Zie je uit als cousin it?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Rustig jongens, ik ben niet in slaap gevallen
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.htmlquote:
O tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html
Uitstraling hoorde ze gisteren, eerder vandaag vlogen ze dus hier over.
Helaas niet gezien, gordijnen waren nog dicht.quote:
Ja om dezelfde reden las ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html
Uitstraling hoorde ze gisteren, eerder vandaag vlogen ze dus hier over.
Ooit eens gezien tijden de luchtmachtdagen. Wat een apparatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, gordijnen waren nog dicht.![]()
Zo snel ben jij ook met deurknoppen heb ik gehoordquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel![]()
https://9gag.com/gag/aBmyVrO
Klopt ja, ik vroeg me gisteren ook al af of ze over mij zouden vliegen. Ja dus.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo snel ben jij ook met deurknoppen heb ik gehoord
Ik baal nog steeds dat het RAF Display afgelast was op Silverstone. Dat zou een mooie vliegende optocht zijn geweest, geloof ook dat er een Warthog tussen zou zitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens gezien tijden de luchtmachtdagen. Wat een apparaten
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel![]()
wtfquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel![]()
Dat kauwen en smekken daarna ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Moet elke keer lachen als ik het zie
Smakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kauwen en smekken daarna ook.
Als het heeeeeel erg warm is en een iets te dikke vrouw wil toch gaan wielrennen maar ze heeft alleen nog maar een kort rokje, dat ze eigenlijk al vijf jaar niet meer aankan, om aan te trekken, hoe klinkt het dan, smekken of smakken?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kauwen en smekken daarna ook.
Get a room you twoquote:
k heb geen ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het heeeeeel erg warm is en een iets te dikke vrouw wil toch gaan wielrennen maar ze heeft alleen nog maar een kort rokje, dat ze eigenlijk al vijf jaar niet meer aankan, om aan te trekken, hoe klinkt het dan, smekken of smakken?
Wielrennen in een rokje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het heeeeeel erg warm is en een iets te dikke vrouw wil toch gaan wielrennen maar ze heeft alleen nog maar een kort rokje, dat ze eigenlijk al vijf jaar niet meer aankan, om aan te trekken, hoe klinkt het dan, smekken of smakken?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek smek smek smek smek smek smek
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe klinkt een fantast die drie eendekuikentjes verorbert?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek smek smek smek smek smek smek
Ja dat is waar, heb er ook geen verstand van ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wielrennen in een rokje?
Zoveel onwaarschijnlijkheid.
Ik ga het niet testen voor jequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb geen rokjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en waar haal je zo snel een wielrenfiets, een kort rokje en een corpulente dame vandaan?
Ik dobber in de noordzee, dat weet je toch?quote:
Wat een levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dobber in de noordzee, dat weet je toch?
Ben lokaal zeer rond :pquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is @:bitterbal niet zo rond als haar naam doet vermoeden. Dus denk het niet
1m70quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe hoog boven de grond ongeveer?
Picsofniemandgeloofthet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Nee mensen bij het zwemband gedeelte...
Op je zij gaan liggen op de vloer, beentjes en hoofd de lucht in en rondjes gaan rollenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Nee mensen bij het zwemband gedeelte...
Jij was toch nog langer dan Buda, 3,48 meter ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was toch nog langer dan Buda, 3,48 meter ofzo?
Bijna, 3,45quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was toch nog langer dan Buda, 3,48 meter ofzo?
Klopt, maar die 1.70 refereerde naar ballies hoofdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het en ik kom uit op een onderkin.
Ballie heeft smal ingevallen snuitje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, maar die 1.70 refereerde naar ballies hoofd
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie heeft smal ingevallen snuitje.
Wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Geknipt. Kapster droeg geen kondkapje dus RIP Buda
'ingevallen snuitje' klinkt als een vriendelijke verwoording van 'uitgewoonde pillenkop'.quote:
Gergely is 2 meter en Kwiwi 1.83. Wel opletten jongensquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een enorm stuk kleiner dan Gargamel
Ok daar ging mijn koffiequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ingevallen klinkt als een bejaarde zonder kunstgebit
Niemand vroeg zich af hoe lang Gargamel was toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergely is 2 meter en Kwiwi 1.83. Wel opletten jongens
Ja nou ik bedoel toch niet Bergen-Belsen ingevallen, gewoon slank, spits, nieuwsgierig, vragend en prima.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ingevallen snuitje' klinkt als een vriendelijke verwoording van 'uitgewoonde pillenkop'.
Ik zet de feiten even op een rijtje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand vroeg zich af hoe lang Gargamel was toch?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoel toch niet Bergen-Belsen ingevallen, gewoon slank, spits, nieuwsgierig, vragend en prima.
Oh, ik ben niet van de stalk.mdb sorryquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergely is 2 meter en Kwiwi 1.83. Wel opletten jongens
Ik heb een pima geheugen dus daar hoef ik geen stalktechnieken voor in te zettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet van de stalk.mdb sorry
Waarschijnlijk had ze eerder aan de andere kant van het hek gestaan hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoel toch niet Bergen-Belsen ingevallen, gewoon slank, spits, nieuwsgierig, vragend en prima.
Het mijne is gewoon wat selectiefquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een pima geheugen dus daar hoef ik geen stalktechnieken voor in te zetten
Beetje porren met een scherpe stok?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze eerder aan de andere kant van het hek gestaan hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet lachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje porren met een scherpe stok?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje porren met een scherpe stok?
Meine kleine liebe kraut.quote:
Lederen laarzen, zo'n geile pofbroek, strenge blik en een knotjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alvast even groenten snijden voor de wraps van vanavond
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals een nassischijf maar dan niet zo lekker
Waarom niet vanavond dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
Waarom morgen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met van die kleine swastika’s erop in plaats van het Mora-logo.
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komenquote:
Ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Waar ga je enorm wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
Als je het snel zegt klinkt het als het geluid wat een veel te dikke kikker maakt, wraps.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?
enorm dichtbijquote:
EIgenlijk moet je m dan ook dichtbinden met tie-wraps. Vind ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?
Verhelderendquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enorm dichtbijZo enorm dat het niet allemaal enorm dichtbij meer is inderdaad. Ook een beetje verder weg. En dan weer terug
Zachtjes aan het bier danquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
en morgen hard aan de bier kan niet want maandagochtend weer aan de klappenvangerij
Biefstuk met frieten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga me vanavond lekker volvreten aan een gouwe ouwe makkelijke maaltijd
Geen een dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jupiler, Warsteiner, Grolsch Weizen of Affligem Blond?![]()
Of Davo Surf Ale? Of Hertog Jan Grand Prestige (2017 geloof ik)? Of Rochefort 10?![]()
"ALLEMAAL" is dus niet het goede antwoord
- halve kilo dubieus rundergehakt.quote:
Klinkt best lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- halve kilo dubieus rundergehakt.
- goedkope plakrijst.
- 2 uien die er al een tijdje liggen.
- een spitskool, helemaal aan gort snijden.
- droge tijm.
- zo'n plakfles met rooie zoetzure saus uit China.
Bij elkaar flikkeren in een pan en klaar
Klinkt als een studentenhapquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- halve kilo dubieus rundergehakt.
- goedkope plakrijst.
- 2 uien die er al een tijdje liggen.
- een spitskool, helemaal aan gort snijden.
- droge tijm.
- zo'n plakfles met rooie zoetzure saus uit China.
Moet het ook nog warm gemaakt worden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
Yep, aten we rond de studeerperiode ook meerdere keren per week.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenhap
Hertog Jan zou mijn keuze zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jupiler, Warsteiner, Grolsch Weizen of Affligem Blond?![]()
Of Davo Surf Ale? Of Hertog Jan Grand Prestige (2017 geloof ik)? Of Rochefort 10?![]()
"ALLEMAAL" is dus niet het goede antwoord
Maak eens foto dan straks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is het ook echt, kost geen kont, zo klaar en je vreet je daar helemaal ziek aan
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenhap
Ben begonnen met de Jupiler. Ik ben niet meer zo van het echt zware bier eigenlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hertog Jan zou mijn keuze zijn.
Ik vond pils volgens mij altijd wel lekker, het is wel begonnen met malt bier. Toen ik 13 was. Opa dronk altijd Amstel en die hadden toen tijdens het WK in de Us of A dopjes met aan de onderkant de vlaggen van de deelnemende landen, vond het altijd wel leuk om te weten welke vlag er op het dopje stond...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lustte nooit pils vroeger. Pas op mijn 24e heb ik bier ontdekt, bij een excursie van de studievereniging naar een trappistenbrouwerij. Daar wat zwaars geproefdSindsdien alles ruimschoots ingehaald
Schoonmaakschort om, poetsmuts op, pleeborstel in de hand en helemaal woest losgaan op hun toiletquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dinsdagavond naar papsie en mamsie toe. Pa is vg week zondag jarig maar dan heb ik piket. Denk dat ze dit wel leuk vinden
Daar doe jij nou lollig over he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonmaakschort om, poetsmuts op, pleeborstel in de hand en helemaal woest losgaan op hun toilet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar doe jij nou lollig over he.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mis de mutsquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry, misschien moeten we inderdaad maar even een nieuw portret maken dinsdag.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien moeten we inderdaad maar even een nieuw portret maken dinsdag.
hier betaal je dus gewoon voor 1 of voor 3 personen als je met meer dan 1 bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
sowieso eenpersoonshuishouden is gewoon duur. Als je met z'n 2en woont zijn dingen als huur/hypotheek, gas / water / elektra / internet, maar ook gemeentelijke en waterschapsbelastingen gewoon praktisch de helft goedkoper per persoon. Aangenomen dat je dan niet zo'n fucking parasite golddigger aan de haak geslagen hebt want die moet je lozen.
Hypotheek niet. En dat is toch de grootste kostenpost.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier betaal je dus gewoon voor 1 of voor 3 personen als je met meer dan 1 bent.
ja ok ok okquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hypotheek niet. En dat is toch de grootste kostenpost.
valt wel mee ;22 graden hier, max 27 in de afgelopen 24uur (dus gisteren)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja; godver het is warm
godver het waren goeie kikkerbillen
bij mij was 't gisteren om 20u 32 gradenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee ;22 graden hier, max 27 in de afgelopen 24uur (dus gisteren)
Lekker bommen vangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:28 schreef Modus het volgende:
Bbal zit zeker weer op het Malieveld te lurken
Een levende?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb honger maar Gergely is te laat en heeft de kip bij zich
Klinkt nog steeds vies. 😂quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja; godver het is warm
godver het waren goeie kikkerbillen
Een levende?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb honger maar Gergely is te laat en heeft de kip bij zich
Smurfen zullen wel naar kip smakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk heeft Gargamel gewoon smurfen bij zich.
Levende?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk heeft Gargamel gewoon smurfen bij zich.
Niet dat ik me kan herinneren maar hij had ze bij zich kunnen hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij Gargamel ooit dooie smurfen zien eten?
watquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:46 schreef Modus het volgende:
Ineens zijn de topics in AT en forumindexen grijzer bij een mouseover. Maar gebeurt ook op profielpagina's, dat oogt dan weer beetje vreemd.
Je komt nooit in Active Topics, MyActive Topics, forumindex, nieuwe topics?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik denk dat ik daar nooit kom dan.
MyAT alleenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Je komt nooit in Active Topics, MyActive Topics, forumindex, nieuwe topics?
FB / Grijs vlak bij mouse-over?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:46 schreef Modus het volgende:
Ineens zijn de topics in AT en forumindexen grijzer bij een mouseover. Maar gebeurt ook op profielpagina's, dat oogt dan weer beetje vreemd.
Qua post ik niet, qua score sta ik op #97quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gemaakt voor de top500 lees ik. Even kijken of ik daar ook bij hoor
Oh okee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua post ik niet, qua score sta ik op #97
Waar ga je wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin in het wandelen morgen
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 kmquote:
Mooie route. 15 km is prima te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 km
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooie route. 15 km is prima te doen.
Ik liep ooit van station zutphen naar station deventer, langs de ijssel. Het waaide zo hard dat we geen pauze konden nemen.
Dat was best ver.
Dat is minder dan 10 km naar je huis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijk
Ja 5-6 km. Na de werkdag hequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is minder dan 10 km naar je huis?
heb ik eigenlijk alleen nog maar in de Carrefour ofzo gezien. die asociaal grote supers. Zeg maar AH XXLquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.
Ik woon in een dorpjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoer
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"quote:
Hebben ze bij jou stro in de supermarkt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"
Daar ligt het stro meestal bij de boerquote:
Haha ga dan in nl wonen, daar gebeurd nooit watquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef crv het volgende:
Vanmorgen hel en verdoemenis voorspelt
[ afbeelding ]
2 uur geleden voorspelde men enkel een licht buitje
![]()
Uur geleden was het zo bebauwd dus nog maar even checken![]()
[ afbeelding ]
Het leek recht over te komen maar de heuvel zorgt ervoor dat ie ons schampt
Wel flink wat regen
[ afbeelding ]
Als je die bij de grote steden neemt kun je er nog wel een paar X-en bijplakkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk alleen nog maar in de Carrefour ofzo gezien. die asociaal grote supers. Zeg maar AH XXL
vetquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef crv het volgende:
Vanmorgen hel en verdoemenis voorspelt
[ afbeelding ]
2 uur geleden voorspelde men enkel een licht buitje
![]()
Uur geleden was het zo bebauwd dus nog maar even checken![]()
[ afbeelding ]
Het leek recht over te komen maar de heuvel zorgt ervoor dat ie ons schampt
Wel flink wat regen
[ afbeelding ]
Hoe ver was die vuurwerkramp bij jou vandaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ga dan in nl wonen, daar gebeurd nooit wat
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:49 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal wat heb je nou weer gedaan? ik hoor allemaal helikopters overvliegen
is irritant
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je chique buren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou stro in de supermarkt dan?
Ver genoeg om te genieten van het fantastische schouwspel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ver was die vuurwerkramp bij jou vandaan?
Tis dat ik nat werd anders was ik buiten geblevenquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?
Oh heb jij weer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook niet
Overstromingen in limburg ?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat het dit jaar niet WEER kan gebeuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook niet
Lol ja, en je zou zien dat ik echt niet overdrijf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik nu op de fiets spring weet ik waar ongv je huis woont
maar nee bedankt![]()
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Overstromingen in limburg ?!
Ow wacht.... je had het over Nederland
ooit wil ik nog wel eens meemaken wat ik vroeger heb meegemaakt: in een vakantiepark in duitsland dat tegen de berg lag (incl haarspeld bochten om naar boven te gaan)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
Tis dat ik nat werd anders was ik buiten gebleven
Nee tot het een paar dagen hard regent in de Ardennen KOEKOEKquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.
Noord Holland zal wel een keer in zee zakken.
11 rolluiken, alle planten, spiksplinternieuwe airco-unit, dakpannen, verlichting, kas, tuinmeubilairquote:
Ja je hebt vaak een zo'n schapje met zooi voor huisdieren. Echt waardeloze kwaliteit. Meestal hooi ipv stro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.
Inderdaad nu waa hagel voorspelt, bijna zelfde weer als vorig jaar broeierig heet en dan weeromslagquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat het dit jaar niet WEER kan gebeuren.
Echt de volgende keer ga ik er op letten en dan post ik foto's hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je hebt vaak een zo'n schapje met zooi voor huisdieren. Echt waardeloze kwaliteit. Meestal hooi ipv stro.
Volgens mij dit jaar ook nog toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.
Noord Holland zal wel een keer in zee zakken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef mschol het volgende:
@:liesje1979 ik hoor wel een hoop lawaai buiten, maar geen muziek, anders was je wel heel eng dichtbij wonend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima wandeling na je werkdag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 5-6 km. Na de werkdag heruimde lekker op in fleshoofd
Ach een paar ondergelopen kelders bij een paar woningen die te dicht bij rivieren staan.quote:
Blijft t vannacht wel droog dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is echt een perfecte nacht voor balkon kamperen
zien we vanzelf welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Blijft t vannacht wel droog dan?
Of in een bad met koud water, je hoofd fixeren met elastieken zodat je niet verzuipt en chillen maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is echt een perfecte nacht voor balkon kamperen
Ach ja, je bent zo binnen.quote:
Ook niet staand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ach ja, je bent zo binnen.
Mijn balkon zit aan de straatkant, vol in het zicht. En er past geen 2-persoonsbed op.
Mijn balkon ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ach ja, je bent zo binnen.
Mijn balkon zit aan de straatkant, vol in het zicht. En er past geen 2-persoonsbed op.
Kopen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stapelbed zou wel passen ja.
Heb ik niet.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Meestal is na 2300 de grootste drukte wel geweest. Dan leg ik een luchtbed en een slaapzak op het balkon en genieten maar
Slapen op je balkon, met 2 personen. In de breedte past niet, in de hoogte wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kopen?
Geen idee waar het over gaat verder..
Stapelen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Slapen op je balkon, met 2 personen. In de breedte past niet, in de hoogte wel.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat zou een beetje eng ziijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je fans?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nee, ik zet wel een fan naast mijn bed ofzo
Heb je fans dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nee, ik zet wel een fan naast mijn bed ofzo
Sta je weer te lonken en te zwoelen en te flirten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
arg de hangjeugd luisterd naar boef
Gek zeg, die staat hier achter te chillenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je weer te lonken en te zwoelen en te flirten?
Wie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg, die staat hier achter te chillen
https://adoptie.nl/quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een heel gezin op m'n balkon kwijt. Als ik wat zooi weghaal.
NU?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Even een cake bakken en me ziek eten aan het beslag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe? Elke zelfe rondjequote:
Geen verassing hoop ik voor jequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Even strada bianchi terugkijken.![]()
Kwam thuis na sporten vanmiddag hele tuin vol met fam. (Verassing.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |