quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er ook een rangschikking van mods?
Dat is de kroonprins van Mercedesquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Beste zou zijn Russell erin zetten. Denk dat die Max meer onder druk kan zetten dan dat een Vettel dat kan. Bovendien hebben ze dan ook 2 jonge honden in het team zitten wat marketingtechnisch beter zou zijn dan Vettel als oude rot. Denk ik dan.
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo'n Hamilton fan
Die wacht al te lang. Bovendien met de vorige kroonprins liep het ook niet zo goed af. Die werd gewoon aan de kant geschoven voor Bottas.quote:
Er zijn inderdaad te weinig Nederlanders in de F1.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef RAVW het volgende:
Ik hoop dat Hulk vandaag hoog eindigt zal mooi zijn , en dan volgend jaar weer terug in de f1
Ik erger mij aan het gebrek aan respect in dit topic. Je hoeft hem niet leuk te vinden en ja de merc is de beste auto op dit moment, maar meer respect is wel op zijn plaats.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo'n Hamilton fan
Ik was bang dat je het tegen mij had. Ik voelde me al beledigd en vies.quote:
die gaat het fysiek moeilijk krijgen dus ik verwacht er niet veel vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef RAVW het volgende:
Ik hoop dat Hulk vandaag hoog eindigt zal mooi zijn , en dan volgend jaar weer terug in de f1
?? hulk is geen NL maar een Duitser , hij spreekt wel nederlands maar daarom ben je nog geen nederlanderquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad te weinig Nederlanders in de F1.
Die zak geld is voor Claire, neem ik aan?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef vosss het volgende:
Bovendien verdient Russell gewoon een beter stoeltje volgend jaar. En die gaat echt niet tot sint juttemis wachten tot er eventueel plek is bij Mercedes.
Als je nu met een zak geld komt rammelen bij Russell denk ik dat ie Mercedes voor het blok zet. Of ik rij volgend jaar voor jullie, of ik vertrek.
Ik zie het wel zitten.
Ik vind gewoon dat hij het veeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk heeft gehad. Mag je alles over vinden, maar dat is wel zoquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik erger mij aan het gebrek aan respect in dit topic. Je hoeft hem niet leuk te vinden en ja de merc is de beste auto op dit moment, maar meer respect is wel op zijn plaats.
wel eens, hij is gewoon de beste al denk ik dat Verstappen er dichtbij zitquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik erger mij aan het gebrek aan respect in dit topic. Je hoeft hem niet leuk te vinden en ja de merc is de beste auto op dit moment, maar meer respect is wel op zijn plaats.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was bang dat je het tegen mij had. Ik voelde me al beledigd en vies.
Dat is geen mening, maar een keihard feit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat hij het veeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk heeft gehad. Mag je alles over vinden, maar dat is wel zo
Eerder volgende week, als hij dan ook nog rijdt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef RAVW het volgende:
Perez soberzo niet toch ivm quarantaine?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder volgende week, als hij dan ook nog rijdt.
Hahahaquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was bang dat je het tegen mij had. Ik voelde me al beledigd en vies.
Hangt af van de lengte daarvan. Ik ga uit van niet, maar het kan wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Perez soberzo niet toch ivm quarantaine?
Bottas zal binnen twee of drie jaar aan de kant worden geschoven voor George. Max en Hamilton gaan niet naast elkaar rijden. Hamilton zal iets van drie tot en met zes jaar doorgaan of in 2022 stelt Mercedes opeens veel minder voor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wacht al te lang. Bovendien met de vorige kroonprins liep het ook niet zo goed af. Die werd gewoon aan de kant geschoven voor Bottas.
dat was in de Shumie tijd perk ook , als je al kijkt naar afgelopen jaar hoe ze die motor op een niet legale manier getuned hebben (Ferrari , in de Shummie tijd perk was dat ook al zo ..quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat hij het veeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk heeft gehad. Mag je alles over vinden, maar dat is wel zo
maar je moet het wel even doen dus van dit tijdperk is hij gewoon de bestequote:Op zondag 2 augustus 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is geen mening, maar een keihard feit.
Ligt eraan of de datum van de eerste test (woensdag) wordt genomen. Toen was de quarantaineperiode nog 7 dagen. Nu is dat 10 dagen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Perez soberzo niet toch ivm quarantaine?
Zelfs die heeft het niet zo makkelijk gehad. De vergelijking is al meerdere malen gemaakt; en de Ferrari dominantie verbleekt gewoon bij de Mercedes dominantie.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat was in de Shumie tijd perk ook , als je al kijkt naar afgelopen jaar hoe ze die motor op een niet legale manier getuned hebben , in de Shummie tijd perk was dat ook al zo ..
ze zijn er alleen te vaak mee weg gekomen , mede door dat niet alles uitgebreid op het internet en tv gesproken werd zo als nu .... als nu een van de rijders een wind laat en zijn broek zit vol .. dan staat het over als wereld nieuws .. dat was toen heel anders
Een van de problemen die Ferrari heeft is dat ze moeite hebben om een zuinige auto te bouwen. Ook in het verleden verstookten ze over een rondje regelmatig meer peut dan de concurrentie.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat was in de Shumie tijd perk ook , als je al kijkt naar afgelopen jaar hoe ze die motor op een niet legale manier getuned hebben , in de Shummie tijd perk was dat ook al zo ..
ze zijn er alleen te vaak mee weg gekomen , mede door dat niet alles uitgebreid op het internet en tv gesproken werd zo als nu .... als nu een van de rijders een wind laat en zijn broek zit vol .. dan staat het over als wereld nieuws .. dat was toen heel anders
Van dit tijdperk zit hij in de beste auto. Dat maakt het "het wel even doen" een stuk makkelijker. Vettel, Leclerc, Max, Norris, Sainz, Russell hadden in die auto ook de WK's aan elkaar geregen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je moet het wel even doen dus van dit tijdperk is hij gewoon de beste
Die rijdt 6 races in 9 dagen komende week. Net zoals Stoffel. Frijns zelfs 10 in 15 dagen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef vosss het volgende:
Misschien DEV als ie dan niks te doen heeft.
Hoezo in de F1 7 dagen? Overal is toch altijd 2 weken?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:40 schreef Starflyer het volgende:
Toen was de quarantaineperiode nog 7 dagen.
Zelfs een tweederangs coureur als Bottas wordt nog kampioen in die wagen, zie uitslag vorige jaren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je moet het wel even doen dus van dit tijdperk is hij gewoon de beste
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
zo lang hij zich niet echt bewijst in een keiharde titelstrijd, ga ik niet mee met dat verhaal.
kijk maar hoe hetis gegaan met die roze Merc nuquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Van dit tijdperk zit hij in de beste auto. Dat maakt het "het wel even doen" een stuk makkelijker. Vettel, Leclerc, Max, Norris, Sainz, Russell hadden in die auto ook de WK's aan elkaar geregen hoor.
Precies, ben wel benieuwd naar VER vs LEC en wat het veld erachter doet/reageert. Zeker met Norris, Stroll en Sainz. Ik hoop dat Albon en Hulkenberg nog wat plekken pakken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef Justevo het volgende:
Straks gewoon lekker die Mercedessen weg laten rijden, boeit niemand verder, en dan met de rest een echte race er van maken.
Nee. In Groot Brittannië was het tot afgelopen woensdag 1 week. Dat is nu 10 dagen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo in de F1 7 dagen? Overal is toch altijd 2 weken?
dat zal allemaal wel maar die zitten niet in die auto, het blijft altijd de combinatie dat gold ook voor Schumacherquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Van dit tijdperk zit hij in de beste auto. Dat maakt het "het wel even doen" een stuk makkelijker. Vettel, Leclerc, Max, Norris, Sainz, Russell hadden in die auto ook de WK's aan elkaar geregen hoor.
haha kijk maar naar Nico Rosbergquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs een tweederangs coureur als Bottas wordt nog kampioen in die wagen, zie uitslag vorige jaren.
Sorry, maar zo lang hij zich niet echt bewijst in een keiharde titelstrijd, ga ik niet mee met dat verhaal.
waar zijn z'n titels?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs een tweederangs coureur als Bottas wordt nog kampioen in die wagen, zie uitslag vorige jaren.
Tegen Hamilton had iedereen uit dat rijtje (in dezelfde auto) het erg lastig gehad om hem te verslaan. Ook Verstappen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
1. Bottasquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, ben wel benieuwd naar VER vs LEC en wat het veld erachter doet/reageert. Zeker met Norris, Stroll en Sainz. Ik hoop dat Albon en Hulkenberg nog wat plekken pakken.
die maakt nog te veel fouten , en kan niet tegen de druk ... afgelopen jaar stond hij toch ruim voor op Ham maar het tweede gedeelte was hij nergens meerquote:
Hij heeft de pech dat er in de andere Mercedes wel een eersterangs coureur zit.quote:
Wist ik niet eens, grappigquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
?? hulk is geen NL maar een Duitser , hij spreekt wel nederlands maar daarom ben je nog geen nederlander
dit dus, beste coureur in de beste auto al zit Verstappen er het meest dichtbij als coureur denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen Hamilton had iedereen uit dat rijtje (in dezelfde auto) het erg lastig gehad om hem te verslaan. Ook Verstappen.
Hamilton zit dan wel in de beste wagen, maar was daarin tegen 2 teamgenoten oppermachtig. Rosberg lukte het enkel omdat hij zijn hele mindset voor 1 seizoen veranderde en zelfs toen luke het maar net.
Hij is gewoon een erg goede coureur, misschien zelfs wel de beste op de grid. Dat hij dan ook nog eens in de beste auto zit tsja, daar kan hij dan weinig aan doen
Als je oppermachtig bent dan heb je meer dan 1 tiende op een marginale coureur als Bottas.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen Hamilton had iedereen uit dat rijtje (in dezelfde auto) het erg lastig gehad om hem te verslaan. Ook Verstappen.
Hamilton zit dan wel in de beste wagen, maar was daarin tegen 2 teamgenoten oppermachtig. Rosberg lukte het enkel omdat hij zijn hele mindset voor 1 seizoen veranderde en zelfs toen luke het maar net.
Hij is gewoon een erg goede coureur, misschien zelfs wel de beste op de grid. Dat hij dan ook nog eens in de beste auto zit tsja, daar kan hij dan weinig aan doen
Die is ook nooit een hoogvlieger geweest, en het keiharde bewijs dat iedereen in die Mercedes wel kampioen kan worden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha kijk maar naar Nico Rosberg
die was helemaal op na dat hij wereld kampioen werd en is gelijk gestopt , die gast was helemaal opgebrand na 1 jaar racen tegen Ham
Eddie Irvine zei ooit dat als de auto goed was hij heel dichtbij Schumacher zat maar als de auto slecht was het gat veel groter, dat is een beetje wat je nu bij Mercedes en Red Bull zietquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je oppermachtig bent dan heb je meer dan 1 tiende op een marginale coureur als Bottas.
Buiten dat had ik het er over als die coureurs in Lewis zijn stoeltje zouden zitten; niet als ze er naast zouden zitten
het heeft niet alleen met snelheid te maken, hard rijdne kan iedereen , maar het gata ook op punten pakken en weten wanneer je wat kunt doenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je oppermachtig bent dan heb je meer dan 1 tiende op een marginale coureur als Bottas.
Buiten dat had ik het er over als die coureurs in Lewis zijn stoeltje zouden zitten; niet als ze er naast zouden zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |