Waar ga je wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin in het wandelen morgen
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 kmquote:
Mooie route. 15 km is prima te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 km
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooie route. 15 km is prima te doen.
Ik liep ooit van station zutphen naar station deventer, langs de ijssel. Het waaide zo hard dat we geen pauze konden nemen.
Dat was best ver.
Dat is minder dan 10 km naar je huis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijk
Ja 5-6 km. Na de werkdag hequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is minder dan 10 km naar je huis?
heb ik eigenlijk alleen nog maar in de Carrefour ofzo gezien. die asociaal grote supers. Zeg maar AH XXLquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.
Ik woon in een dorpjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoer
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"quote:
Hebben ze bij jou stro in de supermarkt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"
Daar ligt het stro meestal bij de boerquote:
Haha ga dan in nl wonen, daar gebeurd nooit watquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef crv het volgende:
Vanmorgen hel en verdoemenis voorspelt
[ afbeelding ]
2 uur geleden voorspelde men enkel een licht buitje
![]()
Uur geleden was het zo bebauwd dus nog maar even checken![]()
[ afbeelding ]
Het leek recht over te komen maar de heuvel zorgt ervoor dat ie ons schampt
Wel flink wat regen
[ afbeelding ]
Als je die bij de grote steden neemt kun je er nog wel een paar X-en bijplakkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk alleen nog maar in de Carrefour ofzo gezien. die asociaal grote supers. Zeg maar AH XXL
vetquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef crv het volgende:
Vanmorgen hel en verdoemenis voorspelt
[ afbeelding ]
2 uur geleden voorspelde men enkel een licht buitje
![]()
Uur geleden was het zo bebauwd dus nog maar even checken![]()
[ afbeelding ]
Het leek recht over te komen maar de heuvel zorgt ervoor dat ie ons schampt
Wel flink wat regen
[ afbeelding ]
Hoe ver was die vuurwerkramp bij jou vandaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ga dan in nl wonen, daar gebeurd nooit wat
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:49 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal wat heb je nou weer gedaan? ik hoor allemaal helikopters overvliegen
is irritant
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je chique buren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou stro in de supermarkt dan?
Ver genoeg om te genieten van het fantastische schouwspel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ver was die vuurwerkramp bij jou vandaan?
Tis dat ik nat werd anders was ik buiten geblevenquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat de muziek op de stoep zo hard dat ik ze sowieso niet hoor, ruilen?
Oh heb jij weer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook niet
Overstromingen in limburg ?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat het dit jaar niet WEER kan gebeuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
De hagel van vorig jaar was exceptioneel zeiden een paar oerbrwoners hier. Zij hadden dat nog nooit meegemaakt en hun ouders ook niet
Lol ja, en je zou zien dat ik echt niet overdrijf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik nu op de fiets spring weet ik waar ongv je huis woont
maar nee bedankt![]()
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Overstromingen in limburg ?!
Ow wacht.... je had het over Nederland
ooit wil ik nog wel eens meemaken wat ik vroeger heb meegemaakt: in een vakantiepark in duitsland dat tegen de berg lag (incl haarspeld bochten om naar boven te gaan)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
Tis dat ik nat werd anders was ik buiten gebleven
Nee tot het een paar dagen hard regent in de Ardennen KOEKOEKquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.
Noord Holland zal wel een keer in zee zakken.
11 rolluiken, alle planten, spiksplinternieuwe airco-unit, dakpannen, verlichting, kas, tuinmeubilairquote:
Ja je hebt vaak een zo'n schapje met zooi voor huisdieren. Echt waardeloze kwaliteit. Meestal hooi ipv stro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.
Inderdaad nu waa hagel voorspelt, bijna zelfde weer als vorig jaar broeierig heet en dan weeromslagquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat het dit jaar niet WEER kan gebeuren.
Echt de volgende keer ga ik er op letten en dan post ik foto's hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je hebt vaak een zo'n schapje met zooi voor huisdieren. Echt waardeloze kwaliteit. Meestal hooi ipv stro.
Volgens mij dit jaar ook nog toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Limburg zit dik boven NAP die hebben niets te vrezen.
Noord Holland zal wel een keer in zee zakken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef mschol het volgende:
@:liesje1979 ik hoor wel een hoop lawaai buiten, maar geen muziek, anders was je wel heel eng dichtbij wonend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima wandeling na je werkdag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 5-6 km. Na de werkdag heruimde lekker op in fleshoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |