Ja morgenquote:

Ah, tofquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ja morgen
Die wordt altijd met een grote vuurwerkshow op de rijn in basel ingeluid de avond ervoor

stiltecoupes mogen ze wel weer afbreken, werkt niet..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef Muck het volgende:
Ah, tegen je huilende baby schreeuwen in een stilte coupé, classy mevrouw, classy 👌

Sowieso met je baby, die het comando stil niet kent in een stilte coupe gaan zitten, getuigd ook niet echt van bijster veel intellegentiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef Muck het volgende:
Ah, tegen je huilende baby schreeuwen in een stilte coupé, classy mevrouw, classy 👌

Moet je roken, nergens last van.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
zou toch fijn zijn als je buiten kan zitten zonder bevlogen te worden door 100000000 muggen

They smell the smell.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
zou toch fijn zijn als je buiten kan zitten zonder bevlogen te worden door 100000000 muggen

wil je een beetje van mijn neurofibromen, ik ben echt al jaren niet meer gebeten door muggen..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:

https://www.kabelshop.nl/(...)kaarsen-p241695.htmlquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:

krijg ik die dan los in een potje?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
wil je een beetje van mijn neurofibromen, ik ben echt al jaren niet meer gebeten door muggen..

Überhaupt met een baby in een stilte coupe gaan zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef Muck het volgende:

Besteldquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kabelshop.nl/(...)kaarsen-p241695.html

Das vervelendquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens kan mijn jongste dochter niet tegen muggenbultjes, helemaal allergische dikke bulten krijgt ze.

Wel op sterkwater en je moet ze wel injecteren met een naald, weet niet of dat een probleem is...quote:

Gooi weg die appquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
binnen nu en een uur gaat het onweren volgens buienradar

hmm denk er nog even over naquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel op sterkwater en je moet ze wel injecteren met een naald, weet niet of dat een probleem is...

Ik kom bij jou wonen tot de herfst.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens als je gaat verbouwen neem een omkeerbare warmtepomp. Heerlijk. Huis is <22C en zwembad 32C.

kan nogquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
O ja kak, wilde de klamboe nog ophangen.

Je kunt aardig koken begreep ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen tot de herfst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |