quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kappen met kijken, ik koops chips en een dekentje en dan beginnen we wel opnieuw.
quote:
Ga zo luisteren omdat jij het bent want dit is veel tofferquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:24 schreef jerney het volgende:
[..]En toch zie je dat haar nog altijd zwiepen he
You win.quote:
Gaat ie nogquote:
Je kan niet meer terug als je die dansende worsten hebt gezien, sorryquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik besef nu pas die reclame op de achtergrond op mijn psyche.
Ik ben geloof ik echt de enige ter wereld die dat een ongelooflijke kutfilm vond.quote:
Ok morgenvroeg om 08:12, trouwen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik echt de enige ter wereld die dat een ongelooflijke kutfilm vond.
Ja, dat zomaar kunnenquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik echt de enige ter wereld die dat een ongelooflijke kutfilm vond.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok morgenvroeg om 08:12, trouwen?
Laatste.... Filmpie kieken....quote:
trusten FANNquote:Op maandag 3 augustus 2020 02:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laatste.... Filmpie kieken....tot later..................
![]()
Ik kies toch voor deze Pocahontas!quote:
Je hebt de benummering verneuktquote:
Sebbe.quote:
quote:
quote:
ik wou nog even zeggen, jij hebt echt een diverse muzieksmaakquote:
Ik ben een ziekelijke hoarderquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik wou nog even zeggen, jij hebt echt een diverse muzieksmaakjij kent veel
Ja dat wist ik. En vice versa. Love you haha maar echtquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een ziekelijke hoarderEn heb veel met muziek gedaan
![]()
Er is zoveel mooie muziek ,maar mijn mappen barsten uit hun voegen![]()
Borrel ik vind jou een bijzonder mens en een tof wijf !! Maar dat wist je al
Ja dat!!quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. En vice versa. Love you haha maar echtJij hebt passie voor muziek dat is overduidelijk
![]()
Goed dat jij het bijhoud voor elke mood passende muzieker is zoveeeeeeeeeeeeeeel
Jawel. En je hebt zijn muzieksmaak ... dus dat valt opquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:36 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Is hij aardig? Ik ben IxOdysseus.
Dan heeft die vent een buitengewoon gave smaak voor muziek.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel. En je hebt zijn muzieksmaak ... dus dat valt op
Hij was kut irritant. Hele dag hele topic volposten. Net als jij. Maar doeje dingquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:37 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Dan heeft die vent een buitengewoon gave smaak voor muziek.
Ah oké helder. Will do, thnQ.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef heracles het volgende:
[..]
Hij was kut irritant. Hele dag hele topic volposten. Net als jij. Maar doeje ding
Meh is me iets te druk nuquote:
Ah ja dat legt wel ver van PJ af hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |