Was wel leuk. Mijn favoriete cultboeven zijn Niklas Axelsson, Bo Hamburger en Claus Michael Mllerquote:Op maandag 3 augustus 2020 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat kan zeker niet, wat een lolbroek.
Claus had ook beter verdiend, dat was echt een fenomeen. Zijn topjaren moeten slijten bij Milaneza. Al heeft dat ook wel weer iets.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was wel leuk. Mijn favoriete cultboeven zijn Niklas Axelsson, Bo Hamburger en Claus Michael Mller
Zoals Promenade de kleinzerigheid van VI redelijk geestig op de hak neemt, legt Slobeend met een meesterlijk gespeelde naiviteit de banaliteit van het leven van de gemiddelde VI-kijker bloot.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door Scrummie en GGMM, je zou voor minder.
Slaap lekker ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
Schaam me dat ik hier bijna tot nooit naar heb geluisterd van De Dijk.
Welterusten.
Weylandt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Wie werd in zijn laatste profkoers derde in de Giro?
Mazzoleniquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Donderdag persconferentiequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
COR is in staat van volledige paniek in afwachting van de TWEEDE GOLF.
Ze hebben vast weer een kekke nieuwe slogan bedacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Donderdag persconferentie
RAMPZALIG
Exponentile groei, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
COR is in staat van volledige paniek in afwachting van de TWEEDE GOLF.
Jij krijgt de wielerkenner van de dag bokaal.quote:
Doe je een zomerquiz?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Ja dat was ook precies de verwachting toch? Zeker als er amper gehandhaafd wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Exponentile groei, je zou voor minder.
[..]
Jij krijgt de wielerkenner van de dag bokaal.
Nee inderdaad. De jongeren geloven het nu wel. Ik ook wel beetje. Ik zie andere (ouderen) er zich niet aan houden dan denk ik ja hallo waar doe ik het voor dan. Grote clusters waren ook voornamelijk jongerenfeestjes geloof ik. Dan moet de politie/BOA daar maar wat harder op gaan handhaven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben vast weer een kekke nieuwe slogan bedacht.
Slimmer chillen = corona killen werkt niet.
Van wat ik hoor was het in Groningen precies zoals anders (voor de Corona), in Leeuwarden hangt het een beetje van de kroeg af maar wel iets meer ruimte op terrassen e.d. 1 kroeg heeft gewoon schijt (zeiden ze zelf ook) en daar doet de politie niks, terwijl ze het gewoon weten en vaak langslopen. Ik ben er zelf nog niet geweest. Als ik naar mijn stamkroeg kijk wordt daar ook gewoon geen 1,5 meter gehouden inmiddels, en bij sportevenementen na de tijd ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad. De jongeren geloven het nu wel. Ik ook wel beetje. Ik zie andere (ouderen) er zich niet aan houden dan denk ik ja hallo waar doe ik het voor dan. Grote clusters waren ook voornamelijk jongerenfeestjes geloof ik. Dan moet de politie/BOA daar maar wat harder op gaan handhaven.
Ik hoor van vrienden in grote steden dat ze gewoon uit kunnen gaan in weekend en het propvol zit in cafe. Niks anders verwacht.
Ik kwam dit feitje net toevallig tegen en was benieuwd wie dit zouden weten. @koffieplamter dus niet!quote:
@Koffieplamter weet niets. Mijn opmerking klonk in mijn hoofd een stuk leuker dan dat het in de realiteit was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kwam dit feitje net toevallig tegen en was benieuwd wie dit zouden weten. @:koffieplamter dus niet!
Wordt nog leuk met KEI-week op komst in Groningen dan. Al is aantal besmettingen dar gelukkig laagquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik hoor was het in Groningen precies zoals anders (voor de Corona), in Leeuwarden hangt het een beetje van de kroeg af maar wel iets meer ruimte op terrassen e.d. 1 kroeg heeft gewoon schijt (zeiden ze zelf ook) en daar doet de politie niks, terwijl ze het gewoon weten en vaak langslopen. Ik ben er zelf nog niet geweest. Als ik naar mijn stamkroeg kijk wordt daar ook gewoon geen 1,5 meter gehouden inmiddels, en bij sportevenementen na de tijd ook niet.
Ja in het noorden is eigenlijk sowieso niet zoveel aan de hand, hier al helemaal niet. lekker zo houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met KEI-week op komst in Groningen dan. Al is aantal besmettingen dar gelukkig laag
Sinds gisteren zes erbij ineens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met KEI-week op komst in Groningen dan. Al is aantal besmettingen dar gelukkig laag
Dan ben jij leverpastei, chips van de Aldi, eieren zonder spek, of een naaktslak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik begin een klein beetje last te krijgen van Marcel overkill.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
WAGENINGEN - De hittegolf die Nederland vanaf morgen wacht, kan zomaar een lange rit van tot wel negen dagen worden. „Volgens de nieuwste berekeningen blijft een groot deel van het land tot diep in de nieuwe week in de hitte”, meldt meteoroloog Jordi Huirne van Weer.nl. De temperatuur stijgt tot 37 graden.
JUICHEN @:koffieplanter
Ab1?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
WAGENINGEN - De hittegolf die Nederland vanaf morgen wacht, kan zomaar een lange rit van tot wel negen dagen worden. „Volgens de nieuwste berekeningen blijft een groot deel van het land tot diep in de nieuwe week in de hitte”, meldt meteoroloog Jordi Huirne van Weer.nl. De temperatuur stijgt tot 37 graden.
JUICHEN @:koffieplanter
Gelukkig is mijn woning van nature al een iglo. Maar dat worden geen natuurwandelingetjes overdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vakantie wordt doorgebracht in de schuilkelder?
Stel je niet zo ongelooflijk aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn woning van nature al een iglo. Maar dat worden geen natuurwandelingetjes overdag.
Ik wens je alle plezier van de wereld de komende 9 dagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stel je niet zo ongelooflijk aan.
Ik jou ook. Lekker zuchten, lekker puffen, lekker plakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wens je alle plezier van de wereld de komende 9 dagen.
Keur je ´Niet lullen, maar testen´ goed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben vast weer een kekke nieuwe slogan bedacht.
Slimmer chillen = corona killen werkt niet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keur je ´Niet lullen, maar testen´ goed?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Mensen ziedend omdat Kaag iets in het Arabisch tweet. Laten we twitter gewoon opheffen.
[ twitter ]
Totale shitshow daar in Beirut.
Hier zitten ook genoeg malloten, maar we gaan FOK! toch ook niet opheffen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Mensen ziedend omdat Kaag iets in het Arabisch tweet. Laten we twitter gewoon opheffen.
[ twitter ]
Dat was het, helaas, natuurlijk al.quote:Totale shitshow daar in Beirut.
Godsammequote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zelfde mensen die hier "oneens" invulden zeker.
Zet Arabisch of moslim in een zin en ze beginnen al te schuimen...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat klopt, maar dit is wel weer heel extreem als je alle beelden ziet. Geen gebouw zonder schade en massa’s gewonden. Treurig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hier zitten ook genoeg malloten, maar we gaan FOK! toch ook niet opheffen?
[..]
Dat was het, helaas, natuurlijk al.
13 stemmen, het is een grof schandaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet Arabisch of moslim in een zin en ze beginnen al te schuimen...
Hahaha.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verdomme zegquote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |