abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:10:41 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194349912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier gewoon een lekker zonnetje en heel stuk frisser dan gisteren.

Wolkeloze lucht...

Alle regen is bij mini achtergebleven denk ik
Nee hoor, aan de Duitse grens ook regen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194349922
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee hoor, aan de Duitse grens ook regen.
Nou... dat was niet helemaal wat ik bedoelde...
ik woon vanaf mini gezien... (en van sigme en van jou...) aan de overkant van een grote rivier.

Die wel vaker ervoor zorgt dat het bij mini heel ander weer is dan bij mij :)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:15:46 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194349949
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou... dat was niet helemaal wat ik bedoelde...
ik woon vanaf mini gezien... (en van sigme en van jou...) aan de overkant van een grote rivier.

Die wel vaker ervoor zorgt dat het bij mini heel ander weer is dan bij mij :)
Oh ja, dat kan heel veel effect hebben. Van Emmen naar Groningen loopt de Hondsrug, een stuwwal ontstaan in een ijstijd (het is duwde grond voor zich aan, het is is tot de lijn Emmen Groningen genomen zeg maar)

Het hoogteverschil is minimaal, maar soms is het hier mooi weer en staan 10km verderop de straten blank
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:24:22 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194349991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 07:47 schreef sigme het volgende:
Nou, voor een droge dag vind ik het nogal nat. Gelukkig had ik vanochtend al wat tuindingen gedaan. Buitje lijkt nu over, ik ga de was maar eens ophangen. En een extra hek uitrollen; een paar lammeren lopen steeds hun wei uit, de oude varkenswei in, en weten dan niet hoe ze weer terug moeten 8)7
Post @07:47
" vanochtend " :o mijn ochtend begint überhaupt pas om 8 uur joh.. dat ban jou is nog vannacht hoor :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:31:13 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194350028
Tevens goedemorgen.. vanmiddag eens kijken of we nog kunnen zeilen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:45:55 #81
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194350135
Wij gaan onderweg. Nu al spijt dat we corona niet hebben genegeerd en toch een brandstofauto voor mij hebben gekocht. Het plan was om daar de lange afstanden mee te rijden. En toen kwam corona. Nu moeten we een miljoen keer stoppen om te laden -O-
Spoilers!
pi_194350142
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan heel veel effect hebben. Van Emmen naar Groningen loopt de Hondsrug, een stuwwal ontstaan in een ijstijd (het is duwde grond voor zich aan, het is is tot de lijn Emmen Groningen genomen zeg maar)

Het hoogteverschil is minimaal, maar soms is het hier mooi weer en staan 10km verderop de straten blank
Daarheb ik weleens over gelezen inderdaad.
Beetje zelfde effect.

Gebeurd hier wel vaker.. ook voorspelde regen valt met enige regelmaat voornamelijk aan mini dr kant.

Het is voor de variatie wel aardig afgekoeld hier gelukkig. Binnen ook weer een stuk koeler.

Happy me.

Tijd om eens te zorgen dat we zo in de auto kunnen springen. Langs de hollandse kust omhoog. Nar alkmaar.. ipv het strand.

Nieuwe muisjes ophalen O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Uhmmpie op 01-08-2020 08:55:00 ]
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:58:19 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194350220
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan onderweg. Nu al spijt dat we corona niet hebben genegeerd en toch een brandstofauto voor mij hebben gekocht. Het plan was om daar de lange afstanden mee te rijden. En toen kwam corona. Nu moeten we een miljoen keer stoppen om te laden -O-
Dat wordt een lange dag. Achter het dorpshuis staat een laadpaal mocht je hier willen laden. Is 100m lopen ofzo.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:02:01 #84
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194350239
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat wordt een lange dag. Achter het dorpshuis staat een laadpaal mocht je hier willen laden. Is 100m lopen ofzo.
Spoilers!
pi_194350250
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De Utrechtse Heuvelrug doet dat ook. Onderweg van Arnhem naar Utrecht en v.v. verandert het weer bij Ede vaak :Y
pi_194350391
Hmm richting het noorden aan het rijden.. en inderdaad nu overal bewloking..
witte sluiers vooral...

Maar bij ons scheen net gewoon de zon dus :)
pi_194350406
Mogge!

Hier nu droog maar zo te zien hebben we hier een beste bui gehad.

En verschillen in neerslag zien je hier ook vaak, loopt in Noord alles over, zitten ze in Zuid (over de rivier) in de zon (zelden andersom)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194350453
Beetje brak. Uiteindelijk zaten we toch met z'n viertjes in het bad. :D Het was dan ook echt onwijs warm gister.
pi_194350459
Op 1,5 meter afstand overigens, voordat mensen zich zorgen maken.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:37:51 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194350496
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hier nu droog maar zo te zien hebben we hier een beste bui gehad.

En verschillen in neerslag zien je hier ook vaak, loopt in Noord alles over, zitten ze in Zuid (over de rivier) in de zon (zelden andersom)
Weet ook nog dat als we richting Zuid Frankrijk reden, dat ter hoogte van Lyon het weer vaak een stuk beter werd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De Utrechtse Heuvelrug doet dat ook. Onderweg van Arnhem naar Utrecht en v.v. verandert het weer bij Ede vaak :Y
Nu is de Utrechtse Heuvelrug wel iets hoger dan de Hondsrug volgens mij? Grebbeberg en Wageningse berg zijn daar ook onderdeel van toch?
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:38:28 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194350501
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
Op 1,5 meter afstand overigens, voordat mensen zich zorgen maken.
Scheutje extra chloor, dan gebeurt er niks volgens the Donald
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:52:53 #92
217702 crew  Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_194350649
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ieder advies dat gevolgd wordt door de laatste 3 woorden van je zin moet je gewoon in de wind slaan. Soberso.
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_194350689
Sambalburen :D het is weer eens wat anders dan asoburen:

We liepen gisteren naar buiten en ontdekten opeens een hoopje restanten van rode vliegen-poppen onder onze deurmat. Wtf hoe kwamen die daar? Veel te netjes op een hoopje geveegd ook.

Ik verdacht al gelijk de buurvrouw, want die zet regelmatig haar vuilniszak dagenlang naast haar voordeur. Nu geen zak, maar op die plaats lagen nog wel wat poppen }:|

Goedemorgen trouwens. :)
Even ontbijten, aankleden, samen de afwas doen en dan naar neefjes verjaardag. We gaan aan het begin, en als het drukker wordt gaan we weer. Het is gelukkig wel mooi weer dus in de tuin. Maar sowieso kan ik geen uren blijven ivm Mees.

En gezellig toch Myraela!

Succes L_S!
pi_194350773
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mja in rusland zweren ze bij sauna en wodka.

Ik hou het daar wel op.
pi_194350836
Goedemorgen :W

Net even mijn nieuwe wandelschoenen ingelopen, wel een klein blaartje op mijn rechterhak.
pi_194351068
@Lucky_Strike ik heb gemist waar je heen gaat, maar goede reis iig! :*

Ik heb A en B uitgezwaaid ;(

Nu begint m'n camping-vrijwilligerswerk-avontuur *O*

Vanavond beginnen ze met me inwerken in de zwembadverzorging en morgenochtend geef ik m'n eerste yogales. Zes dagen in de week, donderdag vrij.
pi_194351133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike ik heb gemist waar je heen gaat, maar goede reis iig! :*

Ik heb A en B uitgezwaaid ;(

Nu begint m'n camping-vrijwilligerswerk-avontuur *O*

Vanavond beginnen ze met me inwerken in de zwembadverzorging en morgenochtend geef ik m'n eerste yogales. Zes dagen in de week, donderdag vrij.
Zijn het leuke mensen waar je mee gaat werken? En tot wanneer blijf je weg? Komen A+B je ook weer ophalen?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:46:32 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194351209
Enjoy LS :)

Vanmorgen toch een beetje balen ik had gehoopt dat ik stiekem toch al onder de 80kg zou zitten. Maar het was 81 rond. Wel weer een kilootje minder tov vorige maand :+. De richting is nog steeds goed. :)

Koffie en dan maar eens wat huishouden....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194351218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn het leuke mensen waar je mee gaat werken? En tot wanneer blijf je weg? Komen A+B je ook weer ophalen?
Het zijn leuke mensen, maar wel zijn alle vrijwilligers die ik tot nu toe heb gezien zestigers. Alleen in het restaurant werkt iemand van mijn leeftijd geloof ik.

Ik blijf weg tot het laatste weekend van augustus.

A en B komen me niet ophalen, want het is een hele dag rijden en dat doe je niet even zomaar. Waarschijnlijk ga ik met internationale treinen - het is ongeveer 9 uur met de trein dus dat is wel te doen. A en B komen me dan wel van het station halen ^O^
(Tenzij er van alles onvoorziens gebeurt en treinen of met iemand met de auto meegaan niet lukt, dan zouden ze nog wel kunnen komen. Maar we hopen dat er niks geks gebeurt.)
pi_194351241
Beste nieuws trouwens: de komende 5 nachtjes slaap ik niet in de stacaravan van de vrijwilligers, maar in de pipowagen O+

Hij is een klein beetje vergane glorie, maar nog steeds heel knus en helemaal voor mij alleen, met een echt bed O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')