Ik ook. Voor als ik die enorm vriendelijke dakloze bedelneger tegenkom hier. Krijgt altijd een eurootje van mequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:05 schreef Karzai het volgende:
ik heb altijd wat contant bij me voor het geval dat
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de kassadame aan Uitstraling vraagt: 'heeft u een halfje?' hij: nee ik ben gewoon blij je te zien
Ja eigenlijk is dat wel beter. Ik geef ook minder uit met cash omdat het ineens veel geld lijktquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:13 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar betaalde ik nog wel veel met cash, kon ik beter in de gaten houden wat ik uitgaf
Gratis is altijd chill.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Gratis schnitzel gescoord. Streepjescode was beschadigd en toen mocht ik ‘m gewoon meenemen
Laat de boomers het niet horenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Gratis schnitzel gescoord. Streepjescode was beschadigd en toen mocht ik ‘m gewoon meenemen
Vanavond chillen met vrienden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen hier vandaag?
O, is dat een dingetje onder boomers?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laat de boomers het niet horen![]()
Al 300 jaar grappen ze 'oh, het scant niet? Dan is het gratis toch? Harharhar'
Dat klinkt mehquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:20 schreef Karzai het volgende:
lekker, ik moet die droge kip nog opeten
Wilt u een bonnetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is dat een dingetje onder boomers?
Die bonnetjes snap ik sowieso niet. Wat doen mensen daar nog meequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Wilt u een bonnetje?
- nee hoor, hou maar voor in je plakboek/nee, ik krijg het toch niet terug van de belasting/ja doe maar, dan kan ik verantwoording afleggen bij moeder de vrouw
Haha kijk dan, Muck gaat om met boomersquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is dat een dingetje onder boomers?
O, daar let ik nooit opquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:24 schreef Karzai het volgende:
komt regelmatig voor dat ze iets niet goed aanslaan, vooral met aanbiedingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |