Weet ik dat heequote:Op zondag 2 augustus 2020 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan niet naar de FP linken Lichaam vermiste jongen (15) gevonden
Sow hee,je bent echt streng.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan niet naar de FP linken Lichaam vermiste jongen (15) gevonden
Jaaaaaaaaaquote:
Valt wel mee hoorquote:
Ik was iets ouder,door het ijs gezakt en kon niet aan wal komen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:50 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ook. toen ik 6 was in de gracht gevallen en kon niet zwemmen..
en dat heb ik gelukkig wel op tijd geleerd voor het gebeurde..quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was iets ouder,door het ijs gezakt en kon niet aan wal komen.
zwemlessen eerst maar weer is gewoon voor iedereen op school erbijquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:52 schreef Rob het volgende:
Zwemmen in zee en open water zou onderdeel moeten zijn van de zwemlessen ook al is het theoretisch.
Ik denk wel dat stromingen in een zwembad gesimuleerd kunnen worden.
ja dat sowieso. heb ik ook altijd geroepen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zwemlessen eerst maar weer is gewoon voor iedereen op school erbij
Die zijn er wel,daar heb ik ooit een kindje uitgetrokken die bijna verdronk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:52 schreef Rob het volgende:
Zwemmen in zee en open water zou onderdeel moeten zijn van de zwemlessen ook al is het theoretisch.
Ik denk wel dat stromingen in een zwembad gesimuleerd kunnen worden.
echt he, dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:54 schreef Rob het volgende:
[..]
ja dat sowieso. heb ik ook altijd geroepen.
We leven immers in een water(rijk)land
Ja centerparks e.d. Maar ik bedoel als onderdeel van de instructiequote:Op zondag 2 augustus 2020 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn er wel,daar heb ik ooit een kindje uitgetrokken die bijna verdronk.
Is daar op te instrueren? Koude onderstroming of die dingen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja centerparks e.d. Maar ik bedoel als onderdeel van de instructie
Ik heb ooit medewerkster van Centerparks genomen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:58 schreef Schakeltopia het volgende:
had vroeger een vriendje, zijn moeder werkte bij centreparks. mochten wij gratis zwemmen
Ik ben door naar de volgende ronde FreshFruitquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is daar op te instrueren? Koude onderstroming of die dingen.
gofferquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit medewerkster van Centerparks genomen.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben door naar de volgende ronde FreshFruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |