ah, ja begrijpelijk, maar dan vindt ik 500 ook nog duurquote:Op maandag 3 augustus 2020 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jura vind ik wat te duur, althans de vergelijkbare apparaten, omdat ik zelf geen koffie drink. Ik koop het voor bezoek eigenlijk.
nicequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen vroeg weg ging onweerde het
quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom ik af met mn Nespresso van 69 euro(of minder zelfs.. geen flauw idee meer).
maar zoveel mensen zoveel wensen/smaken
quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb een dolce gusto voor ook zoiets.
Drinkt best
hier dus een Jura voor "ietsje" duurder. maar ja, koffieliefhebberquote:Op maandag 3 augustus 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon filterkoffie hier.
Drink toch het liefst zwarte koffie.
ik vond het afgelopen zaterdag al te warmquote:
heb je dat ene onderdeel al dan?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
hier dus een Jura voor "ietsje" duurder. maar ja, koffieliefhebber
budamanquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ondersteboven in de parkeergarage hangen met het licht uit.
Dat is een optiequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ondersteboven in de parkeergarage hangen met het licht uit.
en op zaterdagavond BadBudaquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf noem ik me liever batbuda.
We krijgen helaas weer hittegolf-achtige taferelen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het afgelopen zaterdag al te warm
quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik zat al aan een boterham met pindakaasquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel op witbrood toch?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat al aan een boterham met pindakaas
Gelukkig, want ik was er net aan begonnenquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook al zo vroegquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik was er net aan begonnen
tijd om een zomerhuisje op het zuidelijk halfrond te zoeken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We krijgen helaas weer hittegolf-achtige taferelen.
Zelf dacht ik meer aan Nova Zembla.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om een zomerhuisje op het zuidelijk halfrond te zoeken.
Je dacht dat kwiwi meer van de groene thee was?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij koffie drinkt
Vind ik ook het lekkerste. Maar pindakaas vind ik echt alleen lekker op witbrood.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd volkorenbrood
Dat beeld had ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je dacht dat kwiwi meer van de groene thee was?
Nee drink ik nietquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij koffie drinkt
Dat is wel het lekkerste inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik ook het lekkerste. Maar pindakaas vind ik echt alleen lekker op witbrood.
Inderdaad, en chocomelquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je dacht dat kwiwi meer van de groene thee was?
Eens. Hagelslag ook.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik ook het lekkerste. Maar pindakaas vind ik echt alleen lekker op witbrood.
Alleen die lucht.quote:
Wie?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, Gergely drinkt graag een kopje koffie?
Ja, hoewel die zo'n 10,000 euro apparaat heeft staan, dus mijn koffie is toch nooit lekker genoeg voor zo iemandquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, Gergely drinkt graag een kopje koffie?
Ik zie dat het nu 12 graden is op Spitsbergen. Dat vind ik wel prima te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf dacht ik meer aan Nova Zembla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |