Ik heb (nog)geen twitterbio maar dat zou er zeker bijstaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat het ook in je twitterbio?
maxi-mus | Fryslan boppe | domrechts | geblockt door Sander Schimmelnotenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb (nog)geen twitterbio maar dat zou er zeker bijstaan.
maxi-mus | Fryslan boppe | domrechts | geblockt door Sander Schimmelnoten | PVV | Zegt waar het op staat | Trekker+ Nederlands vlaggetje +pilaartje.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maxi-mus | Fryslan boppe | domrechts | geblockt door Sander Schimmelnoten
Zoiets?
Wakker | Realist | Goudeerlijk | Klimaatwaanzin | Moslim criticusquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
maxi-mus | Fryslan boppe | domrechts | geblockt door Sander Schimmelnoten | PVV | Zegt waar het op staat | Trekker+ Nederlands vlaggetje +pilaartje.
Ik wist niet dat Engeland en Wales zo'n campingland waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:37 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Campingdichtheid van Europa. @:Rellende_Rotscholier
Nederland is een parodie op een land.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:37 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden in 1945 gewoon bij de Duutsers moeten blijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een parodie op een land.
Het lag er redelijk dik bovenop.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:49 schreef showtimer het volgende:
Duurde nog lang na dat dagenlange gespam
Geen idee waar ik naar zit te kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Wtf.
Ik met een frikandelbroodje, zij met een wortel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Ik zie Mani zo ook op de bank zitten met knabbel en babbel.
Niks mis met kamperenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:37 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van mevrouw Derksen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VI gaat toch door, dat zag niemand aankomen.
Ik neem het allemaal met een korreltje zout, eigenlijk. Wel weer een hoofdstuk gevuld in het nog te verschijnen boekje over deze soap. Michel 'lettergrootte 32' van Egmond kan weer los.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |