*uitzwaaitquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
En we hier een kut mod hebben die net doet of ze gek is steeds
Word je daar bozig van of is dat je standaard PI?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kort geleden nog, wel de oude serie voor het eerst vorig jaar gezien
Ga lekker met je autootjes spelen treurwilgquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al positief aanwezig, neem er een voorbeeld aan, of ga elders zielig doen
ik zie geen streepje door haar naam? Weet je t zeker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch idioot dat mensen voor niks ban's krijgen steeds
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga lekker met je autootjes spelen treurwilg
Ik vind hem ook wel weer zeuren jaquote:
Ja alleen voor 40+ zonder melding zo werkt Deis wel meer mensen weg hier ik noem een Moquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zie geen streepje door haar naam? Weet je t zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja en jij hebt je getrouwde prinses weer geredquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:25 schreef D. het volgende:
Hij heeft zijn aandacht weer gehad, laten we maar weer gewoon verder gaan waar we gebleven waren
Star trekkin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:26 schreef drakin het volgende:
D. is de witte prins op het knappe paard
Voor Deis wel schijnbaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:26 schreef drakin het volgende:
D. is de witte prins op het knappe paard
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:25 schreef drakin het volgende:
Ik ben hier niet voor in de mood ookIk zag ergens iets vaags .. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet , Ik vind dat je bepaalde dingen moet kunnen vragen of zeggen , en dat iemand dan ook gewoon netjes uitlegt waarom. Een ban op 40+ slaat echt werkelijk nergens op , je creeert alleen maar nog meer strijd tussen mensen . Leg op zijn minst uit wat de reden is .quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel weer zeuren ja
Ik ben hier niet voor in de mood ookWatskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zie ook geen streepje door haar naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alleen voor 40+ zonder melding zo werkt Deis wel meer mensen weg hier ik noem een Mo
Voor mij ook hoorquote:
Freaks like me drink tea
Nee gewoon sneaky subforum ban daar zie je niks van je kan alleen niet meer inloggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie ook geen streepje door haar naam
Dankjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ergens iets vaags .. Sterkte
Ik ben hier niet voor in de mood ookOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Iedereen weet dat bans hier niet besproken worden dacht ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet , Ik vind dat je bepaalde dingen moet kunnen vragen of zeggen , en dat iemand dan ook gewoon netjes uitlegt waarom. Een ban op 40+ slaat echt werkelijk nergens op , je creeert alleen maar nog meer strijd tussen mensen . Leg op zijn minst uit wat de reden is .
Maar dit slaat nergens op en groot gelijk dat GB het wel aankaart . Zou ik ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |