Nee hoor, aan de Duitse grens ook regen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier gewoon een lekker zonnetje en heel stuk frisser dan gisteren.
Wolkeloze lucht...
Alle regen is bij mini achtergebleven denk ik
Nou... dat was niet helemaal wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee hoor, aan de Duitse grens ook regen.
Oh ja, dat kan heel veel effect hebben. Van Emmen naar Groningen loopt de Hondsrug, een stuwwal ontstaan in een ijstijd (het is duwde grond voor zich aan, het is is tot de lijn Emmen Groningen genomen zeg maar)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou... dat was niet helemaal wat ik bedoelde...
ik woon vanaf mini gezien... (en van sigme en van jou...) aan de overkant van een grote rivier.
Die wel vaker ervoor zorgt dat het bij mini heel ander weer is dan bij mij
Post @07:47quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:47 schreef sigme het volgende:
Nou, voor een droge dag vind ik het nogal nat. Gelukkig had ik vanochtend al wat tuindingen gedaan. Buitje lijkt nu over, ik ga de was maar eens ophangen. En een extra hek uitrollen; een paar lammeren lopen steeds hun wei uit, de oude varkenswei in, en weten dan niet hoe ze weer terug moeten
Daarheb ik weleens over gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan heel veel effect hebben. Van Emmen naar Groningen loopt de Hondsrug, een stuwwal ontstaan in een ijstijd (het is duwde grond voor zich aan, het is is tot de lijn Emmen Groningen genomen zeg maar)
Het hoogteverschil is minimaal, maar soms is het hier mooi weer en staan 10km verderop de straten blank
Dat wordt een lange dag. Achter het dorpshuis staat een laadpaal mocht je hier willen laden. Is 100m lopen ofzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan onderweg. Nu al spijt dat we corona niet hebben genegeerd en toch een brandstofauto voor mij hebben gekocht. Het plan was om daar de lange afstanden mee te rijden. En toen kwam corona. Nu moeten we een miljoen keer stoppen om te laden
Thanksquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wordt een lange dag. Achter het dorpshuis staat een laadpaal mocht je hier willen laden. Is 100m lopen ofzo.
De Utrechtse Heuvelrug doet dat ook. Onderweg van Arnhem naar Utrecht en v.v. verandert het weer bij Ede vaakquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan heel veel effect hebben. Van Emmen naar Groningen loopt de Hondsrug, een stuwwal ontstaan in een ijstijd (het is duwde grond voor zich aan, het is is tot de lijn Emmen Groningen genomen zeg maar)
Het hoogteverschil is minimaal, maar soms is het hier mooi weer en staan 10km verderop de straten blank
Weet ook nog dat als we richting Zuid Frankrijk reden, dat ter hoogte van Lyon het weer vaak een stuk beter werd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hier nu droog maar zo te zien hebben we hier een beste bui gehad.
En verschillen in neerslag zien je hier ook vaak, loopt in Noord alles over, zitten ze in Zuid (over de rivier) in de zon (zelden andersom)
Nu is de Utrechtse Heuvelrug wel iets hoger dan de Hondsrug volgens mij? Grebbeberg en Wageningse berg zijn daar ook onderdeel van toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De Utrechtse Heuvelrug doet dat ook. Onderweg van Arnhem naar Utrecht en v.v. verandert het weer bij Ede vaak
Scheutje extra chloor, dan gebeurt er niks volgens the Donaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
Op 1,5 meter afstand overigens, voordat mensen zich zorgen maken.
Ieder advies dat gevolgd wordt door de laatste 3 woorden van je zin moet je gewoon in de wind slaan. Soberso.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Scheutje extra chloor, dan gebeurt er niks volgens the Donald
Mja in rusland zweren ze bij sauna en wodka.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Scheutje extra chloor, dan gebeurt er niks volgens the Donald
Zijn het leuke mensen waar je mee gaat werken? En tot wanneer blijf je weg? Komen A+B je ook weer ophalen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike ik heb gemist waar je heen gaat, maar goede reis iig!
Ik heb A en B uitgezwaaid
Nu begint m'n camping-vrijwilligerswerk-avontuur
Vanavond beginnen ze met me inwerken in de zwembadverzorging en morgenochtend geef ik m'n eerste yogales. Zes dagen in de week, donderdag vrij.
Het zijn leuke mensen, maar wel zijn alle vrijwilligers die ik tot nu toe heb gezien zestigers. Alleen in het restaurant werkt iemand van mijn leeftijd geloof ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn het leuke mensen waar je mee gaat werken? En tot wanneer blijf je weg? Komen A+B je ook weer ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |