Dit fragmentquote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zelfde mensen die hier "oneens" invulden zeker.
Tja, je hebt daar Team #WEGAANALLEMAALDOOD of team #FLIKKEROPMETJEGRIEPJE echt veel zit er niet tussenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:12 schreef Remco het volgende:
Man man man het gaat helemaal los in COR, Kyran heeft zich alweer laten resten we zijn bijna weer op niveau begin april.
Rutte en die andere zakkenvullers legge weer te slapuh!!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:12 schreef Remco het volgende:
Man man man het gaat helemaal los in COR, Kyran heeft zich alweer laten resten we zijn bijna weer op niveau begin april.
Prima, ouwe reus. Kopje koffie, de digitale courant lezen .quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Genieten jullie ook? @:Mani89 @:El-Stinho
Ik ben aan het genieten van de nieuwe Harry Potter trailer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom stel je deze stokende vraag überhaupt terwijl pas vanaf vrijdag een week lang de hittegolf des doods is?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar het is al wel te warm.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom stel je deze stokende vraag überhaupt terwijl pas vanaf vrijdag een week lang de hittegolf des doods is?
Verschiet je kruit niet te vroeg, ouwe reus.
26 graden valt nog mee.quote:
Is er een grotere idioot te vinden? Die man is echt altijd ziedend.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:28 schreef Slobeend het volgende:
De altijd vermoeiende Rik Klein Entink @:maxi-mus
[ twitter ]
Die andere meme Michiel Verkoulen kan over andere dingen dan voetbal gek genoeg gewoon normaal praten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er een grotere idioot te vinden? Die man is echt altijd ziedend.
Die ken ik dan weer niet. Kijk je al likkebaardend uit naar Inter-Getafe? Net bij Fox Jan Joost; alle voetballiefhebbers en Ajacieden hopen natuurlijk dat Inter met Stefan de Vrij gaat winnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die andere meme Michiel Verkoulen kan over andere dingen dan voetbal gek genoeg gewoon normaal praten.
Die intro hoorde ik ook aan het begin van de avond. Nogal een stemverklaring van Jan-Joost.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Kijk je al likkebaardend uit naar Inter-Getafe? Net bij Fox; alle voetballiefhebbers en Ajacieden hopen natuurlijk dat Inter met Stefan de Vrij gaat winnen.
Als je een half jaar en een pandemie later nog zo bozig bent over een wedstrijd die je door je eigen schuld hebt verloren ben je geen knip voor je neus waard.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die intro hoorde ik ook aan het begin van de avond. Nogal een stemverklaring van Jan-Joost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |