hoe was jou dagquote:
Jouw*quote:
mijn dag was druk veel in huis gedaan ect school afgerond ivm diplomaquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw*
En prima. Nieuwe stoelen gekocht voor de nieuwe tafel die komt. Stukje woonkamer anders ingericht.
Zo nog even een rondje in het bos wandelen
En wat heb jij gedaan vandaag?
Net weer nieuwe bandjes en vering erop laten zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rolt je scootmobiel nog een beetje lekker ?
Goed bezig. Dus je hebt groep 8 nu afgerond?quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn dag was druk veel in huis gedaan ect school afgerond ivm diploma
Lulquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Dus je hebt groep 8 nu afgerond?
Dat wordt weer losgaan met de karquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net weer nieuwe bandjes en vering erop laten zetten.
quote:
Ja. Keihard door de supermarkt slippen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wordt weer losgaan met de kar![]()
Vet kicken !!quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar opleiding afgerond dus?
Welk diploma mag je in ontvangst nemen?
[..]
Ja. Keihard door de supermarkt slippen.
begeleidster c afgerondquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar opleiding afgerond dus?
Welk diploma mag je in ontvangst nemen?
[..]
Ja. Keihard door de supermarkt slippen.
Vandaag precies een maandquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarmee? Ze is nog lang niet jarig en die baby is er ook al een tijdje.
Dat zeg ikquote:
Mag je nu eindelijk Mario begeleiden in dts?quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begeleidster c afgerond
Ja! Altijd kijken of ik die jeugd voor de voeten kan slippen. Stapel blikken omver rijden en doen alsof ik niks gezien heb.quote:
Zo'n broertje die je uit z'n lijden moet verlossenquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario is als een broertje klopt
quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n broertje die je uit z'n lijden moet verlossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |