abonnement Unibet Coolblue
pi_194340916
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:49 schreef Hamzoef het volgende:
Stomdronken bij een vreemde in een auto stappen, vast een slimme meid.
Inderdaad, wat een slet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194341701
quote:
VILVOORDE Een man (22) uit Vilvoorde riskeert vijf jaar cel voor de verkrachting van een Nederlandse studente. De beklaagde Y.O. gaf de jonge vrouw en een vriend een lift naar een bankautomaat. Toen de vriend uitstapte, reed O. weg met het meisje en verkrachtte haar. De politie vond het slachtoffer terug, omdat ze erin slaagde haar locatie te delen met vrienden via de smartphone.
De feiten vonden plaats in de nacht van 2 op 3 maart 2020, toen de Nederlandse studente met een groep vrienden op stap was in Brussel. Toen de rekening betaald moest worden, ging het meisje met een vriend op zoek naar een bankautomaat. Ze zochten een lift en werden opgepikt door de 22-jarige man uit Vilvoorde.

Die bracht het tweetal naar een bankautomaat, maar toen de Nederlandse man was uitgestapt, gaf de Vilvoordenaar plots gas en reed er met het meisje vandoor. De man bracht haar naar Vilvoorde, waar hij tweemaal betrekkingen met haar had, in zijn wagen.

De agenten troffen haar aan in een steegje in Vilvoorde, volledig in shock

Steegje
“Haar vriend was intussen in paniek naar een politiecommissariaat gerend en had daar aangifte gedaan”, zei de procureur. “Tijdens de dolle rit en terwijl de verdachte met haar bezig was, kon het meisje sms-berichten sturen en bellen naar haar vrienden. Die hoorden dat ze duidelijk pijn leed. Ze kon ook haar locatiegegevens activeren, zodat de politie haar kon opsporen. De agenten troffen haar aan in een steegje in Vilvoorde, volledig in shock.”

Volgens het meisje was haar aanrander er nauwelijks tien minuten voor de aankomst van de politie vandoor gegaan. De man kon enkele uren later opgepakt worden, maar ontkende dat hij het meisje had verkracht.

Open autodeuren
Volgens de twintiger was het geen verkrachting. “Het was zij die in de auto avances begon te maken en hem vroeg door te rijden aan de bankautomaat”, pleitte zijn advocaat woensdag. “Hij heeft haar aan die bankautomaat niet verhinderd uit te stappen en heeft geen enkel signaal gekregen dat zij niet akkoord was met wat er gebeurde. Hij heeft ook haar gsm niet afgenomen, om te verhinderen dat ze hulp zou vragen. Integendeel, zijn gsm-nummer staat in haar gsm en dat kan hij er niet zelf hebben ingevoerd.”

Volgens het parket bewijzen de camerabeelden aan de bank dat de man met open autodeuren was weggescheurd en valt uit de sms’en van het meisje duidelijk af te leiden dat ze niet akkoord was met de seksuele betrekkingen. Het parket tilde zeer zwaar aan de feiten en eiste een gevangenisstraf van vijf jaar.

https://www.hln.be/in-de-(...)-studente~a24bc7b3d/
Y. O. :? Die Y. zal vast en zeker voor Yves staan, gegeven dat het hier een Belgische man betreft. :Y
  vrijdag 31 juli 2020 @ 20:29:41 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194344322
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:06 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Al is het geen 4 jaar dat hij vast zit maar 2/3 daarvan. Tevens begint zijn reïntegratie geruime tijd voor het einde van de straf met verlof en uiteindelijk mag hij vervroegd thuis zitten met mogelijk een enkelband of wat voorwaarden.

In de praktijk dus zal hij iets van 2 jaar zitten. Dat zet die 4 jaar wel even in een perspectief.
1/3. Gaat hier over België.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 31 juli 2020 @ 20:35:31 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194344399
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Y. O. :? Die Y. zal vast en zeker voor Yves staan, gegeven dat het hier een Belgische man betreft. :Y
Misschien gaat het wel gewoon om een "Belgische" man en zijn ze de aanhalingstekens vergeten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194346016
Tenminste kun je zeggen dat deze blanke geen pedo was.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:30:31 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_194346087
Hoe bewijs je dat? Uiteindelijk verhaal tegen verhaal toch? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_194349584
“Belg”, van welke generatie berbers?
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 augustus 2020 @ 06:57:50 #33
367000 roos94
pi_194349629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:49 schreef Hamzoef het volgende:
Stomdronken bij een vreemde in een auto stappen, vast een slimme meid.
Euh pardon?

Ookal loopt ze volledig naakt over straat met 4 spuiten heroine in haar arm, dan nog heeft niemand het recht om haar te misbruiken. Reacties zoals die van jou zijn echt walgelijk en ik hoop maar dat het een troll is en dat je er niet echt zo over denkt.
pi_194349647
4 jaar gevangenisstraf is nog te laag...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194349667
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 06:57 schreef roos94 het volgende:

[..]

Euh pardon?

Ookal loopt ze volledig naakt over straat met 4 spuiten heroine in haar arm, dan nog heeft niemand het recht om haar te misbruiken. Reacties zoals die van jou zijn echt walgelijk en ik hoop maar dat het een troll is en dat je er niet echt zo over denkt.
Hij had dat stuk verkeerd gelezen, eerlijk ik had er zelf in eerste instantie ook overheen gelezen.

Het komt op zich wel vaker voor dat vrouwen stomdronken met de verkeerde figuren meegaan, heeft zo’n “verkeerd” iemand het recht om dus iemand te verkrachten? Nee natuurlijk niet.

Wel ben je, als de situatie zich zo had voorgedaan, behoorlijk naïef om te denken dat je overal en altijd maar veilig bent.. dat ben je niet.
pi_194349679
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 06:57 schreef roos94 het volgende:

[..]

Euh pardon?

Ookal loopt ze volledig naakt over straat met 4 spuiten heroine in haar arm, dan nog heeft niemand het recht om haar te misbruiken. Reacties zoals die van jou zijn echt walgelijk en ik hoop maar dat het een troll is en dat je er niet echt zo over denkt.
Rij, ik eg toch nergens dat iemand het recht heeft haar te misbruiken, of wel? Ik spreek slechts mijn verbazing uit over hoe dom en onverantwoord sommigen zich kunnen gedragen.
pi_194349852
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 06:57 schreef roos94 het volgende:

[..]

Euh pardon?

Ookal loopt ze volledig naakt over straat met 4 spuiten heroine in haar arm, dan nog heeft niemand het recht om haar te misbruiken. Reacties zoals die van jou zijn echt walgelijk en ik hoop maar dat het een troll is en dat je er niet echt zo over denkt.
Ik vind die opmerking wel meevallen.
Heel erg intelligent is het niet om zomaar mee te rijden, was een vriend van een vriend toch?
pi_194350468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 07:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind die opmerking wel meevallen.
Heel erg intelligent is het niet om zomaar mee te rijden, was een vriend van een vriend toch?
Wat is staat dat de vrouw in kwestie en een vriend bij een persoon in de auto stapten die ze naar een pinautomaat wilde brengen en deze persoon nadat de vriend was uitgestapt snel wegreed met de vrouw en haar vervolgens verkrachtte. Het verhaal lijkt hier uiteraard op z'n Foks geïnterpreteerd te worden als dom sletje dat in haar eentje niet al te nuchter bij Youssef in de auto stapt en er dan ook wel om vraagt verkracht te worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194350629
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat is staat dat de vrouw in kwestie en een vriend bij een persoon in de auto stapten die ze naar een pinautomaat wilde brengen en deze persoon nadat de vriend was uitgestapt snel wegreed met de vrouw en haar vervolgens verkrachtte. Het verhaal lijkt hier uiteraard op z'n Foks geïnterpreteerd te worden als dom sletje dat in haar eentje niet al te nuchter bij Youssef in de auto stapt en er dan ook wel om vraagt verkracht te worden.
Net zoals jij nu van “Belg” Youssef maakt, :P

Ik vind het vooral dom van haar “vriend” om haar alleen in die taxi te laten.
pi_194352037
Dit, lekkere vriend heb je dan.
pi_194352121
Goeie victim shaming hier weer gadverdamme.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194352346
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Net zoals jij nu van “Belg” Youssef maakt, :P
Ja, die insinuaties vlogen natuurlijk alweer lang en breed door het topic, want de etniciteit van de dader is nogal een pathologische obsessie van veel vaste gasten hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:36:45 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194356100
Of het nu Yves of Youssef is, als je op zo'n berekenende manier een slachtoffer meevoert en vervolgens geen schuldbesef hebt, dan hoor je niet los te lopen, lang.

En als het een student was geweest ipv studente, dan was de hele discussie niet langs gekomen wat betreft hoe dom het was om in die auto te stappen.

Bij vrouwen en zedenmisdrijven moet er altijd even geïnsinueerd worden dat haar rol eigenlijk ook een soort schuld is een de verantwoordelijkheid voor het misdrijf niet volledig bij de dader ligt blijkbaar...
pi_194357956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 16:36 schreef Qarrad het volgende:
En als het een student was geweest ipv studente, dan was de hele discussie niet langs gekomen wat betreft hoe dom het was om in die auto te stappen.
Het was if anything juist dom van die vriend die (ook) meereed en uitstapte om te pinnen dat hij een stomdronken vriendin in de auto van een wildvreemde achterliet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')