O Jezus dat gaat niet goed hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
cherry!!!
@:Cherrylips
https://nos.nl/video/2342(...)et-tegenliggers.html

Neequote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
Nieuws staat binnen op, is er werkelijk überhaupt nog niet corona gerelateerd nieuws

coronaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
Nieuws staat binnen op, is er werkelijk überhaupt nog niet corona gerelateerd nieuws

De wereld is verdoemdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
corona
kanye
stappenteller
trump
gaby blaaser
zoiets ongeveer

Dat is helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel: er komt ooit weer regen en kou en winter

Jij kan echt rijmen en dichten zonder je hemd op te lichtenquote:

En dan weer lente en zomerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij kan echt rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten

echte winter met 5 meters sneeuw enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]

nee, gewoon nederlandse winter... goed koud en nat zonder sneeuwquote:

nederlandse winter heeft gewoon sneeuwquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gewoon nederlandse winter... goed koud en nat zonder sneeuw

Die kende ik niet, geloof niet dat ik dat heel erg heb gemist.quote:

zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kende ik niet, geloof niet dat ik dat heel erg heb gemist.

Oh ik heb alleen even foto's gekeken, snel weer weggeklikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweest

Dit, voor al die verbouw activiteiten was het een knappe meidquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder al het plastic en aandachtsgevraag was ze best leuk geweest

Mag wel weer eens inderdaad, Hollandse winters ben ik zat, 5 graden en grijze vochtigheid is meer een verlengde herfstquote:

Enjoyquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, 28 graden nog maar. Ik kan wel even de deur uit

En dan net een beetje nachtvorst zodat je 's ochtends moet krabben terwijl het de rest van de dag boven nul is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag wel weer eens inderdaad, Hollandse winters ben ik zat, 5 graden en grijze vochtigheid is meer een verlengde herfst

Gewoon weer een winter als 2009-2012quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan net een beetje nachtvorst zodat je 's ochtends moet krabben terwijl het de rest van de dag boven nul is.

31 hier, binnenshuis 27quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, 28 graden nog maar. Ik kan wel even de deur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |