I saw what you did therequote:Op maandag 3 augustus 2020 18:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Doe mij een plezier, en geef even een lijst van die onderzoeken waaruit blijkt dat aerosolen daadwerkelijk een rol spelen. Graag een robuust onderzoeksdesign.
Tot dan beschouw ik een dergelijke uitspraak gewoon als gebakken lucht.
Zucht. Het gaat al weken met pieken en dalen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef Jor_Dii het volgende:
+6 op de IC dus.. niet echt iets om blij van te worden.
Hoe is het in jouw atoombunker intussen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Nordrhein-Westfalen voert mondkapjesplicht in op scholen.
Overal om ons heen worden de maatregelen aangescherpt om de stijging te keren, maar wij zijn natuurlijk weer gekke henkie. De vakantie van de regering is belangrijker.
Vorige week maandag was idd ook al +5.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zucht. Het gaat al weken met pieken en dalen.
Warm.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het in jouw atoombunker intussen dan?
Ik ben geneigd het met je eens te zijn op dit punt. Echter, in maart hebben we ook pas laat en relatief ligt in gegrepen en de Nederlandse cijfers zijn niet heel erg afwijkend ten opzichte van ons omringende landen. Dus kennelijk doen we toch iets goed.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Overal om ons heen worden de maatregelen aangescherpt om de stijging te keren, maar wij zijn natuurlijk weer gekke henkie. De vakantie van de regering is belangrijker.
ga ergens anders ff paniekzaaienquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Government spokeswoman Ulrike Demmer also came out in favour of masks on Monday, telling a press conference the measure "sounds like a reasonable consideration". Other regions have already decided on compulsory masks in schools. In Berlin, where school starts on August 10, pupils and teachers will have to wear them in all parts of the school apart from classrooms and playgrounds.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
ordrhein-Westfalen voert mondkapjesplicht in op scholen.
En wat moeten we precies doen? Horeca weer dicht, bioscopen sluiten? ik las op nu.nl mensen die een avond klok wel zagen zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Alleen als je zit te kakken op de school-wc.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Government spokeswoman Ulrike Demmer also came out in favour of masks on Monday, telling a press conference the measure "sounds like a reasonable consideration". Other regions have already decided on compulsory masks in schools. In Berlin, where school starts on August 10, pupils and teachers will have to wear them in all parts of the school apart from classrooms and playgrounds.
Read more at: https://www.deccanherald.(...)g-polite-869052.html
Kortom, overal, behalve in de klas en op het speelplein.
Als die kaklucht eenmaal in je mondkapje komt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen als je zit te kakken op de school-wc.
Haha beetje een ontwijkende reactie voor iemand die zo hamert op inhoud.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Doe mij een plezier, en geef even een lijst van die onderzoeken waaruit blijkt dat aerosolen daadwerkelijk een rol spelen. Graag een robuust onderzoeksdesign.
Tot dan beschouw ik een dergelijke uitspraak gewoon als gebakken lucht.
Scholen zijn nu dicht wereldvreemd genie. Dat heeft niks te maken met de stijging in het aantal besmettingen. Je maatregel fetisjisme begint behoorlijk vermoeiend te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Zeker niet, volgens de nice site blijft het aantal ook maar oplopen....quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef Jor_Dii het volgende:
+6 op de IC dus.. niet echt iets om blij van te worden.
Het is lastig over inhoud praten als jij die (zoals gewoonlijk) niet aandraagt. Ik ben niet coûte que coûte voor of tegen het RIVM, maar ondertussen heb ik nog geen bewijs gezien dat hun ongelijk bewijst.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Haha beetje een ontwijkende reactie voor iemand die zo hamert op inhoud.
Peer-review is een beetje lastig in deze tijd. Maar als je wil dat je mening serieuzer genomen wordt dan Henk en Ingrid van op de hoek zou ik inderdaad aanraden om daadwerkelijk met bewijs te komen en het niet te laten bij 'ik zie dat anders'. Nog even en je gaat beweren dat 'wetenschap ook maar een mening is'.quote:Mooi, dus we kunnen het nergens over hebben zonder verwijzingen naar wetenschappelijke artikelen?
Ook nog peer reviewed alleen zeker?
Zucht NICE rekent ook verdachte COVID-19 mensen mee. Die andere instantie niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker niet, volgens de nice site blijft het aantal ook maar oplopen....
Weet ik maar ik wilde eens kijken of paniek zaaien wat voor mij is.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:37 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zucht NICE rekent ook verdachte COVID-19 mensen mee. Die andere instantie niet.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde eens kijken of paniek zaaien wat voor mij is.
Zeg ik dan dat het toeneemt? Het gaat mij er om dat er weer 6 bij zijn gekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zucht. Het gaat al weken met pieken en dalen.
Gewoon weer op zo'n sensatie toontje.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat het toeneemt? Het gaat mij er om dat er weer 6 bij zijn gekomen.
Als jij dat zo leest ligt dat meer aan jou denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:42 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Gewoon weer op zo'n sensatie toontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |