Ik gun het Mario ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
Ga je voor de nr 1 plaats deze ronde FF
Proberenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik will er nu gar niet op 1
om dat ik nur vervolgt
werd dann
Ik ben er soms een paar dagen niet,dat ga ik deze maand even anders doen denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij bent groot kanshebber hoor. Je bent er wisselend. Ga er eens voor?
Mario zijn verhaal klopt wel een beetje.quote:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario zijn verhaal klopt wel een beetje.
Je moet jezelf eens iets gunnen.quote:
Als je er voor wil gaan moet je er echt voor gaan en er ook veel zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik will er nu gar niet op 1
om dat ik nur vervolgt
werd dann
Dat zijn allemaal mooie soundtracks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:23 schreef mario390 het volgende:
1986 is echt goede muziek bijna nur in TOP GUN
maar 1985 is ROCKY IV,Mad Max Thunderdome,Madonna,
ST ELMO´s FIRE
maar deze maand gaa ik me niet zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er voor wil gaan moet je er echt voor gaan en er ook veel zijn
Dat is goed om te horen Mario.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar deze maand gaa ik me niet zo
druk maken om dat ik zeker ook op
de zee gaa
Is het beste jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen Mario.
Niet mopperen of boos worden. Maar gewoon bolken en er zijn
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2020 07:30
Iemand op FB die stukjes over Utopia schreef heeft de draad weer opgepakt,zo grappig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen Mario.
Niet mopperen of boos worden. Maar gewoon bolken en er zijn
Van Despetaly seeking Susan/quote:
wie? welke draad?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand op FB die stukjes over Utopia schreef heeft de draad weer opgepakt,zo grappig.
Hier in Friesland ook kroegen gelijk weer gesloten,maar dat was wegens niet naleven regels.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:30 schreef Ferrous het volgende:
Zootje cafés ook dicht in Amsterdam. Talloze besmettingen. Ohoh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |