hoe was je gesprek?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke diplomatendochter is dat meiske in de OP eigenlijk?
Is het een @UitStraling chickie?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke diplomatendochter is dat meiske in de OP eigenlijk?
Beidequote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je slecht tegen warmte kunt heb je een shit conditie of je bent bejaard. Denk ik dan altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Vertel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Vertel danNeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Losbol!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:32 schreef Zilverberk het volgende:
Was is schoon en hangt nu.
Mag vannacht ook mooi blijven hangen, ik vinnut best.
Andere baan aan het zoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg het het eerst
Best goed wel
Nee, snap ik. Dan kan wandelen toch van heel onschuldig naar blessures gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat helemaal in het begin ook niet goed aangepakt, toen ging ik in 2 maanden tijd van nauwelijks naar de supermarkt kunnen lopen naar 12.000 per dag. Heeft me toen nog even hielspoor opgeleverd, ook niet heel prettig
Dacht dat het jouw dochter wasquote:
Dm jij het ff door danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, wat voor gesprek was dat dan? Mag ook in dm.
Banaan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> elke andere smaakquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
heb net die milkshake mango passievrucht op van de mac. Goed te doen
MacBalquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Het is allemaal zo'n ramp niet. Ik word wel degelijk gesteund en gewaardeerd in het team. En mijn vakantie gaat ook gefikst worden. Zodat ik gewoon wel 3 hele weken helemaal vrij kan zijn. Daar kan ik dan weer een tijdje mee vooruit hequote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, wat voor gesprek was dat dan? Mag ook in dm.
Ja, anders moet fles iedereen dm-en en dat wil ik hem niet aandoenquote:
Ohhhh, dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is allemaal zo'n ramp niet. Ik word wel degelijk gesteund en gewaardeerd in het team. En mijn vakantie gaat ook gefikst worden. Zodat ik gewoon wel 3 hele weken helemaal vrij kan zijn. Daar kan ik dan weer een tijdje mee vooruit he
Ging/gaat het niet naar je zin op het werk ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is allemaal zo'n ramp niet. Ik word wel degelijk gesteund en gewaardeerd in het team. En mijn vakantie gaat ook gefikst worden. Zodat ik gewoon wel 3 hele weken helemaal vrij kan zijn. Daar kan ik dan weer een tijdje mee vooruit he
Neuh.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ging/gaat het niet naar je zin op het werk ?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Wel gewoon met caffeine, ondanks dat ik morgen moet werken. Pas om 10.30 tbhquote:
ik heb nu mijn laatste decaf, kan ze nergens vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel gewoon met caffeine, ondanks dat ik morgen moet werken. Pas om 10.30 tbh
Ook niet online??quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu mijn laatste decaf, kan ze nergens vinden
https://www.ah.nl/zoeken?query=decafquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaat er niet dan ?quote:
Zou ook verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week al een keer over leeggelopen. Nu geen zin in.quote:
Ok 👍quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week al een keer over leeggelopen. Nu geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |