Die kende ik niet, geloof niet dat ik dat heel erg heb gemist.quote:
zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kende ik niet, geloof niet dat ik dat heel erg heb gemist.
Oh ik heb alleen even foto's gekeken, snel weer weggeklikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweest
Dit, voor al die verbouw activiteiten was het een knappe meidquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweest
Mag wel weer eens inderdaad, Hollandse winters ben ik zat, 5 graden en grijze vochtigheid is meer een verlengde herfstquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, 28 graden nog maar. Ik kan wel even de deur uit
En dan net een beetje nachtvorst zodat je 's ochtends moet krabben terwijl het de rest van de dag boven nul is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag wel weer eens inderdaad, Hollandse winters ben ik zat, 5 graden en grijze vochtigheid is meer een verlengde herfst
Gewoon weer een winter als 2009-2012quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan net een beetje nachtvorst zodat je 's ochtends moet krabben terwijl het de rest van de dag boven nul is.
31 hier, binnenshuis 27quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, 28 graden nog maar. Ik kan wel even de deur uit
Bij jou om de hoek https://www.myswissalps.com/nl/titlisquote:
Ik vind dit afschuwelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind dit het mooiste weer van de wereld, heerlijk.
Muckstukquote:
Dat duurt hier nog ff en waarschijnlijk pas eerst na morgenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg.. zij die schoenen er nou onderhand al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |