Je laat me schrikken gek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
RIP Ilicic. [ afbeelding ] [ afbeelding ] @:showtimer
Is Sporza ook voor de Belgen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Overigens is de NOS ook altijd voor Nederland dus zo gek is het ook weer niet uiteindelijk.
Luxe problemen. Het ging best aardig, toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dekt de lading wel aardig, toch?
Regeren is vooruit zien. Die depressiviteit klinkt niet heel bemoedigend richting de toekomst. Hij valt nu niet meer te verkopen ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Luxe problemen. Het ging best aardig, toch?
Het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Overigens is de NOS ook altijd voor Nederland dus zo gek is het ook weer niet uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk dat ik ook deze keer niet kijken ga.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik nu iets op mijn instagram stories heb gezet dat zelfs @:Koffieplanter leuk vindt.
Wil je mij niet finaal op mijn bek zien gaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik ook deze keer niet kijken ga.
Nah.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je mij niet finaal op mijn bek zien gaan?
Wat moet jij daar nou mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat je log aan story bekijkers maar zien.
Als je ook maar de kleinste indicatie had dat ik één van die twaalf was had je het allang gepost.quote:
Ben je bang dat ik je persoonlijke instagram account ga outen hier op FOK ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je ook maar de kleinste indicatie had dat ik één van die twaalf was had je het allang gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |