quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoel toch niet Bergen-Belsen ingevallen, gewoon slank, spits, nieuwsgierig, vragend en prima.
Oh, ik ben niet van de stalk.mdb sorryquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergely is 2 meter en Kwiwi 1.83. Wel opletten jongens
Ik heb een pima geheugen dus daar hoef ik geen stalktechnieken voor in te zettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet van de stalk.mdb sorry
Waarschijnlijk had ze eerder aan de andere kant van het hek gestaan hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoel toch niet Bergen-Belsen ingevallen, gewoon slank, spits, nieuwsgierig, vragend en prima.
Het mijne is gewoon wat selectiefquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een pima geheugen dus daar hoef ik geen stalktechnieken voor in te zetten
Beetje porren met een scherpe stok?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze eerder aan de andere kant van het hek gestaan hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet lachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje porren met een scherpe stok?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje porren met een scherpe stok?
Meine kleine liebe kraut.quote:
Lederen laarzen, zo'n geile pofbroek, strenge blik en een knotjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alvast even groenten snijden voor de wraps van vanavond
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals een nassischijf maar dan niet zo lekker
Waarom niet vanavond dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
Waarom morgen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met van die kleine swastika’s erop in plaats van het Mora-logo.
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komenquote:
Ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Waar ga je enorm wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |