderdeel. We hebben bijvoorbeeld een kilo of 2 cpu's die 27 euro per kilo opbrengen. Enkele honderden kilo's aan harde schijven a 9 euro per kilo. Maar dit kost ons natuurlijk wel uren en de huur van een bus. We willen er vooral van af. Een paar keer uit eten deze vakantie is mooi meegenomen.
Eigen uren zijn geen uitgave :7 maar donders, dat is best lucratief dan :Y Zijn er ook onderdelen waarvoor je nog moet betalen om er af te komen? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194409211
Beirut wordt er nu gezegd dat ze bang zijn voor schaarste en honger maar dat heerst er al maanden. Prijzen van alles zijn met 550% gestegen waardoor mensen honger hebben want alles is 5,5x duurder. Voornamelijk door beslissingen van overheid en dan zie ik die president daar nu met tranen in zn ogen...….
Het zat Libanon dus al niet mee, en nu dit er nog eens bovenop.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:10:30 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194409265
Bwuh clubsoda! Wat een drama! Ben je even weg met de auto, wordt je wakker, dochter overleden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor jullie. Kunnen jullie hun ergens mee steunen of is het ook lastig omdat het ver weg is gebeurd?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:11:05 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_194409272
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Eigen uren zijn geen uitgave :7 maar donders, dat is best lucratief dan :Y Zijn er ook onderdelen waarvoor je nog moet betalen om er af te komen? :)
Wat me meer op valt uit de post is dat hdd's blijkbaar zo afgegeven worden. Tenzij deze in het bijzijn door een shredder gaan is dit niet hoe met data om te gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:11:30 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194409275
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Beirut wordt er nu gezegd dat ze bang zijn voor schaarste en honger maar dat heerst er al maanden. Prijzen van alles zijn met 550% gestegen waardoor mensen honger hebben want alles is 5,5x duurder. Voornamelijk door beslissingen van overheid en dan zie ik die president daar nu met tranen in zn ogen...….
Het zat Libanon dus al niet mee, en nu dit er nog eens bovenop.
Ik begreep ook dat de haven de aanvoerroute is van 80 % van al het voedsel in het land.. dat wordt nog even een dingetje dan.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:13:02 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194409287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kan hoor. Bij mij al jaren dagelijks dus hou je zeker paar weken vol
Bij mij duurt dat meestal 3 dagen.. daarna heeft vooral de rest van de wereld er last van.. nu ben ik vooral moe, maar nog niet chagerijnig.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194409414
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Eigen uren zijn geen uitgave :7
Misschien geen contante uitgave, maar je kan die uren ook inzetten om facturabel te zijn dus hoe dan ook kost het geld.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194409422
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh clubsoda! Wat een drama! Ben je even weg met de auto, wordt je wakker, dochter overleden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor jullie. Kunnen jullie hun ergens mee steunen of is het ook lastig omdat het ver weg is gebeurd?
Die situaties lijken me een van de grootste nachtmerries die je kunnen overkomen :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:26:34 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409439
Aha, ammoniumnitraat lag opgeslagen in Beiroet. Ja dat knalt wel. Het is het stikstofhoudende deel KAS 27, een soort kunstmest. Ook worden mengsels van ammoniumnitraat en diesel of benzine gebruikt in de mijnbouw.

KAS27 vind je, omdat je er explosieven me kunt maken,, niet meer in het tuincentrum. Je kunt het als particulier wel kopen op sommige plaatsen, maar zetten ze je in het systeem.

Als ik twee zakjes KAS haal dan kraait daar geen haan naar, maar als Mohammed twintig zakken koopt terwijl zijn adres drie-hoog-achter is, denk ik wel dat er etnisch geprofileerd gaat worden. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:29:56 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_194409478
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Aha, ammoniumnitraat lag opgeslagen in Beiroet. Ja dat knalt wel. Het is het stikstofhoudende deel KAS 27, een soort kunstmest. Ook worden mengsels van ammoniumnitraat en diesel of benzine gebruikt in de mijnbouw.

KAS27 vind je, omdat je er explosieven me kunt maken,, niet meer in het tuincentrum. Je kunt het als particulier wel kopen op sommige plaatsen, maar zetten ze je in het systeem.

Als ik twee zakjes KAS haal dan kraait daar geen haan naar, maar als Mohammed twintig zakken koopt terwijl zijn adres drie-hoog-achter is, denk ik wel dat er etnisch geprofileerd gaat worden. :P
Iedereen die 20 zakken koopt gaat door een screening heen. Ongeacht naam of afkomst.
Heb je geen groot stuk land ter beschikking kun je ook een bezoekje verwachten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:30:32 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien geen contante uitgave, maar je kan die uren ook inzetten om facturabel te zijn dus hoe dan ook kost het geld.
Ik zeg toch ook niet dat het niks kost, alleen dat het geen uitgave is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:33:09 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_194409528
Vrijdag komt een firma langs om de waterschade op te nemen. Nu de muren beginnen te drogen is te zien dat het blijkbaar lange tijd gelekt heeft.
Ook even de laatste meterstand er bij gepakt. Naast het normale verbruik is er ongeveer 5m2 meer verbruikt/weg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:36:13 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Iedereen die 20 zakken koopt gaat door een screening heen. Ongeacht naam of afkomst.
Heb je geen groot stuk land ter beschikking kun je ook een bezoekje verwachten.
Maar lijkt me niet dat de verkoper deze screening doet ;) Dus ik zou het allicht meekrijgen, maar Mo niet.

Ongeacht of ik nadien wel of geen bezoek krijg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194409583
Oh dat is echt wel een heel afschuwelijke situatie Clubsoda ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Aha, ammoniumnitraat lag opgeslagen in Beiroet. Ja dat knalt wel. Het is het stikstofhoudende deel KAS 27, een soort kunstmest. Ook worden mengsels van ammoniumnitraat en diesel of benzine gebruikt in de mijnbouw.

KAS27 vind je, omdat je er explosieven me kunt maken,, niet meer in het tuincentrum. Je kunt het als particulier wel kopen op sommige plaatsen, maar zetten ze je in het systeem.

Als ik twee zakjes KAS haal dan kraait daar geen haan naar, maar als Mohammed twintig zakken koopt terwijl zijn adres drie-hoog-achter is, denk ik wel dat er etnisch geprofileerd gaat worden. :P
Dit was naar ik begreep 12 jaar geleden al in beslag genomen en opgeslagen. Ik weet niet wat Mohammed daar mee te maken heeft verder ;) .

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien geen contante uitgave, maar je kan die uren ook inzetten om facturabel te zijn dus hoe dan ook kost het geld.
Je klinkt nu net als de economiedocent begin het studiejaar :P . Die begon er ook over dat een avondje bios ook veel duurder was dan enkel het kaartje, want je had die uren ook kunnen werken.
(Over gezondheidsklachten/kosten gaan we het dan maar niet hebben, reageerden wij :+ )

Zo even boodschappen doen, huis opruimen, wat administratieve dingen regelen en aan de studie.
Dit alles onder het genot van lekker depri muziek. O+
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:37:38 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409584
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:33 schreef z80 het volgende:
Vrijdag komt een firma langs om de waterschade op te nemen. Nu de muren beginnen te drogen is te zien dat het blijkbaar lange tijd gelekt heeft.
Ook even de laatste meterstand er bij gepakt. Naast het normale verbruik is er ongeveer 5m2 meer verbruikt/weg.
Dat is best een plens. De tuin geen water gegeven ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194409617
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:37 schreef Candaasje het volgende:
Je klinkt nu net als de economiedocent begin het studiejaar :P . Die begon er ook over dat een avondje bios ook veel duurder was dan enkel het kaartje, want je had die uren ook kunnen werken.
(Over gezondheidsklachten/kosten gaan we het dan maar niet hebben, reageerden wij :+ )

Heel toevallig heb ik dan ook een economische studie gedaan helemaal in het begin van mijn carriere :+ En ik heb 20 jaar gewerkt voor organisaties die in feite urenfabrieken waren :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 10:42:50 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194409638
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:37 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is echt wel een heel afschuwelijke situatie Clubsoda ;(
[..]

Dit was naar ik begreep 12 jaar geleden al in beslag genomen en opgeslagen. Ik weet niet wat Mohammed daar mee te maken heeft verder ;)

Dat heeft niks met Beiroet te maken enkel met de verkoop van KAS in Nederland. 6km verderop vragen ze nergens naar :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194409738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heel toevallig heb ik dan ook een economische studie gedaan helemaal in het begin van mijn carriere :+ En ik heb 20 jaar gewerkt voor organisaties die in feite urenfabrieken waren :+
Zie, ik wist het :P

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat heeft niks met Beiroet te maken enkel met de verkoop van KAS in Nederland. 6km verderop vragen ze nergens naar :P
Nee ok, maar een loods vol al.nitraat zal je hopelijk niet in je achtertuin hebben liggen. Niet dat je het altijd weet natuurlijk, als omwonende, wat de buurman uitspookt.

Maar ik snap nooit zo goed wat zulke loodsen vol brandbaar spul in dichtbevolkte steden te zoeken hebben. (Wat dus bekend is bij de overheid) Je hoeft toch geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te bedenken dat het als het fout gaat, ook echt smerig fout gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')