abonnement Unibet Coolblue
pi_194345096
Ik heb een beetje een probleem, ik heb nu 3 jaar een relatie met een jongen die ik online heb leren kennen. In het begin is alles natuurlijk leuk en gezellig maar na een tijdje leer je elkaar echt kennen. Daar gaat het vaak fout in relaties maar bij ons ging dat gelukkig goed.
Alleen heeft hij eigenschappen die mij soms echt verdrietig maken... hij kan af en toe heel gemeen doen en rare dingen zeggen. In het begin probeerde ik er over heen te lachen maar het doet wel pijn, dit heb ik ook gezegd tegen hem en hier hebben we over gesproken. Hij doet heel erg ze best om hier op te letten maar soms komt het er nog wel eens boven uit dat hij iets gemeens zegt of expres door gaat over iets wat mij veel pijn doet.

Ik heb een paar keer op het punt gestaan om bij hem weg te gaan maar heb het nooit gedaan omdat ik echt heel erg veel van hem hou en hij ook van mij!

Ook zit er nog een addertje onder het gras, mijn ex was mijn eerste vriendje en sinds kort heb ik daar weer contact mee, het begon heel vriendschappelijk tot dat hij zei dat hij zijn verloofde aan de kant zou schuiven als ik weer samen met hem wilde zijn. Ook al woont hij ver weg klonk het heel verleidelijk, vooral omdat hij alles in zijn leven op een rijtje heeft en dat ik eigenlijk nog wel veel gevoelens heb voor hem.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 21:36:53 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194345145
Standaard verhaal. Even een rookgordijntje opwerpen, maar op het laatst is er toch iemand anders, en dáár gaat het om. Dit gaat niet om je vriend, dit gaat om het feit dat jij niet eerlijk bent want je hebt nog gevoelens voor iemand maar bent samen met een ander.

Want toen dat contact met je ex er niét was, ging je toen weg bij je huidige vriend vanwege het hele 'hij maakt me verdrietig?'. Nee, toen bleef je bij hem, maar nu is er een alternatief, en nu ineens zou dat hele 'hij maakt me verdrietig' wél de reden zijn? Denk je echt dat mensen dat hier gaan geloven?

Je zoekt een kapstokje om de rechtvaardiging aan op te hangen dat je bij je huidige vriend weg gaat, zodat de schuld bij hem ligt en niet bij jou.

De realiteit is dat je gewoon niet eerlijk bent, tegen hem niet en tegen jezelf niet.

Maak het dan gewoon uit, en ga naar je ex terug. Tenminste, ik neem aan dat je even de bevestiging nodig hebt hier? De wereld vergaat er niet van hoor. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker vrijdag 31 juli 2020 @ 21:37:22 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker vrijdag 31 juli 2020 @ 21:39:52 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194345180
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:36 schreef CoolGuy het volgende:
Standaard verhaal. Even een rookgordijntje opwerpen, maar op het laatst is er toch iemand anders, en dáár gaat het om. Dit gaat niet om je vriend, dit gaat om het feit dat jij niet eerlijk bent want je hebt nog gevoelens voor iemand maar bent samen met een ander.

Want toen dat contact met je ex er niét was, ging je toen weg bij je huidige vriend vanwege het hele 'hij maakt me verdrietig?'. Nee, toen bleef je bij hem, maar nu is er een alternatief, en nu ineens zou dat hele 'hij maakt me verdrietig' wél de reden zijn? Denk je echt dat mensen dat hier gaan geloven?

Je zoekt een kapstokje om de rechtvaardiging aan op te hangen dat je bij je huidige vriend weg gaat, zodat de schuld bij hem ligt en niet bij jou.

De realiteit is dat je gewoon niet eerlijk bent, tegen hem niet en tegen jezelf niet.

Maak het dan gewoon uit, en ga naar je ex terug. Tenminste, ik neem aan dat je even de bevestiging nodig hebt hier? De wereld vergaat er niet van hoor. :)
:Y
pi_194345184
Als die ex jou zo leuk vond, had hij op dit moment geen verloofde meer. Daarnaast is iemand die zo even zijn verloofde opzij zet (maar niet die keuze maakt voor jij er een maakt) nou niet echt een catch...

Je huidige vriend is het ook niet als je zo snel over wil springen op een ander lijkt mij.

Dus geen van beiden.
pi_194345194
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:36 schreef CoolGuy het volgende:
Standaard verhaal. Even een rookgordijntje opwerpen, maar op het laatst is er toch iemand anders, en dáár gaat het om. Dit gaat niet om je vriend, dit gaat om het feit dat jij niet eerlijk bent want je hebt nog gevoelens voor iemand maar bent samen met een ander.

Want toen dat contact met je ex er niét was, ging je toen weg bij je huidige vriend vanwege het hele 'hij maakt me verdrietig?'. Nee, toen bleef je bij hem, maar nu is er een alternatief, en nu ineens zou dat hele 'hij maakt me verdrietig' wél de reden zijn? Denk je echt dat mensen dat hier gaan geloven?

Je zoekt een kapstokje om de rechtvaardiging aan op te hangen dat je bij je huidige vriend weg gaat, zodat de schuld bij hem ligt en niet bij jou.

De realiteit is dat je gewoon niet eerlijk bent, tegen hem niet en tegen jezelf niet.

Maak het dan gewoon uit, en ga naar je ex terug. Tenminste, ik neem aan dat je even de bevestiging nodig hebt hier? De wereld vergaat er niet van hoor. :)
Dat kapstokje heb ik al, mijn vriend heeft meerdere dingen geflikt zoals vreemdgaan en toen de tijd had ik al contact met mijn ex dus had het zo kunnen doen.. maar ik deed het niet omdat ik echt van mijn vriend hou!
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 21:45:33 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194345268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:40 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:

[..]

Dat kapstokje heb ik al, mijn vriend heeft meerdere dingen geflikt zoals vreemdgaan en toen de tijd had ik al contact met mijn ex dus had het zo kunnen doen.. maar ik deed het niet omdat ik echt van mijn vriend hou!
Jaja, dus hij is vreemd gegaan, jij zoekt een rechtvaardiging om terug te gaan naar je ex en je opent hier een topic over dat hij 'niet aardige dingen zegt' en dat jou dat pijn doet, maar je laat in de OP even weg dat hij is vreemd gegaan?

How convenient om dat ineens even te introduceren. Zo kunnen users hier dalijk de dingen optellen en dan zeggen 'goh, dat je niet al lang bent weg gegaan bij hem', en dan heb jij gehoord wat je wil horen, en klaar, toch?

Je houdt écht van je vriend? Terwijl je al die tijd al contact hebt met je ex én nog gevoelens voor hem hebt én dat ook met hem bespreekt ? Ja, niets zegt meer dan 'ik hou écht van mijn vriend' dan gevoelens hebben voor een ander én dat ook met diegene bespreken inderdaad, achter de rug van je vriend om.

8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker vrijdag 31 juli 2020 @ 21:46:35 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194345288
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jaja, dus hij is vreemd gegaan, jij zoekt een rechtvaardiging om terug te gaan naar je ex en je opent hier een topic over dat hij 'niet aardige dingen zegt' en dat jou dat pijn doet, maar je laat in de OP even weg dat hij is vreemd gegaan?

How convenient om dat ineens even te introduceren. Zo kunnen users hier dalijk de dingen optellen en dan zeggen 'goh, dat je niet al lang bent weg gegaan bij hem', en dan heb jij gehoord wat je wil horen, en klaar, toch?

Je houdt écht van je vriend? Terwijl je al die tijd al contact hebt met je ex én nog gevoelens voor hem hebt én dat ook met hem bespreekt ? Ja, niets zegt meer dan 'ik hou écht van mijn vriend' dan gevoelens hebben voor een ander én dat ook met diegene bespreken inderdaad.

8)7
Ja maar TS houdt echt van haar vriend!!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:15:09 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:39:11 #10
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194346272
Fijn voor je vriend dat je van hem houdt maar waar is de liefde voor jezelf dat je vreemdgaan en gemeen zijn accepteert?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194346857
Thanks dat jullie me zo welkom laten voelen op dit forum...
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:15:30 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194346914
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Thanks dat jullie me zo welkom laten voelen op dit forum...
Wat had je dan gehoopt hier te horen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_194346961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Thanks dat jullie me zo welkom laten voelen op dit forum...
Je bent ook welkom :)
Maar ze zijn gewoon eerlijk. Daar heb je toch meer aan? Nu kun je nadenken en ook eerlijk zijn tegen jezelf en de juiste beslissing nemen.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 23:31:06 #14
441859 crew  Lenny77
pi_194347124
Welkom op FOK! *O*
Je gaat zien dat het er hier hard aan toe gaat maar dat helpt je vaak meer dan dat je een hoop kusjekroel mensen tegenkomt.
Verkeerd, of voor jou fout advies, leg je gewoon naast je neer als je dat nodig acht.De rest mag je meenemen! Soms is het goed om een spiegeltje voor gehouden te krijgen.
En laat ons FOKkers daar nu eens heel goed in zijn ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194347385
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:32 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Ik heb een paar keer op het punt gestaan om bij hem weg te gaan maar heb het nooit gedaan omdat ik echt heel erg veel van hem hou en hij ook van mij!
Hou deze gedachte vast..

quote:
Ook zit er nog een addertje onder het gras, mijn ex was mijn eerste vriendje en sinds kort heb ik daar weer contact mee, het begon heel vriendschappelijk tot dat hij zei dat hij zijn verloofde aan de kant zou schuiven als ik weer samen met hem wilde zijn. Ook al woont hij ver weg klonk het heel verleidelijk, vooral omdat hij alles in zijn leven op een rijtje heeft en dat ik eigenlijk nog wel veel gevoelens heb voor hem.
Hij is verloofd met iemand die hij zo in zou ruilen voor een ander, maar ondertussen kruipt hij nog wel iedere nacht naast haar in bed (en er op) terwijl hij doet alsof er niks aan de hand is? De relatie is kennelijk goed genoeg om aan te houden, tenzij hij direct kan overstappen. Klinkt dit je echt liefdevol in de oren?
Waarom zou hij jou straks beter behandelen dan deze verloofde?

Als hij de boel echt op een rijtje heeft, zou hij haar niet aan het lijntje houden en gewoon eerst die boel afhandelen. Ongeacht jouw antwoord.
Zelfde geldt voor jou, kap met je verlekkeren aan iemand anders en laat je oordeel over je relatie niet afhangen van de mogelijkheid van de ander. Wat ge wil dat niet geschiedt, doet men ook een ander niet..
pi_194347397
Ja iemand die zijn verloofde zo behandelt zal vast een goede keuze zijn voor je. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194348401
Wat is voor jou welkom voelen? Allemaal zeggen dat je huidige vriend gemeen is en je beter naar je ex kan gaan?

‘Zoals je komt, zo ga je ook weer’.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:36 schreef CoolGuy het volgende:
Standaard verhaal. Even een rookgordijntje opwerpen, maar op het laatst is er toch iemand anders, en dáár gaat het om. Dit gaat niet om je vriend, dit gaat om het feit dat jij niet eerlijk bent want je hebt nog gevoelens voor iemand maar bent samen met een ander.

Want toen dat contact met je ex er niét was, ging je toen weg bij je huidige vriend vanwege het hele 'hij maakt me verdrietig?'. Nee, toen bleef je bij hem, maar nu is er een alternatief, en nu ineens zou dat hele 'hij maakt me verdrietig' wél de reden zijn? Denk je echt dat mensen dat hier gaan geloven?

Je zoekt een kapstokje om de rechtvaardiging aan op te hangen dat je bij je huidige vriend weg gaat, zodat de schuld bij hem ligt en niet bij jou.

De realiteit is dat je gewoon niet eerlijk bent, tegen hem niet en tegen jezelf niet.

Maak het dan gewoon uit, en ga naar je ex terug. Tenminste, ik neem aan dat je even de bevestiging nodig hebt hier? De wereld vergaat er niet van hoor. :)
Bazen post.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 01:10:21 #18
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_194348406
Voor zover je serieus feedback wil hebben, om met je huidige relatie te beginnen:ik heb wel eens gelezen dat je 1 serieuze "tekortkoming" van je partner moet kunnen accepteren. Uiteraard is dat nooit (verbale) mishandeling. Hoe dan ook, als je naar perfectie zoekt, forget it. Je gaat altijd iets vinden bij welke partner dan ook.

Dat brengt me bij exen: die zijn dat nooit voor niets is mijn ervaring. Daarnaast, ja vaak ontwikkelen mensen zich in de tijd, maar das niet hetzelfde als dat alle oude issues weg zijn. Wees eerlijk waar je echt voor wil gaan en naar zoekt in je relatie. Vlucht niet in een herinnering.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 02:45:59 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_194348844
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Thanks dat jullie me zo welkom laten voelen op dit forum...
Je hebt gewoon een onoprecht jankverhaal neergetikt en daar prikt men doorheen, hard maar fair.

Maak het nu maar uit en hup naar die ex, ik steun je! ^O^
pi_194351148
Ik vind het zielig voor de vrouw die elke dag in bed stapt met die man, denkende dat hij volledig voor haar gaat. :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Thanks dat jullie me zo welkom laten voelen op dit forum...
Eigenlijk zijn de reacties nog vrij mals. :)

Je bent niet eerlijk naar je vriend toe. Waarom heb je zijn gedrag niet eerder aangekaart? Overal valt over te praten, toch? Nu je hem in kan wisselen haal je oude koeien uit de sloot om je wens te rechtvaardigen. Wees eerlijk tegen hem, vertel wat er speelt en laat hem beslissen of hij met jou door wil of niet.

En bedenk gelijk of je wel terug wil naar je ex. Wil jij de volgende zijn die ook zo behandeld wordt als zijn huidige lief? Want het is niet onaannemelijk dat hij dat zal doen, mensen die in de knel zitten willen namelijk graag vluchten naar een voor hun bekende of veilige omgeving. Zodra ze daarop uitgekeken zijn uit verveling of omdat dezelfde problemen weer opdoemen, zijn ze weer in no time weg.
pi_194351463
Verbreek het contact met beiden en richt je voorlopig op iets anders dan jongens/mannen.
Dit levert je echt helemaal niks op zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:10:19 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194351518
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Deze TS :')
Nou dit

Eerst doen alsof hij het probleem is, terwijl hij zelfs rekening wil houden en eraan werken maar wel lekker contact hebben met je ex en daar je partner niet van op de hoogte brengen. :|W

Teruggaan naar die ex is overigens het domste wat je kan doen, het is al niet voor niets je ex, en iemand die zo makkelijk over zijn verloofde praat is niks waard.
  Spellchecker zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:48:03 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194356259
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
Welkom op FOK! *O*
Je gaat zien dat het er hier hard aan toe gaat maar dat helpt je vaak meer dan dat je een hoop kusjekroel mensen tegenkomt.
Verkeerd, of voor jou fout advies, leg je gewoon naast je neer als je dat nodig acht.De rest mag je meenemen! Soms is het goed om een spiegeltje voor gehouden te krijgen.
En laat ons FOKkers daar nu eens heel goed in zijn ;)
En dan maar hopen dat wij posten wat zij wil horen.
Daar zijn wij niet zo goed in :P
pi_194358998
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Verbreek het contact met beiden en richt je voorlopig op iets anders dan jongens/mannen.
Dit levert je echt helemaal niks op zo.
  zondag 2 augustus 2020 @ 22:12:30 #25
492098 KerrieKip
MasalaMoergie!
pi_194377073
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:32 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:

Ook zit er nog een addertje onder het gras, mijn ex was mijn eerste vriendje en sinds kort heb ik daar weer contact mee, het begon heel vriendschappelijk tot dat hij zei dat hij zijn verloofde aan de kant zou schuiven als ik weer samen met hem wilde zijn. Ook al woont hij ver weg klonk het heel verleidelijk, vooral omdat hij alles in zijn leven op een rijtje heeft en dat ik eigenlijk nog wel veel gevoelens heb voor hem.
Jij en je ex verdienen elkaar ^O^
Ik bagger, jij baggert, wij baggeren.
pi_194407188
Je ex klinkt niet bepaald als iemand waar ik al te veel in zou vertrouwen
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:48:39 #27
491910 LaatsteAvondmaal
Neem mezelf ook niet serieus
pi_194413662
Geen van deze relaties gaat standhouden, jij niet met je vriend, jouw ex niet met zijn verloofde en jij niet opnieuw met je ex.

Als jouw vriend met zijn beledigingen je echt zo hard de grond in stampt, heb dan respect voor jezelf en ga bij hem weg. Zeker als het herhaaldelijk gebeurt.

Een nieuwe relatie kan niet de enige overweging zijn om je vriend te verlaten. Je kan ook een tijd geen relatie hebben, dat is goed voor je.
Don't be a defeatist, it's very middle class - Lady Violet
pi_194414670
Uiteindelijk ben jij degene die besluit of de issues met je vriend genoeg reden geven om bij hem weg te gaan. Ga echter niet bij hem weg voor je ex. Hij wil zijn verloofde voor je verlaten [i]zegt hij[/j], dat zou je sowieso al geen vertrouwen moeten geven. Het klinkt romantisch, maar wat hij eigenlijk zegt is: 'het maakt me niet uit welke belofte ik doe aan een vrouw, als er een ander langskomt, dan gooi ik die beloftes net zo makkelijk overboord.' Hoe kan je zo'n man vertrouwen? Als dat is hoe je ex in elkaar zit, wie zegt dat hij jou niet hetzelfde flikt?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:59:08 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194426338
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:32 schreef Rainb0wUnic0rn het volgende:
Ook zit er nog een addertje onder het gras, mijn ex was mijn eerste vriendje en sinds kort heb ik daar weer contact mee, het begon heel vriendschappelijk tot dat hij zei dat hij zijn verloofde aan de kant zou schuiven als ik weer samen met hem wilde zijn. Ook al woont hij ver weg klonk het heel verleidelijk, vooral omdat hij alles in zijn leven op een rijtje heeft en dat ik eigenlijk nog wel veel gevoelens heb voor hem.
Besef wel dat je de keuze moet maken tussen je huidige vriend en vrijgezel zijn.
Niet tussen jouw vriend en je ex.

De kans dat het tussen jou en je ex of snel misloopt of dat hij liegt of dat het toch niet loopt.. heel groot is.

Daarbij klinkt het dat je sowieso wel weg wilt bij je vriend, maar dit vooral niet durft (bang om alleen te zijn?)
En nu je ex in beeld komt dat je denkt dat het dan allemaal makkelijker zal zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')