Nee die raket gaat er vol in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 01:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Die badambram gaat of die fijoooeett gaat?
Dat is best snel. Slechte conditie dus!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 01:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Ik geef toe, het heeft me uitgeput. Dus ik ga nu maar lekker dromen met een glimlach.
Nee ben onderwegquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jij lekker geslapen haags
oke maar vroeg of je vannacht lekker geslapen heb bbyquote:
Jawelquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar vroeg of je vannacht lekker geslapen heb bby
Fijnquote:
kort maar goed . beetje druk gemaakt over mijn katquote:
Nog niet terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kort maar goed . beetje druk gemaakt over mijn kat
nee en was al oud en mager . maar was niet ziek pas nog da geweest was ouderdom ect. denk dat hij plekje heeft gezocht om te sterven. en de andere is zoekende eet nietquote:
Sneuquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee en was al oud en mager . maar was niet ziek pas nog da geweest was ouderdom ect. denk dat hij plekje heeft gezocht om te sterven. en de andere is zoekende eet niet
ja zelfs vis eet die niet is echt zoekende loopt maar rondjesquote:
Dank je haagsquote:
Love you morequote:
Geen last van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet tof om te werken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |