Hoeft eigenlijk ook weer niet per se. Altijd weer die uitersten hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Dat dat nog kan in Nederland!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
Pluim voor Zuidoost gaat voor een aantal 35ers achter elkaar volgende week.
Ik werk buiten en dat is met hitte ook niet allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:59 schreef lily het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen ontkomen aan die hitte. Zo kut.
En ipv een kantoor met klimaatbeheersing, thuiswerken.
Inderdaad. Het is maar 25 graden, wat normaliter zeer aangenaam is, maar nu is het idd vies benauwdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:10 schreef cherrycoke het volgende:
Het is nu niet te harden, vies benauwd.
Eens!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik werk buiten en dat is met hitte ook niet alles.
de 32 van gister was beter te handelen dan de huidige 25. Dauwpunt lag gister op 20/30% en vandaag bijna overal op 70%. Dat maakt het een stuk ondraaglijker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is maar 25 graden, wat normaliter zeer aangenaam is, maar nu is het idd vies benauwd
Vooral door de wind (aanvoer) richting die gedraaid is van O/ZO/Z naar voornamelijk west. Gister droge aanvoer over land en vandaag meer van zee, dus er komt een hoop vocht mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
Komt door die buien van vannacht ofniet?
Toch prima joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:30 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
Echt fuckoff hoor. Zie idd ook 3 dagen 35 graden staan hier. Was zo blij eerst dat het dit jaar niet zou gebeuren, maar het lijkt erop dat het toch weer gaat gebeuren pfff.
Kan echt niet snappen dat er mensen zijn die deze temps echt lekker vinden in Nederland. Wordt gewoon vies heet en benauwd.quote:
Actueel dauwpunt is 15.5 graden joh, stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de 32 van gister was beter te handelen dan de huidige 25. Dauwpunt lag gister op 20/30% en vandaag bijna overal op 70%. Dat maakt het een stuk ondraaglijker.
Ah thx 🙂quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vooral door de wind (aanvoer) richting die gedraaid is van O/ZO/Z naar voornamelijk west. Gister droge aanvoer over land en vandaag meer van zee, dus er komt een hoop vocht mee.
Je kan tenminste naar het strand met 100k andere.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:36 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
[..]
Kan echt niet snappen dat er mensen zijn die deze temps echt lekker vinden in Nederland. Wordt gewoon vies heet en benauwd.
Waar stel ik me aan? Actueel ligt die hoger dan dat en hoger dan gister, dus dat kan ondraaglijker aanvoelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Actueel dauwpunt is 15.5 graden joh, stel je niet zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |