Of de keuze vandaag valt betwijfel ik, maar het lijkt me in ieder geval een verre van uitgemaakte zaak dat RB Albon ook voor 2021 in de RB zet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 07:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens denk ik dat als Albon vandaag weer niet presteert het wel eens over voor hem kan zijn.
Ik zat trouwens eens te kijken naar de contracten die dit seizoen aflopen maar dat zijn er nogal een aantal:
https://www.gpfans.com/en(...)ine-up-as-it-stands/
Wat willen ze gaan doen dan? Gasly weer terug? Dit seizoen uitzingen en toch maar eens overwegen om Vettel te vragen. Al zie ik dat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 07:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens denk ik dat als Albon vandaag weer niet presteert het wel eens over voor hem kan zijn.
Mjah, aan 1 kant zal men dit wel weer als verloren seizoen zien, maar aan andere kant kun je Albon ook niet door laten ploeteren. Wellicht dat men voor een wat minder reguliere keuze gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat willen ze gaan doen dan? Gasly weer terug? Dit seizoen uitzingen en toch maar eens overwegen om Vettel te vragen. Al zie ik dat ook niet gebeuren.
Ik denk best goed, al was het alleen maar dat het ondenkbaar is dat er geen enkele Duitser in de F1 zal rijden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zijn de kansen voor The Hulk als hij het goed doet in de RP, zit hij vast aan een contract? Zo ja met welk team (Mercedes?) en tot wanneer? Kan RB daar niet wat mee? Ervaring genoeg en naar mijn idee beter dan Gasly, Albon en Kvyat, puur door ervaring. Met Max kan ie ook goed.
Dat artikel is redelijk outdated.quote:Op zondag 2 augustus 2020 07:35 schreef raptorix het volgende:
Ik zat trouwens eens te kijken naar de contracten die dit seizoen aflopen maar dat zijn er nogal een aantal:
https://www.gpfans.com/en(...)ine-up-as-it-stands/
Ja zag dat te laat, overigens nog steeds best veel in te vullen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat artikel is redelijk outdated.
Renault, McLaren, Ferrari hebben hun drivers klaar.
Red Bull heeft 1 plekje over, Mercedes zal wel doorgaan met Hamilton en bottas.
Blijven Haas, torro rosso, alfa Romeo en Williams over.
Ik denk het juist niet. Hulkenberg is denk ik niet beter dat Albon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk best goed, al was het alleen maar dat het ondenkbaar is dat er geen enkele Duitser in de F1 zal rijden.
Stopt Vettel na dit jaar dan? Ik zie hem nog wel een afscheidsseizoen maken maar dan kom je al snel bij RB uit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk best goed, al was het alleen maar dat het ondenkbaar is dat er geen enkele Duitser in de F1 zal rijden.
Ja joh, zet dat podiumloos Duits fossiel in die RBR.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zijn de kansen voor The Hulk als hij het goed doet in de RP, zit hij vast aan een contract? Zo ja met welk team (Mercedes?) en tot wanneer? Kan RB daar niet wat mee? Ervaring genoeg en naar mijn idee beter dan Gasly, Albon en Kvyat, puur door ervaring. Met Max kan ie ook goed.
Heeft ook nooit de kans gehad bij een topteam dat regelmatig podiums haalt. Vettel en Max is wel meer vuurwerk, dat klopt. Iedereen zal toegeven op Max, zelfs Hamilton in een RB.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, zet dat podiumloos Duits fossiel in die RBR.
Ervaring ja, maar ook hij gaat fors toegeven op Max. Ik zie de meerwaarde niet tov een Albon. Een Albon kan zich nog ontwikkelen en verbeteren. Dan zie ik liever Vettel, ook hij gaat Max niet bijbenen in de RBR maar is sneller dan een Hulkenberg.
Stel Vettel stopt en Hulk heeft geen stoeltje volgend jaar. Hoe lang geleden is dat dat er geen Duitser mee deed?quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Max is qua rijder natuurlijk wel beter dat zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
In beide gefinishte races bleef Max ze (als je de extra pitstop van Stiermarken even wegdenkt) 50 a 60 seconden voor, dus dat "niets minder" wordt ruim gecompenseerd door de rijder dan. P3 zou voor dit seizoen wel steeds het uitgangspunt moeten zijn vind ik (ja, is geen feit).
Zelfs Ferrari is niet eens echt minder dan de auto van RBR.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt Ferrari oftewel de Haas in disguise?
Podiumloos fossielquote:Op zondag 2 augustus 2020 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, zet dat podiumloos Duits fossiel in die RBR.
Ervaring ja, maar ook hij gaat fors toegeven op Max. Ik zie de meerwaarde niet tov een Albon. Een Albon kan zich nog ontwikkelen en verbeteren. Dan zie ik liever Vettel, ook hij gaat Max niet bijbenen in de RBR maar is sneller dan een Hulkenberg.
Williams behoudt de huidige coureurs ook voor 2021, is ook al een tijdje bekend.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat artikel is redelijk outdated.
Renault, McLaren, Ferrari hebben hun drivers klaar.
Red Bull heeft 1 plekje over, Mercedes zal wel doorgaan met Hamilton en bottas.
Blijven Haas, torro rosso, alfa Romeo en Williams over.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Zelfs Ferrari is niet eens echt minder dan de auto van RBR.
Maar met name natuurlijk RP, die auto is wss gewoon beter dan die van RBR.
Vettel ontwerpt de auto niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar hoe kun je een auto hebben die niet naar jouw zin is als je jaren de absolute nummer 1 van een team bent geweest?
Did I miss somethingquote:Op zondag 2 augustus 2020 01:04 schreef shiz het volgende:
No wai. Ben benieuwd of het morgen voorpaginanieuws is.Niet op Norris/Sainz gelet zeker?
Denken dat Hulkenberg sneller is dan Albonquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Podiumloos fossiel
En dat terwijl de Kimi hebben en opa Alonso ook nog terug krijgen![]()
Nou doe dan maar de Hulk terug hoor.
Alles en iedereen is een meerwaarde t.o.v. Albon, behalve Latifi. Alleen Latifi crasht en blundert nog meer dan Albon. Wat een hele prestatie is.
https://www.gpfans.com/nl(...)n-bottas-en-hijzelf/quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Williams behoudt de huidige coureurs ook voor 2021, is ook al een tijdje bekend.
https://www.formula1.com/(...)0BE0Ef8Q2bUBDFE.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |